Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[OSNABRÜCK] Toschpyro Demo 2-11- 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [OSNABRÜCK] Toschpyro Demo 2-11- 2019

    Zat even te kijken of ik hier heen kan en wil gaan. De show is dit jaar op 2 november. Waarschijnlijk weer vanaf 6 uur met 100 producten en een eindshow. Dit jaar vieren ze het 15 jarige bestaan dus hopelijk trekken ze net al bij de 10 wat extras uit de kast!

    Ik gok dat de entree weer 5 euro is.

    Leuke show en demo ook als je geen vuurwerk gaat kopen!

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Zat even te kijken of ik hier heen kan en wil gaan. De show is dit jaar op 2 november. Waarschijnlijk weer vanaf 6 uur met 100 producten en een eindshow. Dit jaar vieren ze het 15 jarige bestaan dus hopelijk trekken ze net al bij de 10 wat extras uit de kast!

    Ik gok dat de entree weer 5 euro is.

    Leuke show en demo ook als je geen vuurwerk gaat kopen!
    Entree is inmiddels 8 euro
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #3
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	75561424_2453845134670561_8440554731796955136_o.jpg
Vertoningen:1
Grootte:227,4 KB
ID:	1574497

      Schietlijst

      Comment


        #4
        Leuke demo, iets minder druk dan vorige jaren, maar met lekker weer toch genoten van veel mooi vuurwerk! Finale rommelig (ging zelfs al een stukje de lucht in tijdens het op scherp zetten...) maar wel lekkere combinaties van shells en consu vuurwerk.

        De toppers:
        Blackboxx Dock 12
        Tosch Pyro 34
        Tosch Pyro 35
        Tosch Pyro 25
        Volt Engineer
        WATT Say Watt
        Final Colors VWT
        Da Wei Detonator
        Mix it UP VWT
        W-Strobe XXL Redwire
        Tosch Pyro Pulsar-Verbund
        Full Moon Party

        Waar Da Wei Detonator echt een leuk blokje is voor de 196 shots, de Tosch Pyro Pulsar-Verbund echt gigantisch dikke bursts heeft (welke Rubro/mania compound zit hieronder....) en de Full Moon Party wel heel dicht bij een complete show komt

        Comment


          #5
          Mooi omschreven Koala, veel vuurwerk, maar het was erg rommelig, vooral de finale show.

          Ik vond zelf de producten van Vuurwerktotaal er ver bovenuit steken, en een enkeling van de Tosch Pyro lijn zelf.

          Hier nog de (rommelige) finale

          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

          Comment


            #6
            Hoe was de Sodom and Gomorrah? Die was namelijk op de winkeliersdemo van Rubro dit jaar erg dik. Terwijl ie voorheen een wat mindere burst had ( geen kooi? ).

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Hoe was de Sodom and Gomorrah? Die was namelijk op de winkeliersdemo van Rubro dit jaar erg dik. Terwijl ie voorheen een wat mindere burst had ( geen kooi? ).
              Speciaal voor jou even gefilmd gisteren Ik vond m lafjes, enigszins saai zelfs.

              Comment


                #8
                Wellicht een 2018 versie, anders was het een dikke sample op de Rubro demo. Want daar was het 1 van de dikste boxen van de avond.

                Comment


                  #9
                  Sodom and Gomorrah vond ik ook erg tegenvallen, hele flauwe burst en effecten. Vond ik trouwens bij wel meer producten van Rubro die hier werden geschoten.
                  FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                  Comment


                    #10
                    Is de Transbomber Champions Edition geschoten? Hoe was die?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                      Is de Transbomber Champions Edition geschoten? Hoe was die?
                      Niet geschoten

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                        Leuke demo, iets minder druk dan vorige jaren, maar met lekker weer toch genoten van veel mooi vuurwerk! Finale rommelig (ging zelfs al een stukje de lucht in tijdens het op scherp zetten...) maar wel lekkere combinaties van shells en consu vuurwerk.

                        De toppers:
                        Blackboxx Dock 12
                        Tosch Pyro 34
                        Tosch Pyro 35
                        Tosch Pyro 25
                        Volt Engineer
                        WATT Say Watt
                        Final Colors VWT
                        Da Wei Detonator
                        Mix it UP VWT
                        W-Strobe XXL Redwire
                        Tosch Pyro Pulsar-Verbund
                        Full Moon Party

                        Waar Da Wei Detonator echt een leuk blokje is voor de 196 shots, de Tosch Pyro Pulsar-Verbund echt gigantisch dikke bursts heeft (welke Rubro/mania compound zit hieronder....) en de Full Moon Party wel heel dicht bij een complete show komt
                        Als ik dit zo lees ben ik erg blij dat ik de full moon party dit jaar heb aangeschaft

                        Comment


                          #13
                          Bedankt voor de films iedereen. Word zeker gewaardeerd! Wat betreft de Sodom and Gomorrah; ik hoop dat het wellicht ook iets te maken heeft gehad met vocht of een 2018 productie, want ik heb hem besteld op basis van de Rubro importeursdemo. Daar presteerde hij een stuk beter dan op bovenstaande video's. Vooral de salvo's zijn erg mager gevuld..
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment

                          Working...
                          X