Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kruitinhoud moet juist gecommuniceerd worden!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lol dus als de kwaliteit ok is mag je dingen vermelden op de labels die niet kloppen...?

    Comment


      als het nou een flop was oké, maar dit product deet het meer dan goed. Iedereen liep er mee weg, plus voor 60 euro in de freak, Wat wil je nog meer.

      Snap jullie wel hoor, laat daar geen misverstand overstaan.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
        Wat wil je nog meer.
        Eerlijkheid ?

        Als wij hun producten kopen, vinden zij het toch ook fijn dat er met echt geld wordt betaald ?
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
          Snel aanpassen? Zo werkt het niet he.

          En als je het dan toch snel recht probeerd te breien pas dan alles goed aan.

          oehhhh deze is slecht zeg, snel aanpassen maar dan de helft aanpassen.... boefjes eerste klas.
          Volgens mij is de eerste stap consumentenbond, die kunnen verder helpen.

          Comment


            Ik heb zojuist het volgende gestuurd naar VWM:

            Goedenavond, allereerst dank voor de reactie. Ik ben het met u eens dat de uitwerking natuurlijk het belangrijkst is van het product.

            Echter ben ik het niet helemaal eens met u. De volgende berekening is gedaan waarbij de optelsom juist is:

            Gemiddeld 9.5gram effect(flash+sier), 1.5 gram stijg, en 1 gram tail. Dit bij elkaar is dus 12 gram per tube.

            Er zitten 20 tubes in de cake: 20 x 12 gram is zo'n 240 gram per cake i.p.v. de beloofde 400 gram.

            Dit terzijde, nu kijk ik dus op verschillende dealersites van jullie. Hier zie ik overal een aanbod van dit product met als beschrijving 6x 400gram cakes.

            Nu valt mij echter 1 dealersite op. Ik zag daar ineens staan dat het netto kruitgewicht 1560 gram betreft voor 6 cakes. Terwijl daarboven dus 6x400 gram staat vermeld???

            In mijn ogen komt het nu over dat het dus wel bekend is dat deze cakes +-260 (1560 : 6) gram kruit bevatten.

            Jullie leggen mij uit dat de verschillen met 400 gram nooit zo groot kunnen zijn en ontkennen dus dat dit +-260 gram per cake is.

            Waarom wordt er beweerd dat het verschil nooit zo groot kan zijn, terwijl de dealer van jullie op de site heeft staan dat er 1560 gram in 6 cakes zit? Het is dus wel bekend dat deze cakes +-260 gram kruit bevatten.

            Ik heb een enorme passie en liefde voor vuurwerk, maar ik voel mij hierdoor wel misleid als consument en liefhebber.

            Graag zie ik dan ook een reactie van u tegemoet.

            Met vriendelijke groet,

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
              oehhhh deze is slecht zeg, snel aanpassen maar dan de helft aanpassen.... boefjes eerste klas.
              Volgens mij is de eerste stap consumentenbond, die kunnen verder helpen.
              Even advocaat van de duivel, er staat 6x 400 gram cake.
              Er staat nergens geadverteerd 400 gram van wat....
              ook 400 gram nec kan slaan op het totale gewicht van de bombette, en niet enkel de sas die in de bombette aanwezig is (Netto Ejectable Content, ipv Netto Explosive Content)

              Ook ik vind dat er wel eerlijk moet worden vermeld wat er daadwerkelijk aan sas inzit, maar consumentenbond en al die clubjes....
              ten eerste zinloos, en ten tweede als je het product niet ok vind voor die prijs dan koop je het toch niet?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                oehhhh deze is slecht zeg, snel aanpassen maar dan de helft aanpassen.... boefjes eerste klas.
                Volgens mij is de eerste stap consumentenbond, die kunnen verder helpen.
                Consumentenbond is redelijk een sensatiedingetje op dit soort vlakken. Direct via ACM een klacht/melding indienen doet wellicht meer.
                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                Comment


                  Ik kwam vandaag, met deze discussie in mijn achterhoofd een afbeelding tegen van de Pig van China Red. Waar andere importeurs blijkbaar een plaatje laten zien met duidelijk '2000 gram' in beeld is China Red eerlijker met '??? gram'. Zie hieronder, goede zaak!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
                    [ATTACH=CONFIG]48517[/ATTACH]

                    6x400 = 2400gram voor 6.

                    1560:6 = 260 gram per cake.

                    ???
                    Ik herken de screenshots niet als van de officiële Vuurwerkmania-site (ander lettertype, andere opmaak, andere details, een afgebeelde chat- of deelfunctie naast de knop bestellen die Mania niet heeft, enz.) dus ik ben wel benieuwd wat daar de bron van is. Welke website is dat? Volgens mij staan er sinds vorig jaar ook geen netto kruitgewichten op de Mania-site namelijk. Zie https://www.vuurwerkmania.nl/mega-6-...sorted-60.html

                    Ik heb het even nagekeken in de officiële productinformatiesheet die Vuurwerkmania beschikbaar heeft gesteld aan haar verkooppunten. Daar staat in dat het brutogewicht van een set Mega 6 Star, bestaande uit 6 cakes, bruto 11 kilo weegt en 2.560KG NEM bevat.
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      volgens vuurwerkbieb zit er Kruitgewicht:
                      2560 gram in de mega 6 (VWM)
                      dit is dus gemiddeld 426,66 gram per cake.
                      ben benieuwd hoe ze aan die getallen gekomen zijn ?

                      linkje:
                      https://www.vuurwerkbieb.nl/vuurwerk...-star-assorted
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                        volgens vuurwerkbieb zit er Kruitgewicht:
                        2560 gram in de mega 6 (VWM)
                        dit is dus gemiddeld 426,66 gram per cake.
                        ben benieuwd hoe ze aan die getallen gekomen zijn ?

                        linkje:
                        https://www.vuurwerkbieb.nl/vuurwerk...-star-assorted
                        Tja dat is het getal dat VWMania zelf communiceerd 426,7 per cake

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                          volgens vuurwerkbieb zit er Kruitgewicht:
                          2560 gram in de mega 6 (VWM)
                          dit is dus gemiddeld 426,66 gram per cake.
                          ben benieuwd hoe ze aan die getallen gekomen zijn ?

                          linkje:
                          https://www.vuurwerkbieb.nl/vuurwerk...-star-assorted
                          Euhm, zie mijn post direct boven die van jou? Alle Dealers, Fora en sites als Vuurwerkbieb, krijgen van de importeurs aan het begin van het seizoen een document met artikeldetails en afbeeldingen.
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                            Ik herken de screenshots niet als van de officiële Vuurwerkmania-site (ander lettertype, andere opmaak, andere details, een afgebeelde chat- of deelfunctie naast de knop bestellen die Mania niet heeft, enz.) dus ik ben wel benieuwd wat daar de bron van is. Welke website is dat? Volgens mij staan er sinds vorig jaar ook geen netto kruitgewichten op de Mania-site namelijk. Zie https://www.vuurwerkmania.nl/mega-6-...sorted-60.html

                            Ik heb het even nagekeken in de officiële productinformatiesheet die Vuurwerkmania beschikbaar heeft gesteld aan haar verkooppunten. Daar staat in dat het brutogewicht van een set Mega 6 Star, bestaande uit 6 cakes, bruto 11 kilo weegt en 2.560KG NEM bevat.
                            Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                            Tja dat is het getal dat VWMania zelf communiceerd 426,7 per cake
                            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                            Euhm, zie mijn post direct boven die van jou? Alle Dealers, Fora en sites als Vuurwerkbieb, krijgen van de importeurs aan het begin van het seizoen een document met artikeldetails en afbeeldingen.

                            misschien is de veel besproken 240 gram wel een typfout?
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                              misschien is de veel besproken 240 gram wel een typfout?

                              Wel het hele topic gelezen??

                              Comment


                                Ben eigenlijk best wel benieuwd naar de Big19, dat is ook zo'n assortiment wat in de loop der jaren wat minder is geworden.

                                Comment

                                Working...
                                X