Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Funke NL] Blitzgewitter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door M-y-r-o-N Bekijk bericht
    er zit iniedergeval schot in de zaak
    Welk schot zit er dan in de zaak?

    Zou het zo kunnen zijn dat degenen die nog geen Funke uit DE in hun collectie hebben gehad dit artikel 'juich' vinden en degenen die wel straatervaring hebben met Funke DE dit 'mwoa' vinden?

    Comment


      #17
      Er is visueel nieuws. Daarom zit er vooruitgang in. Tja het gras is altijd groener,bij de buren.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
        Welk schot zit er dan in de zaak?

        Zou het zo kunnen zijn dat degenen die nog geen Funke uit DE in hun collectie hebben gehad dit artikel 'juich' vinden en degenen die wel straatervaring hebben met Funke DE dit 'mwoa' vinden?
        \
        Tja n=1 zet ook geen zonde aan de dijk, ik wacht rustig af tot er andere producten zijn voordat ik een algehele conclusie trek wat betreft kwaliteit en uitwerking van "Funke NL" producten

        Comment


          #19
          Vind het nog best goed hoor. Dikke tail en de blinkers branden ook lang.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #20
            Vind de blinkers van Funke veel minder vloeken dan bij andere merken, waar ze naar mijn mening vaak slecht en lelijk uitkomen.
            De tail is ook goed, vind die alleen niet passen bij het boeket effect.
            75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
              Er is visueel nieuws. Daarom zit er vooruitgang in. Tja het gras is altijd groener,bij de buren.
              In dit geval is het gras daar ook echt groener, of wou je beweren van niet?

              Als je Funke een beetje kent weet je overigens ook dat deze visuele vooruitgang eigenlijk niets zegt. Daarnaast is het ook maar de vraag of winkeliers over stag gaan. De winkels die ik heb gesproken zijn in ieder geval redelijk sceptisch.

              Anyway, prima als Funke naar Nederland komt. Meer keus en kwalitatief (en relatief) prima vuurwerk uiteraard. Maar toch denk ik dat velen achteraf wat teleurgesteld zijn. 'Was dit het nou voor al dat geld?'

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                In dit geval is het gras daar ook echt groener, of wou je beweren van niet?

                Als je Funke een beetje kent weet je overigens ook dat deze visuele vooruitgang eigenlijk niets zegt. Daarnaast is het ook maar de vraag of winkeliers over stag gaan. De winkels die ik heb gesproken zijn in ieder geval redelijk sceptisch.

                Anyway, prima als Funke naar Nederland komt. Meer keus en kwalitatief (en relatief) prima vuurwerk uiteraard. Maar toch denk ik dat velen achteraf wat teleurgesteld zijn. 'Was dit het nou voor al dat geld?'
                Nee duitsland heeft zeer mooie,en waarschijnlijk ook "betere" producten. Daar valt niks over te zeggen. De realiteit is,dat daar de wetten en regels anders zijn.

                Dat kan natuurlijk. Veel aanpassen en sleutelen. Niet zeker weten,wat wel en niet komt. Weinig informatie. Dat wekt vragen op. Kan me voorstellen,dat verkopers een jaartje wachten.

                Ik zelf,ben al blij met wat mooie tails plus boeket. In plaats van comets. Als de kwaliteit goed is,de kleurtjes fel,en de boeket grote lekker. Dan hebben we,er weer wat moois bij!
                Light some fireworks, and see who answers.

                Comment


                  #23
                  Een 500 grammer in kooiverpakking??
                  Zal wel een omkarton worden bedoeld van bijv 6 stuks ofzo... mag ik hopen.
                  De wetten en regels in Duitsland zijn zeker anders dan hier, maar ik dacht eerder mindere grammen qua kruitinhoud daar. Of mogen ze daar nu opeens meer dan 25gr per cake tube instoppen? En meer dan 40 gram in pijlen?
                  Is dit onlangs dan aangepast? Lijkt mij niet of ik heb afgelopen maand onder een steen geleefd...

                  Nederland is voor de rest vd wereld een "rijk" land. Alle geimporteerde produkten zijn in ons land daardoor jammer genoeg duurder. Ik ga er van uit dat Fūnke dit ook weet, en de prijs hier veel hoger gaat zijn voor hun produkten, dan bijv in DE of BE. Iets met marktwerking...

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                    Dat heeft met het aantal gram flash te maken in de cake. Nu is hij 1.4G ipv 1.3G zonder kooi. ADR regels. Nu mag er meer vervoerd worden per lading. ADR punten systeem.
                    Het gaat hier niet om ADR punten. Het gaat er in Nederland om dat je geen 1.3G mag opslaan. Vandaar dat de kooien in de "dichte dozen" bunker om het product moet blijven zitten.

                    Als een buisje minder dan 5% op het geheel flash aan boord heeft mag het product zonder kooi opgeslagen worden.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
                      Het gaat hier niet om ADR punten. Het gaat er in Nederland om dat je geen 1.3G mag opslaan. Vandaar dat de kooien in de "dichte dozen" bunker om het product moet blijven zitten.

                      Als een buisje minder dan 5% op het geheel flash aan boord heeft mag het product zonder kooi opgeslagen worden.
                      Aah okee dus dit is per tube en niet per geheel product, die 5%? Anders kon je een 500 grammer met meerdere tails en andere burstloze effecten combineren met tubes waar wel 1.5gr tot 2gr burst in zit. Voor wat het waard is natuurlijk.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                        300mm nogal
                        oeps


                        alle cat f2 funke spul kan gewoon na Nederland toe is CE goed gekeurd en zit nederlands beschrijving op het is 1.4g wat is het probleem?

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
                          oeps


                          alle cat f2 funke spul kan gewoon na Nederland toe is CE goed gekeurd en zit nederlands beschrijving op het is 1.4g wat is het probleem?
                          Dat we de producten in Nederland nogmaals testen, en dan zullen ze afgekeurd worden op of de burst, hangtime van het effect etc.

                          En afkeur in Nederland betekend bij mijn weten afkeur voor de complete EU
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                            Dat we de producten in Nederland nogmaals testen, en dan zullen ze afgekeurd worden op of de burst, hangtime van het effect etc.

                            En afkeur in Nederland betekend bij mijn weten afkeur voor de complete EU
                            Beter levert Funke dan helemaal niet naar NL. Ik haal ze wel in Duitsland
                            http://www.youtube.com/c/ReVerser

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                              Dat we de producten in Nederland nogmaals testen, en dan zullen ze afgekeurd worden op of de burst, hangtime van het effect etc.

                              En afkeur in Nederland betekend bij mijn weten afkeur voor de complete EU
                              Ja dat klopt, dit artikel is dan voor heel Europa afgekeurd. Die extra keuring hier is het verschil met Duitsland en Belgie.

                              Comment


                                #30
                                Hierna is het toch al aardig stil gebleven, ook op Zena en vuurwerkplanet.nl is nog niets van Funke/Luypaers te zien? Is er al wat meer duidelijk inmiddels?

                                Comment

                                Working...
                                X