Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 184
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2019
    Berichten
    190
    Thanks
    43
    75 waarderingen in 40 posts
    Naam: 3.jpg
Bekeken: 603
Grootte: 13,8 KBNaam: 2.jpg
Bekeken: 599
Grootte: 8,0 KBNaam: 1.jpg
Bekeken: 603
Grootte: 10,2 KB
    gelukkig zijn ze nu legaal gegaan en niet meer aan het stunten zoals vroeger.

  2. #62
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Dat VWT naar een groot kanaal toe stapt om hun het vuurwerk van VWT te laten promoten is volstrekt logisch, en dat dat toevallig ook een kanaal is met een illegaal verleden vind ik persoonlijk nog geen reden om geen samenwerking aan te gaan.

    Het enige ding is dat het vuurwerkmisbruikers zijn en dat is hetgeen waar ik tegen aan loop.
    En misbruik van vuurwerk is een directe aanleiding tot een verbod.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  4. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Dat VWT naar een groot kanaal toe stapt om hun het vuurwerk van VWT te laten promoten is volstrekt logisch, en dat dat toevallig ook een kanaal is met een illegaal verleden vind ik persoonlijk nog geen reden om geen samenwerking aan te gaan.

    Het enige ding is dat het vuurwerkmisbruikers zijn en dat is hetgeen waar ik tegen aan loop.
    En misbruik van vuurwerk is een directe aanleiding tot een verbod.
    Als marketing mederwerker van VWT met in het achterhoofd de huidige maatschappelijke discussie over vuurwerk had ik op zijn minst wel de verplichting gesteld aan zulke vloggers om aan het begin van de video een kleine veiligheids instructie op te nemen...Die ze dan zelf ook volgen.

    Maarja veiligheid en brilletjes dragen is niet cool he dus dat drukt de views en marketing belangen....

  5. Deze 3 gebruikers waarderen lbanoa voor het bericht:


  6. #64
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Lachen die cat 1 happiness zien er goed uit.
    Idd beter dan die prut van de afgelopen jaren.
    December Will Be Magic Again!!

  7. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  8. #65
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    72K views in 2 dagen, 15 minuten pure reclame en dan zijn er hier nog mensen die VWT niet slim vinden
    Slim wel, maar qua geloofwaardigheid …...
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  9. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    70
    Thanks
    93
    25 waarderingen in 11 posts
    Bericht verwijderd
    Laatst gewijzigd door Simon038; 12 april 2020 om 13:51

  10. Deze gebruiker waardeert Simon038 voor het bericht:


  11. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2019
    Berichten
    137
    Thanks
    78
    74 waarderingen in 30 posts
    Dit is voor een importeur helemaal niet toelaatbaar. Buiten het feit of deze heren het goed of fout doen. Waarbij terecht gewezen wordt op het verkeerd gebruik van vuurwerk. In het water en over de grond. Is er nog een probleem en dat is het te vroeg afsteken en nog erger. Vuurwerktotaal levert nu al vuurwerk aan personen. Je mag dat niet, Alleen de laatste 3 dagen van het jaar!

    De importeur stuurt deze jongens op pad om vuurwerk te gaan afsteken wat totaal niet de bedoeling is. Hiermee creëren de heren overlast voor mens en dier alleen maar voor commercieel gewin. En niet alleen van die youtubers ook van Vuurwerktotaal. Zij zetten onze traditie op het spel voor een paar knaken. Om zo snel en zoveel mogelijk geld te verdienen.

    Overigens 72.000 kijkers in 2 dagen is niet zo heel veel. Ik denk dat Broekhoff het beter doet met ENzo Knol maar dan betaal je ook Enzo Knol prijzen.

    Ik roep dan ook op om te stoppen met deze clowns en youtubers in het algemeen. Maar dat hebben er meerdere gedaan hier maar het heeft weinig uitgehaald. Want ook cat 1 vuurwerk video's zijn discutabel. Overlast is 1 maar tientallen tegelijk aansteken is ook wettelijk verboden. Er stond ook onlangs op dit forum een artikel waarbij een jongen aangehouden is met "knutselen met vuurwerk" en betrof toen cat 1 spul. Het is en blijft geen voorbeeld en dat de Youtubers dat op eigen kracht doen is hun zaak maar als ze gesponsord worden vind ik dat een kwalijke zaak.

    Vuurwerktotaal is bij mij ook afgeschreven en wil er verder ook niets meer over kwijt.

  12. Deze 3 gebruikers waarderen Janvuurwerkman22 voor het bericht:


  13. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Nou nou, heb je voor dit verhaal helemaal een account aangemaakt? VwT stuurt ze met cat 1 op pad en dat mag gewoon het hele jaar door.

  14. Deze 5 gebruikers waarderen bonbridge1 voor het bericht:


  15. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Nou nou, heb je voor dit verhaal helemaal een account aangemaakt? VwT stuurt ze met cat 1 op pad en dat mag gewoon het hele jaar door.
    Ook al mag cat 1 het hele jaar door, dan lijkt het geknutsel ermee me nog niet wenselijk toch?
    Vooral niet voor kinderen.

  16. #70
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
    Ook al mag cat 1 het hele jaar door, dan lijkt het geknutsel ermee me nog niet wenselijk toch?
    Vooral niet voor kinderen.
    Het geen wat ik veelal zie bij cat 1 video's zijn projectjes, wat heksenkringen of veel van iets tegelijk. Niet echt ''knutselen'' in mijn optiek. Wij zijn echt totaal aan het door slaan met zijn allen, als juist wij, als vuurwerkliefhebbers elkaar nou hier ook al op gaan afrekenen.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  17. Deze 2 gebruikers waarderen ddfirework voor het bericht:


  18. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2019
    Berichten
    137
    Thanks
    78
    74 waarderingen in 30 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Nou nou, heb je voor dit verhaal helemaal een account aangemaakt? VwT stuurt ze met cat 1 op pad en dat mag gewoon het hele jaar door.
    Ik lees veel mee. Heel vaak krijgt iedereen de schuld van een vuurwerk verbod. Mensen die illegaal vuurwerk hebben, vandalisme, te vroeg afsteken, stunten en meer. Iedereen is schuld maar in dit geval doet VwT er zelf aan mee. Zij faciliteren het te vroeg afsteken met vuurwerk en dan ook nog op een onjuiste manier. Dus als je de volgende keer weer gaat roeptoeteren: "Door hun wordt vuurwerk verboden" bedenk je dan even dat de branche hier zelf ook aan mee doet, nu VwT. En ik denk dat zeker een forum als VWC wel een graadmeter voor hen is. Dus als wij hier onze ongenoegen uiten lezen zij dat zeker mee.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Het geen wat ik veelal zie bij cat 1 video's zijn projectjes, wat heksenkringen of veel van iets tegelijk. Niet echt ''knutselen'' in mijn optiek. Wij zijn echt totaal aan het door slaan met zijn allen, als juist wij, als vuurwerkliefhebbers elkaar nou hier ook al op gaan afrekenen.
    Dat doen we niet. Alleen wanneer een importeur dit soort jongens betaald, vuurwerk verstrekt om dit soort dingen te doen gaat het mis. Dan geef je een verkeerd signaal af als vuurwerkbranche

  19. Deze 2 gebruikers waarderen Janvuurwerkman22 voor het bericht:


  20. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    70
    Thanks
    93
    25 waarderingen in 11 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Nou nou, heb je voor dit verhaal helemaal een account aangemaakt? VwT stuurt ze met cat 1 op pad en dat mag gewoon het hele jaar door.
    Bericht verwijderd
    Laatst gewijzigd door Simon038; 12 april 2020 om 13:50

  21. Deze gebruiker waardeert Simon038 voor het bericht:


  22. #73
    VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2018
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    717
    Thanks
    1.095
    651 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon038 Bekijk bericht
    De video die offline is gehaald betrof geen Cat 1 vuurwerk maar Cat 2 (Single shots). Het lijkt mij dat het uitgeven van dit vuurwerk aan deze YouTubers door VuurwerkTotaal, niet is toegestaan buiten de afgesproken verkoopdagen. Laat staan het afsteken van dit vuurwerk buiten de afgesproken afsteektijden.
    Denk juist dat hij eerder verwees naar die cat 1 video’s van hun, maar je hebt gelijk hoor.

  23. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Sorry maar de enige 'ophef' waarover in dit topic wordt gesproken vindt plaats in ditzelfde topic door een paar zichzelf overschattende liefhebbers. Ik geloof er niet in dat deze samenwerking ook maar iets anders oplevert dan extra reclame voor vwt.

    Los van mijn irritatie tegen het kanaal sven&koen, die geen enkele overtuiging lijken te hebben behalve die van de views.
    En het feit dat het onjuist gebruik van vuurwerk nooit goed te praten valt, kun je vwt echt niks kwalijk nemen.

    Het feit dat de video offline staat laat alleen maar merken dat er dus wel nagedacht is over de impact en er afspraken zijn gemaakt.


    Ps. Hoe denken jullie dat alle andere kanalen die de afgelopen jaren thunderking projecten afstaken in oktober aan deze thunderkings kwamen?

  24. #75
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Die lopen allemaal keurig tijdens de verkoopdagen de deur uit met de kartonnetjes singleshots of cakes.....uhhhhhh not.hahahahaha

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Sorry maar de enige 'ophef' waarover in dit topic wordt gesproken vindt plaats in ditzelfde topic door een paar zichzelf overschattende liefhebbers. Ik geloof er niet in dat deze samenwerking ook maar iets anders oplevert dan extra reclame voor vwt.

    Los van mijn irritatie tegen het kanaal sven&koen, die geen enkele overtuiging lijken te hebben behalve die van de views.
    En het feit dat het onjuist gebruik van vuurwerk nooit goed te praten valt, kun je vwt echt niks kwalijk nemen.

    Het feit dat de video offline staat laat alleen maar merken dat er dus wel nagedacht is over de impact en er afspraken zijn gemaakt.


    Ps. Hoe denken jullie dat alle andere kanalen die de afgelopen jaren thunderking projecten afstaken in oktober aan deze thunderkings kwamen?

Pagina 5 van 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •