Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 89
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Evolution is er flink duurder op geworden, dat zal met pangu ook wel gaan gebeuren.
    Fijn dat Pangu toch weer uit de (schijnbare) dood is opgestaan, maar ik vrees voor inderdaad dat Pangu Evolution achterna gaat. Vanuit de importeurs (vooral GBV) is een fusie ideaal, een grote afzet en ook nog eens relatief hogere prijzen en dus meer marge. Voor de freaks voorzie ik een achteruitgang: minder 'unieke' artikelen voor een duurdere prijs.

    Daarnaast blijft het een vreemde combi: GBV Weco en Evolution/Pangu hebben/hadden een compleet tegenovergestelde marketingstrategie.
    Laatst gewijzigd door bonzo26; 22 oktober 2019 om 19:44

  2. Deze 5 gebruikers waarderen bonzo26 voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.500
    Thanks
    2.550
    1.542 waarderingen in 803 posts
    Voor kwaliteit heb ik graag iets meer over. Evolution is nog steeds in de freakacties verkrijgbaar voor lagere prijzen als de normale verkoop, dus wat dat betreft hebben we denk ik weinig te klagen.

  4. Deze gebruiker waardeert RickGAE voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Het is de mannen van Pangu supergegund, het belangrijkste voor mij is toch de kwaliteit wat echt voor de naam Pangu staat en hoop dat er echt nog veel moois gaat komen. Lijkt mij dezelfde weg als wat Evo ingeslagen is. Hoop wel dat het niet al teveel met de prijzen gaat doen en denk dat de meeste freaks dat wel met me eens zijn...

  6. #34
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Aan de ene kant ben ik inderdaad blij dat Pangu blijft bestaan, aan de andere kant deel ik ook de zorgen van velen hier, dat de mooie prijzen waarvoor dat kan/kon, wel eens tot het verleden kunnen behoren. Enfin, we gaan het meemaken. Product technisch blijft het hopelijk zo goed als het altijd geweest is.

  7. #35
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Gefeliciteerd Heren! We gaan het zien,volgend jaar!
    Light some fireworks, and see who answers.

  8. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Voor kwaliteit heb ik graag iets meer over. Evolution is nog steeds in de freakacties verkrijgbaar voor lagere prijzen als de normale verkoop, dus wat dat betreft hebben we denk ik weinig te klagen.
    Vind je het heel vervelend als ik toch nog even klaag?
    Het is namelijk compleet tegendraads. Vanwege schaalbaarheid kan men namelijk relatief goedkoper produceren en distribueren (=feit). Daartegenover staat dat de prijzen (in ieder geval bij Evo, los van de uitloop) behoorlijk zijn gestegen. Het is dus wel duidelijk wie de grote winnaars zijn in het verhaal. Ik ben vrij sceptisch en sta niet vooraan om dit soort ontwikkelingen te 'sponsoren'.

  9. Deze 16 gebruikers waarderen bonzo26 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  10. #37
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Niet helemaal te vergelijken maar ik zie het een beetje zoals in de craftbier wereld. Een leuke unieke rebelse brouwerij die bieren maakt zonder compromis. Die kleine brouwerij wordt opgeslokt door een grote speler als bavaria of heineken met de belofte dat alles hetzelfde blijft. 9 van de 10 keer komt er toch mannetje over de vloer die zich gaat bemoeien met de recepten, minder hop, goedkopere minder kwalitatieve mout, gewoon lekker aan alle parameters zitten om de winst te maximaliseren en uiteindelijk verkrijg je een bier dat toch aan kwaliteit verloren heeft en waarvoor je soms zelfs meer voor moet betalen terwijl je veel betere inkoopprijs kunt bedingen bij de leverancier. Zo werkt dat nu eenmaal en daarom sta ik niet meteen te juichen, laten we het eerst afwachten.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  11. Deze 12 gebruikers waarderen Thresher voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  12. #38
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    695
    977 waarderingen in 322 posts
    RIP pangu..... het waren een paar mooie jaren.

  13. Deze 4 gebruikers waarderen elgielo voor het bericht:


  14. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Niet helemaal te vergelijken maar ik zie het een beetje zoals in de craftbier wereld...
    Leuke vergelijking die wat mij betreft grotendeels ook klopt: de pure liefhebber die al zijn passie in een product stopt versus de commerciële, snelle jongen die zijn targets moet halen.

    Maar ook weer eens... eerst maar eens zien hoe het loopt. In ieder geval blij dat ze terugkomen, in welke vorm dan ook.

  15. Deze gebruiker waardeert bonzo26 voor het bericht:


  16. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Als jullie (GBV-WECO) toch bezig zijn... blaas dan ook even nieuw leven in Royal Fireworks

  17. Deze 3 gebruikers waarderen robinhood voor het bericht:


  18. #41
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.500
    Thanks
    2.550
    1.542 waarderingen in 803 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Vind je het heel vervelend als ik toch nog even klaag?
    Het is namelijk compleet tegendraads. Vanwege schaalbaarheid kan men namelijk relatief goedkoper produceren en distribueren (=feit). Daartegenover staat dat de prijzen (in ieder geval bij Evo, los van de uitloop) behoorlijk zijn gestegen. Het is dus wel duidelijk wie de grote winnaars zijn in het verhaal. Ik ben vrij sceptisch en sta niet vooraan om dit soort ontwikkelingen te 'sponsoren'.
    Is zeker geen klagen, en je hebt zeker een goed punt. Het is voor de leverancier qua inkoop nu ongetwijfeld wat goedkoper.
    Ik denk dat het ook wel te maken heeft met een soort angst dat de winkels, die gewoon vanaf 1 december open zijn gaan klagen over de lage prijzen door het jaar heen?
    Zolang het in de freakacties alsnog goedkoper is, ben ik op zich nog wel tevreden.

  19. Deze gebruiker waardeert RickGAE voor het bericht:


  20. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    796
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    We gaan het zien. Ik ben in ieder geval blij dat een merk als Pangu blijft voortbestaan.
    Of ik / we er zelf ook wat aan hebben gaan we volgend jaar zien.

  21. #43
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Zolang Pangu invloed heeft heb ik een beetje hoop. Blijf de Brasilian Box produceren aub....
    Ik heb een kort lontje.......

  22. #44
    VWC-Lid XVIII's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2014
    Berichten
    254
    Thanks
    62
    246 waarderingen in 76 posts
    Nieuws van de dag!! Goed om te zien dat het merk wordt doorgezet. Fingers crossed dat de kwaliteit onder deze nieuwe samenwerking behouden blijft.

  23. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
    Als jullie (GBV-WECO) toch bezig zijn... blaas dan ook even nieuw leven in Royal Fireworks
    Doe Evuco ook gelijk even

  24. Deze 3 gebruikers waarderen Rocketfreak voor het bericht:


Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •