Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 147
  1. #61
    VWC-Lid vuurwerkboy023's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2012
    Berichten
    830
    Thanks
    207
    679 waarderingen in 342 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
    Gaat het? Je kan anderen niet verplichten iets mooi te vinden.

    Wat betreft prijs: 35-40 euro is voor jou misschien een prima prijs in december maar laten we nu niet doen alsof dat de norm is.
    Waar verplicht ik anderen iets mooi te vinden?
    Ik geef mijn mening en onderbouw mijn mening over het product waarom ik het toch prima product vind.
    Let op ik zei niet het is een uitstekend/goed product.
    Prima product!

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    gaan we hier echt samples (white red rebel) vergelijken met productie (Funke cake) ?

    idem voor der hammer, was ook een dikke sample.

    Die blitzgewitter is echt top voor een 500 gr 35 shots cake, hij is inderdaad aan de dure kant maart het is ook geen freakaanbieding.

    Zou er zelf nooit 40 euro voor neerleggen maar voor 20-25 euro in freakprijs neem ik hem echt wel erbij.

  3. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  4. #63
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ik vindt het echt een beauty,op deze film! De strobe is gewoon top,daar haal ik hem voor.
    Light some fireworks, and see who answers.

  5. #64
    VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2018
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    717
    Thanks
    1.095
    651 waarderingen in 211 posts
    Ben ik de enige die het een saaie cake vind?

  6. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Ik had van Funke NL wel minimaal kwaliteit Evo verwacht en niet eronder, maar goed we wachten het wel af. Op de duitse demos komen producten vaak opvallend goed uit de verf overigens.

  7. #66
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    gaan we hier echt samples (white red rebel) vergelijken met productie (Funke cake) ?

    idem voor der hammer, was ook een dikke sample.

    Die blitzgewitter is echt top voor een 500 gr 35 shots cake, hij is inderdaad aan de dure kant maart het is ook geen freakaanbieding.

    Zou er zelf nooit 40 euro voor neerleggen maar voor 20-25 euro in freakprijs neem ik hem echt wel erbij.

    De enige vwt sample die gisteren is geschoten is de Shots of Anarchy. White Red Rebel was zover ik weet gewoon productie. Mssn kan Gizmo75 hier uitsluitsel over geven.

    Maar goed ieder zijn eigen smaak maar deze cake kon mij echt niet overtuigen

  8. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    De enige vwt sample die gisteren is geschoten is de Shots of Anarchy. White Red Rebel was zover ik weet gewoon productie. Mssn kan Gizmo75 hier uitsluitsel over geven.

    Maar goed ieder zijn eigen smaak maar deze cake kon mij echt niet overtuigen
    Wat gek dan dat de White Red label in de straat een stuk minder presteert.....

  9. #68
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Wat gek dan dat de White Red label in de straat een stuk minder presteert.....
    Absoluut niet. De White Red Rebel is ook in de straat een topper.

    Maar goed, laten we vooral on topic blijven.

    Vind deze Blitzgewitter prima. Zou ik er persoonlijk EU 39,95 aan uitgeven? Nee.
    Ik wacht graag wat straatfilms af en presteert hij daar prima, scoor ik hem wellicht in de freak.
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

  10. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    Absoluut niet. De White Red Rebel is ook in de straat een topper.

    Maar goed, laten we vooral on topic blijven.

    Vind deze Blitzgewitter prima. Zou ik er persoonlijk EU 39,95 aan uitgeven? Nee.
    Ik wacht graag wat straatfilms af en presteert hij daar prima, scoor ik hem wellicht in de freak.
    Mijn ervaring is anders

  11. #70
    VWC-Lid chromeeh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2012
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    891
    Thanks
    108
    1.641 waarderingen in 659 posts
    --> Vuurwerkevents.nl <--

  12. Deze gebruiker waardeert chromeeh voor het bericht:


  13. #71
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Mooi gevulde ronde boeketten, alle kleuren blink doen het vrijwel evenlang, dikke tails eronder...ik zie niks dan moois

  14. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  15. #72
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Manmanman wat wordt deze cake hier tot de grond aan afgebrand zeg (niet op de goeie manier). En waarom? Omdat hij minder is dan zijn broertjes/zusjes uit Belgie en Duitsland. Wat een oneerlijke vergelijking. Ik vind dit gewoon een prima cake met mooie effecten en een leuk tempo. Ik heb hem dan ook besteld. Oké toegegeven, hij is aardig aan de prijs. Maar dat zijn de Renaissance producten van Evo ook. Dit is gewoon een cake die ik móet hebben geschoten.
    Vuurwerk is een passie!

  16. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Manmanman wat wordt deze cake hier tot de grond aan afgebrand zeg (niet op de goeie manier). En waarom? Omdat hij minder is dan zijn broertjes/zusjes uit Belgie en Duitsland. Wat een oneerlijke vergelijking. Ik vind dit gewoon een prima cake met mooie effecten en een leuk tempo. Ik heb hem dan ook besteld. Oké toegegeven, hij is aardig aan de prijs. Maar dat zijn de Renaissance producten van Evo ook. Dit is gewoon een cake die ik móet hebben geschoten.
    Ik ben het ergens met je eens, maar anderzijds snap ik het 'afbranden' ook wel weer. Dat de kwaliteit dan wat minder is in vergelijking met andere familieleden in onze buurlanden snap ik. Maar dat de prijs voor een relatief mindere NL cake dan duurder moet zijn dat de Funke cakes in BE en DE, daar gaat het volgens mij mis. Het schept begrijpelijke, maar verkeerde verwachtingen en het voelt (bij mij in ieder geval) niet helemaal lekker. Hetzelfde geldt voor mij overigens ook voor de Renaissance lijn. De verhouding prijs/kwaliteit is gewoon zoek.

  17. #74
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ik ben het ergens met je eens, maar anderzijds snap ik het 'afbranden' ook wel weer. Dat de kwaliteit dan wat minder is in vergelijking met andere familieleden in onze buurlanden snap ik. Maar dat de prijs voor een relatief mindere NL cake dan duurder moet zijn dat de Funke cakes in BE en DE, daar gaat het volgens mij mis. Het schept begrijpelijke, maar verkeerde verwachtingen en het voelt (bij mij in ieder geval) niet helemaal lekker. Hetzelfde geldt voor mij overigens ook voor de Renaissance lijn. De verhouding prijs/kwaliteit is gewoon zoek.
    Voor mij is de prijs/kwaliteit verhouding voor deze cake prima. Ik snap dat niet iedereen dat vindt maar voor mij is het een zeker een waardige toevoeging in de collectie. Verkeerde verwachtingen geloof ik niet echt in want hij is op enkele demo's geschoten en hij staat op film.
    Vuurwerk is een passie!

  18. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Voor mij is de prijs/kwaliteit verhouding voor deze cake prima. Ik snap dat niet iedereen dat vindt maar voor mij is het een zeker een waardige toevoeging in de collectie. Verkeerde verwachtingen geloof ik niet echt in want hij is op enkele demo's geschoten en hij staat op film.
    Eens, eens. Ieder bepaalt de prijs/kwaliteit verhouding gelukkig zelf. Ik heb ook een aantal 'discutabele' cakes in mijn collectie, maar I like them en ze passen prima in mijn showtje. Ik doelde overigens meer op verwachtingen in de zin dat het woord 'Funke' op de cake staat en dat de forumleden die de DE en BE cakes van Funke hebben geproefd wel (on)bewust die vergelijking maken. De hype schept verwachtingen. Kijk bijvoorbeeld ook naar de Special #4.

  19. Deze gebruiker waardeert bonzo26 voor het bericht:


Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •