Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 184
  1. #136
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
    Pyro Toro verdient meer views, steekt er veel tijd en moeite in.
    Klopt helemaal maar het lijkt erop dat de doelgroep op YouTube veel liever escalerende filmpjes ziet met dingen die niet door de beugel kunnen, legaal wordt gezien als saai en het moet altijd gekker.

  2. #137
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts
    De soap gaat verder..

    3karton budgetcakes uitleveren en afsteken buiten de "afsteek tijd"

    Ik vind het bizar dat een importeur hieraan meewerkt dit is toch geen reclame zeg.

  3. Deze 2 gebruikers waarderen EHVuurwerk voor het bericht:


  4. #138
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Er zit een disclaimer in de film, dat ze in Duitsland op een privé terrein de boel aansteken.
    Hoe rechtsgeldig dit is weet ik niet, maar er is wel over nagedacht blijkbaar.

  5. #139
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    Er zit een disclaimer in de film, dat ze in Duitsland op een privé terrein de boel aansteken.
    Hoe rechtsgeldig dit is weet ik niet, maar er is wel over nagedacht blijkbaar.
    prive of publiekelijk maakt niet uit, je moet gewoon vergunning hebben lijkt mij, tenzij de regels daarvoor in DE anders zijn

  6. #140
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    prive of publiekelijk maakt niet uit, je moet gewoon vergunning hebben lijkt mij, tenzij de regels daarvoor in DE anders zijn

    Sommige privé(bunker)terreinen/test-sites in Duitsland, hebben een doorlopende vergunning.

    O.a importeurs kunnen/mogen daar na overleg met de eigenaar, (soms tegen betaling) gebruik van maken.

    In zo’n geval hoeft de afsteker zelf niet altijd over Duitse papieren te beschikken, maar vaak is er wel iemand aanwezig die wel een paragraph/befäigungsschein, heeft...

  7. Deze 4 gebruikers waarderen firewire voor het bericht:


  8. #141
    VWC-Lid Vuurwerk Overijssel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 januari 2019
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    403
    Thanks
    978
    449 waarderingen in 158 posts
    Mij maakt het helemaal niet zoveel uit als die jongens gesponseert worden door VWT. Iedereen verdient wel een 2e kans dacht ik zo.. Als die jongens zich nou even gaan inzetten tegen een verbod dan vind ik dat goed! Maar ik moet dan toch wel eerlijk zeggen dat ik het Pyrotoro meer gun.

    Toch vind ik die sponsoring wel jammer in het algemeen dan hé, ik bedoel als je gesoonseert wordt dan zul je toch altijd het gevoel hebben dat het niet echt van jouw is.
    With great fireworks comes great responsibility

  9. #142
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Als je hier gaat lopen klagen prima, maar wees dan niet zo hypocriet door mee te doen aan winacties of vw van vw totaal te kopen.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  10. Deze 3 gebruikers waarderen Sirens voor het bericht:


  11. #143
    VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2018
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    717
    Thanks
    1.095
    651 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Als je hier gaat lopen klagen prima, maar wees dan niet zo hypocriet door mee te doen aan winacties of vw van vw totaal te kopen.

    ??? Hoe correleren ze met elkaar

  12. #144
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    3 kartonnen cakes de lucht in jagen! Heerlijk, lekker genieten van vuurwerk, daar ben je toch liefhebber voor. Ook nog netjes in Duitsland onder vergunning.

    Moet gewoon kunnen...

    edit: Ik kijk de filmpjes niet btw, mijn reactie hierboven is gewoon neutraal in dat opzich
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  13. Deze gebruiker waardeert erase2fast voor het bericht:


  14. #145
    VWC-Lid Vuurwerk Overijssel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 januari 2019
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    403
    Thanks
    978
    449 waarderingen in 158 posts
    Zoals ik al zei: Iedereen verdient gewoon een tweede kans. Ik ben sowieso geen fan van Sven & Koen. Maar ik denk gewoon bij mijzelf dat iedereen wel een 'verleden' heeft gehad. Als die jongens hun leven willen beteren dan moet dat ook gewoon kunnen! Geef gewoon iedereen die kans om hun leven te kunnen beteren inplaats van zitten zeiken over alles. Als ik iemand een shell zie afsteken zou ik er rustig naar gaan kijken. Maar om het zelf te hebben hoeft voor mij niet.

    Maar goed ik ga off-topic

    Alleen zou het mooier zijn als alle grote youtubers (Zoals Sven & Koen - Ruben etc) zich meer zullen gaan inzetten met hun kanaal tegen een vuurwerkverbod.
    With great fireworks comes great responsibility

  15. #146
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Overijssel Bekijk bericht
    Zoals ik al zei: Iedereen verdient gewoon een tweede kans. Ik ben sowieso geen fan van Sven & Koen. Maar ik denk gewoon bij mijzelf dat iedereen wel een 'verleden' heeft gehad. Als die jongens hun leven willen beteren dan moet dat ook gewoon kunnen! Geef gewoon iedereen die kans om hun leven te kunnen beteren inplaats van zitten zeiken over alles. Als ik iemand een shell zie afsteken zou ik er rustig naar gaan kijken. Maar om het zelf te hebben hoeft voor mij niet.

    Maar goed ik ga off-topic

    Alleen zou het mooier zijn als alle grote youtubers (Zoals Sven & Koen - Ruben etc) zich meer zullen gaan inzetten met hun kanaal tegen een vuurwerkverbod.
    Het probleem bij die twee jongens is dat zij zich structureel misdragen met vuurwerk. En dit vooral voor de clicks. Daarbij dragen zij een grote verantwoordelijkheid met zich mee, vanwege de enorme hoeveelheid jonge kinderen die de video´s bekijken. 1+1=2

    Of het "liefhebbers" zijn is van een afstand niet -of nauwelijks- te zeggen, natuurlijk. Maar ik durf dat wel in twijfel te trekken. Als zij morgen met tuinkussens meer views kunnen genereren (en dus meer geld), hebben ze altijd al een passie gehad voor tuinstoelen... Dit is overigens gebaseerd op niets meer dan mijn onderbuikgevoel.

    En dat ze plots 180 graden zijn gedraaid, heeft niets te maken met het volwassen worden of verstandige keuzes maken. Maar alles met justitie en het eventuele kwijtraken van hun inkomen.

    Daarom jammer dat VWT deze omhooggevallen jochies dan juist beloond met vuurwerk.
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

  16. Deze 6 gebruikers waarderen Pyro Is Art voor het bericht:


  17. #147
    VWC-Lid recemonster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Berichten
    796
    Thanks
    413
    994 waarderingen in 370 posts
    Wat ik wel jammer vind is dat VuurwerkTotaal totaal niets van zich laat horen en eigenlijk het verkeerd gebruik van vuurwerk stimuleert door zulke samenwerkingen aan te gaan.

    Waar ik tevens ook niemand tot dus ver over heb gehoord is dat VuurwerkTotaal lid is van Belangenvereniging Pyrotechniek Nederland (BPN) en ze naar mijn idee hier gewoon een dikke middelvinger naar geven als je bekijkt wat de doelstellingen van BPN zijn. Ik citeer;


    A behartiging van de algemene belangen van de branche
    B bevorderen van het imago van de gehele vuurwerkbranche
    C bevorderen van een vertrouwenspositie jegens overheid en maatschappij
    D professionaliteit van de sector te verhogen
    E bijdrage te leveren aan de bestrijding van de handel in verboden consumentenvuurwerk (illegaal vuurwerk) en daarmee de risico’s voor consumenten en maatschappij verkleinen
    F vuurwerkimporteurs (en haar afnemers) stimuleren om uitwerking te geven aan het principe van maatschappelijk verantwoord ondernemen
    G duidelijkheid bieden aan afnemers (detailhandel, consumenten en professionele bezigers) over de betrouwbaarheid van de door hen aan te schaffen vuurwerkproducten
    H het instellen van een normcommissie die ervoor zorg draagt dat de normen worden opgesteld en het onderhouden – aanpassen van de gestelde normen
    I middels een vergunningstelsel structurele maatregelen te kunnen treffen tegen importeurs die zich niet aan de regels houden

    http://belangenvereniging-pyrotechni...ing-van-de-bpn

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat BNP hiervan vind

  18. #148
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    Helaas geen verwijzing naar de vuurwerkBLIJE zones in de nieuwe video.. Had graag gezien dat Sven&Koen en Vuurwerktotaal hun steentje bijdragen aan een stem tegen een verbod. Gemiste kans gezien het enorme bereik van deze jongens..

  19. #149
    VWC-Lid Pyrohond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    451
    Thanks
    201
    170 waarderingen in 93 posts
    Mensen die zeggen dat deze twee alleen vuurwerk doen voor de views, nee dat kan nooit. Niemand kan een vuurwerkpassie faken. Dat zie je namelijk meteen. Als dat bij iemand het geval zou zijn is het Arthos. Ook al vind hij het wel leuk, maar echte passie nee dat denk ik niet.

  20. #150
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
    Mensen die zeggen dat deze twee alleen vuurwerk doen voor de views, nee dat kan nooit. Niemand kan een vuurwerkpassie faken. Dat zie je namelijk meteen. Als dat bij iemand het geval zou zijn is het Arthos. Ook al vind hij het wel leuk, maar echte passie nee dat denk ik niet.
    Klopt, hetgeen wat Sven en Koen hebben en Aarthos niet, is dat zij zijn begonnen als vuurwerkkanaal. Echter hebben ze daar in mijn ogen verkeerde dingen mee gedaan, en uiteindelijk zijn ze zich precies gaan gedragen als commerciële YouTubers. Dat ze wat meer van vuurwerk houden zal zeker wel.

    Als hoe ze nu bezig zijn (niet stunten, hooguit een beetje vuurwerk tegelijk)door een nieuw kanaal gedaan zou worden zou ik er geen problemen mee hebben. Echter gezien de geschiedenis van deze kerels vind ik dat er betere opties waren.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •