Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 166
    VWC-Lid jakhal's schermafbeelding
    Thanks
    1.489
    Thanked 2.106 Times in 913 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Als je hier gaat lopen klagen prima, maar wees dan niet zo hypocriet door mee te doen aan winacties of vw van vw totaal te kopen.
    Dit wilde ik letterlijk typen, tot ik jouw reactie zag.
    Je slaat de spijker op z'n kop, wel klagen maar evengoed meedoen aan de winacties.
    Pollius Fireworks.

VWC-Lid
    Thanks
    436
    Als je hier gaat lopen klagen prima, maar wees dan niet zo hypocriet door mee te doen aan winacties of vw van vw totaal te kopen.
    Ik snap jou volledig, maar is het volgende dan ook hypocriet?
    Ik vind dat voetballers te veel betaald krijgen, moet ik dan ook geen voetbal meer kijken?
    Ik ben absoluut geen fan van Ajax, moet ik mijn Ziggo abonnement nu ook opzeggen?
    Ik ben tegen kinderarbeid in Bangladesh, moet ik nu ook geen kleding meer kopen die daar vandaan komt?

Kern: volgens mij zijn wel allemaal wel eens ooit, ergens met voor- of tegenzin hypocriet, toch? Het is overigens ook veel makkelijker om hypocriet te zijn dan principieel.

VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Thanks
    76
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Dit wilde ik letterlijk typen, tot ik jouw reactie zag.
    Je slaat de spijker op z'n kop, wel klagen maar evengoed meedoen aan de winacties.
    Ik begrijp jullie punt maar moeten we dan maar weg kijken?

Wat hier gebeurt kan in mijn ogen gewoon niet. Daarbij komt dat ik niet heb meegedaan met de prijsvragen dusssss nothing on the hand.

VWC-Lid Vuurwerk Overijssel's schermafbeelding
    Thanks
    319
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    Het probleem bij die twee jongens is dat zij zich structureel misdragen met vuurwerk. En dit vooral voor de clicks. Daarbij dragen zij een grote verantwoordelijkheid met zich mee, vanwege de enorme hoeveelheid jonge kinderen die de video´s bekijken. 1+1=2

Of het "liefhebbers" zijn is van een afstand niet -of nauwelijks- te zeggen, natuurlijk. Maar ik durf dat wel in twijfel te trekken. Als zij morgen met tuinkussens meer views kunnen genereren (en dus meer geld), hebben ze altijd al een passie gehad voor tuinstoelen... Dit is overigens gebaseerd op niets meer dan mijn onderbuikgevoel.

En dat ze plots 180 graden zijn gedraaid, heeft niets te maken met het volwassen worden of verstandige keuzes maken. Maar alles met justitie en het eventuele kwijtraken van hun inkomen.

Daarom jammer dat VWT deze omhooggevallen jochies dan juist beloond met vuurwerk.
    Of hun nou nep-freaks zijn vraag ik mij af. Maar ze doen idd veel voor de views daar ben ik zeker mee eens! Ik probeer hun gedrag niet goed te praten, maar ik kan het vanuit hun standpunt ook wel begrijpen dat ze de views moeten pakken. Ze hebben waarschijnlijk hun werk en leven aan de kant moeten zetten voor hun hobby. (Youtube en Vuurwerk)

Dat ze 180 graden zijn gedraait is inderdaad over het feit dat ze contact hebben opgenomen. Eerder dit jaar hadden ze een video opgenomen met daarin dat ze misschien zullen moeten gaan stoppen met vuurwerk en dat ze het uit moesten gaan zoeken. Toen ik dat hoorde had ik het idee dat ze de legale kant zouden gaan opgaan. Toch wil ik gewoon even kijken wat ze gaan doen nu voor dat ik mijn oordeel zal doen over hun. Ik heb zelf ook niks met hun en zal er ook niet veel mee te maken willen hebben. Ze trekken mij de bloed onder de nagels weg om het zo zacht uit te drukken..

Voor dat VWT hun zouden sponsoren hadden ze zich eerst moeten bewijzen voor een heel jaar en dan verder moeten praten met VWT. Als ik iemand een sponsor gun is het Pyrotoro.

Maar goed dit is gewoon mijn mening

Ik zal gewoon blijven afwachten wat er gaat gebeuren! Misschien dat ze nog veranderen en het normaal gaan afsteken? Ik geef ze wel een 2e kans maar mijn vermoeden is toch gewoon dat ze niet zullen veranderen.
    youtube.com/channel/UCU2WwNW3fzCs_Z4xWoXo-xQ

VWC-Lid Sirens's schermafbeelding
    Thanks
    762
    Jij dacht dat pyro toro sponsor vrij was?

Ik blijf er bij, ben je zo fanatiek tegen deze sponsor deal koop dan niks bij vwt en ga al helemaal niet mee doen met prijsvragen.
    Maak je niet druk, het verbod komt er toch wel.

6. The Following User Says Thank You to Sirens For This Useful Post:

Thanks
    319
    Jij dacht dat pyro toro sponsor vrij was?

Ik blijf er bij, ben je zo fanatiek tegen deze sponsor deal koop dan niks bij vwt en ga al helemaal niet mee doen met prijsvragen.
    Ik ben niet tegen deze sponsor deal. Ik zeg ook niet voor niks dat ze een 2e kans verdienen. Maar ik ben wel van mening dat het beter was geweest voor VWT dat ze eventjes een jaartje zouden hebben gewacht om te kijken hoe ze het dit jaar zouden gaan doen . Ik weet ook niet als VWT wat te zeggen heeft over die 2 op dit moment.

