Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Vuurwerkveiling

VWC-Lid
    Thanks
    0

Vuurwerkveiling

Naam: 20191010_074532.jpg
Bekeken: 452
Grootte: 224,6 KB

Ben je ook groot fan van vuurwerk?
    Doe dan mee met de leukste online vuurwerkveiling!

https://m.facebook.com/groups/1551573405108131

De leukste manier om goedkoop vuurwerk te scoren!

VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Thanks
    784
    Moet je vooral hier neerzetten, hoe meer mensen het weten hoger de prijs word. Zag wel dat vuurwerkkanjer aka pangu zich vandaag daar ook heeft aangemeld.

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Hoe meer leden hoe meer dealers en meer veilingen en dus meer kans Dus massaal aanmelden zou ik zeggen. De eerste succesvolle veilingen zijn al geweest er gaan er meer volgen bij meer leden.

VWC-Lid vuurwerkboy023's schermafbeelding
    Thanks
    65
    Even gespiekt van de de veilingen die al zijn geweest en in de comments gekeken.
    Wat ik zie is heel veel mensen die zonder intensie om het te kopen wel bieden om het bod te verhogen en meestal ook winnen en dan vervolgens een bericht lees van de aanbieder dat diegene het niet wilt kopen.

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Uhm.. dat is nergens op gebaseerd...bij 1 veiling heeft iemand niet begrepen dat de betaling vooraf moest de andere zijn gewoon goed gegaan.. als men zich niet aan de regels houdt dan volgt een ban. De regels zijn duidelijk en we hanteren ze dan ook. Kijk naar de prijs vaak nog niet eens de helft van de adviesprijs waar het voor weg is gegaan.. lijkt mij toch succesvol dan? Beetje jammer van zulk commentaar..ik hoop dat jullie als mede vuurwerk liefhebbers dit nieuwe initiatief steunen en een warm hart toedragen het is weer eens wat anders toch?

VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Thanks
    2.778
    Thanked 4.765 Times in 2.127 Posts
    Afbeeldingen
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nlmx5 Bekijk bericht
    Beetje jammer van zulk commentaar..ik hoop dat jullie als mede vuurwerk liefhebbers dit nieuwe initiatief steunen en een warm hart toedragen het is weer eens wat anders toch?
    Dat is ondernemerschap, als je iets onderneemt zul je niet alleen maar positieve reacties krijgen maar ook kritische of ronduit negatieve. Het gaat er vooral om hoe je daar mee omgaat. Verder zijn vuurwerkveilingen trouwens niet nieuw, 10 jaar geleden werden er al vuurwerkveilingen gedaan maar die hebben het allemaal niet gered wegens onder druk staande marges. Ik hoop voor je dat dit wel een succes wordt maar mijn interesse heeft het verder niet.
    [I]Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75[/I]

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    1.384
    Thanked 1.150 Times in 764 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dat is ondernemerschap, als je iets onderneemt zul je niet alleen maar positieve reacties krijgen maar ook kritische of ronduit negatieve. Het gaat er vooral om hoe je daar mee omgaat. Verder zijn vuurwerkveilingen trouwens niet nieuw, 10 jaar geleden werden er al vuurwerkveilingen gedaan maar die hebben het allemaal niet gered wegens onder druk staande marges. Ik hoop voor je dat dit wel een succes wordt maar mijn interesse heeft het verder niet.
    Mee eens, wel een grappig systeem! We gaan het verloop zien iig!

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Negatief is prima maar dan wel graag met een goede reden die waar is.. Heeft niets met ondernemerschap oid te maken toch? Maar goed laten we on topic gaan inmiddels al weer wat aanmeldingen verder. Het is nog vroeg in het vuurwerkseizoen denk ik. Alleen de echte fans zijn nu actief. Zal de komende weken wel rapper gaan met aanmeldingen waarschijnlijk zullen de vuurwerkdealers wachten nu totdat de 1000+ leden grens bereikt is. Ik doe ondertussen mijn best om landelijke dekking te krijgen.

9. The Following User Says Thank You to nlmx5 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Er zijn weer nieuwe vuurwerkdealers en nieuwe veilingen bijgekomen!

Regels voor berichten