Ik koop rustig wel dingen van VWT en heb ook wel mee gedaan met 2 prijsvragen. Zoals ik al zei heb ik hier ook niks op tegen met de sponsor deal. Sven en Koen gaan er (Zoals ik bij hun laatste video heb gezien) gewoon goed mee om. Ik mag die gasten persoonlijk niet, maar dat betekent niet dat ik ze niks gun. Tuurlijk zou ik het Toro meer gunnen maar ik wist dan ook niet dat hij niet sponsor vrij was

VWC-Lid Spolette's schermafbeelding
    Thanks
    180
    Slimme zet van VWtotaal. Paar karton aan vuurwerk missen tegenover de vele bestellingen die daardoor binnenkomen. Niks mis mee wanneer het correct wordt gebruikt. Blijkt moeilijk te zijn maar gelukkig leren ze ervan is gebleken.

Dat het per defenitie een grote fout is om met YouTubers een deal aan te gaan lijkt me nogal vreemd. Daar het met Enzo en Sven&Koen mis is gegaan, maakt het direct altijd 'fout'?

9. The Following User Says Thank You to Spolette For This Useful Post:

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    2.365
    Thanked 8.428 Times in 3.804 Posts
    Afbeeldingen
    205
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ik ben absoluut geen fan van Ajax, moet ik mijn Ziggo abonnement nu ook opzeggen?
    Ik vind van wel, neem lekker net als ik KPN/Telfort. Heb ik ook gedaan als echte kakkerlak
    Vuurwerk doet de duivels dansen

11. The Following User Says Thank You to Torrr For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spolette Bekijk bericht
    Slimme zet van VWtotaal. Paar karton aan vuurwerk missen tegenover de vele bestellingen die daardoor binnenkomen. Niks mis mee wanneer het correct wordt gebruikt. Blijkt moeilijk te zijn maar gelukkig leren ze ervan is gebleken.

Dat het per defenitie een grote fout is om met YouTubers een deal aan te gaan lijkt me nogal vreemd. Daar het met Enzo en Sven&Koen mis is gegaan, maakt het direct altijd 'fout'?
    Hier gaat het dus echt fout. Want dit is gewoon handel met vuurwerk buiten de toestaande tijd. Door al die smoesjes prik je zo door heen. Duitsland gereden, vergunningen. VWT is alleen bezig met hun eigen winst.

Spolette:

Enzo knol was ook een fout wat mij betreft. Je hoort zeker als je importeur bent een goed voorbeeld te geven.

Thanks
    319
    Niet druk om maken jongens. VWT is bezig met hun eigen winst maar achteraf gezien kunnen wij ook eerder product video's gaan verwachten. Dus van de ene kant is het misschien ook wel weer goed.

VWC-Lid
    Thanks
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Overijssel Bekijk bericht
    Niet druk om maken jongens. VWT is bezig met hun eigen winst maar achteraf gezien kunnen wij ook eerder product video's gaan verwachten.
    ja, dan weten we tenminste hoe een karton knetterlinten klinkt als het in 1x wordt aangestoken.
    of thunderkings die over de straat gaan.

15. The Following 3 Users Say Thank You to Porsche For This Useful Post:

Thanks
    319
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Porsche Bekijk bericht
    ja, dan weten we tenminste hoe een karton knetterlinten klinkt als het in 1x wordt aangestoken.
    of thunderkings die over de straat gaan.
    Dat is ook wel weer waar ja!

Maar zonder gekkigheid hun laatste video was ook niet zo erg. Maar ik heb de video alleen van het begin gezien... Ik zal vanavond later even verder kijken.

Thanks
    180
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janvuurwerkman22 Bekijk bericht
    Hier gaat het dus echt fout. Want dit is gewoon handel met vuurwerk buiten de toestaande tijd. Door al die smoesjes prik je zo door heen. Duitsland gereden, vergunningen. VWT is alleen bezig met hun eigen winst.

Spolette:

Enzo knol was ook een fout wat mij betreft. Je hoort zeker als je importeur bent een goed voorbeeld te geven.
    Afgezien het feit dat er eventueel dingen zijn gebeurd welke een importeur niet/mag hoort te doen, blijf ik bij mijn punt dat het een slimme zet is van Vuurwerk Totaal. Bewijs maar dat de cake's werkelijk zijn meegegeven en niet al in de handen waren van die 2 jongens.. productiejaar is tenslotte ook 2018 zie ik op het karton staan.

Of het ook werkelijk is opgenomen in Duitsland speculeer ik niet graag over, oordelen zonder context schiet je (vooral op VWC) niks mee op. Maar mij lijkt die kans ook niet groot inderdaad.

Daarnaast denk ik dat enkele klagende mensen in een topic op VWC, afgewogen tegen de omzet door deze promotie, Vuurwerktotaal weinig doet.

Thanks
    180
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janvuurwerkman22 Bekijk bericht

Ja dat was zeker een fout!

Maar ook in deze kwestie weten wij (volgens mij) niet wat Broekhoff destijds wel en niet heeft afgesproken. Wie weet zijn er weldegelijk regels afgesproken maar zijn deze simpelweg niet gehandhaafd.

Naar mijn mening wordt er hier altijd heerlijk snel (negatief) gespeculeert over vanalles, zonder enige bron of context te hebben.

VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Thanks
    1.705
    Thanked 1.482 Times in 656 Posts
    Is een gedragscode voor sponsoracties van YouTubers niet een idee? Vanuit het BPN ofzo.
    Nu Sven en Koen niet meer stunten worden de video's alsnog best goed bekeken, dat laat maar weer zien dat ook normaal afsteken publiek kan trekken en stunten met vuurwerk wil je sowieso niet aan je merk gekoppeld hebben.
    Ook bekend als Pyrozfears!

20. The Following User Says Thank You to RandomDaniel For This Useful Post:

Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste

Regels voor berichten