Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23

Discussie: Vuurwerkveiling

VWC-Lid
    Thanks
    16
    Het is sowieso een probleem dat je vaak tegenkomt bij veilingen. Bij bva en dat soort veiling zie je ook vaak dat mensen bedragen bieden die hoger zijn dan de reguliere aanbiedingen online. Soort verslaving om te winnen ofzo.

Ik zie die comment over die morta Bomb gewoon nog staan trouwens, inclusief link naar het product op de website.

wordt inderdaad met regelmaar (te) hoog geboden maar soms aan er ook wel leuke deals uit. 54 euro voor 4x Pearl River is best leuk bijv.

VWC-Lid
    Thanks
    443
    Ik was 1 van de eerste aanmelders. Toen kon je nog voor een scherpe prijs een mooi product in de wacht slepen. Het is nu zo bekend en massaal geworden dat de huidige biedingen boven de prijs komt te liggen die voor ons als freaks interessant zijn.

Het is nu vooral interessant geworden voor de winkeliers die de producten aanbieden.

Ondanks dat een leuk initiatief en de normale consument kan leuke producten in de wacht slepen.

VWC-Lid
    Thanks
    38
    En weg is de reactie en de link..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
    heb jij net een reactie geplaatst op vuurwerkveiling?
    Dan ga je denk ik zo geblokkeerd worden en kan je geen reactie's meer plaatsen...

VWC-Lid
    Thanks
    443
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
    En weg is de reactie en de link..
    Zo vreemd vind ik dit niet. Het staat je vrij om aan te geven dat de biedingsprijs hoger ligt dan de verkoopprijs elders, maar om dan meteen een link toe te voegen

VWC-Lid
    Thanks
    38
    gister was er iemand die ik ken,die schreef alleen maar dat het in de winkel goedkoper was...
    trouwens dan moet je als winkelier er geen prijs bij zetten van 190e,als je ze zelf aanbied voor 3 voor 10...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Zo vreemd vind ik dit niet. Het staat je vrij om aan te geven dat de biedingsprijs hoger ligt dan de verkoopprijs elders, maar om dan meteen een link toe te voegen

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Mensen worden niet zomaar geblokkeerd hoor. Alleen als men zich niet aan de regels houdt. Discussies zijn niet toegestaan onder de veilingen hier zijn andere topics voor die je in de groep kunt vinden.

Sinds deze week is de regel aangepast dat men de prijzen van het vuurwerk moet vermelden waarvoor het ook daadwerkelijk verkocht wordt tijdens de verkoop dagen ipv de fictieve adviesprijs.

De laatste dagen is er vuurwerk uitgegaan voor de helft en bij 1 zelfs voor de kwart van de verkoopwaardes

Als alles meezit komen er deze week dealers in regio Noord Brabant en Drenthe bij.
    Nog geen landelijke dekking maar er is steeds meer interesse!

Er lopen nu een 5tal veilingen waarvan de geboden prijzen nog best laag zijn.
    Sla je slag ;)

VWC-Lid
    Thanks
    1.213
    Thanked 1.240 Times in 593 Posts
    Ben zelf ook even lid geweest, maar het soort producten en de geboden bedragen zijn de moeite niet waard mijn inziens. Jammer. Het idee was goed
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

VWC-Lid
    Thanks
    38
    Niet zomaar geblokkeerd??dus je mag niet zeggen dat mensen beter na moeten denken voor ze bieden?
    of zeggen dat de geboden prijs boven winkelprijs van de aanbiedende winkel ligt???
    diezelfde winkel bood deze week de escape from hell aan,winkel adviesprijs van 299e....
    dezelfde veiling door een andere winkelier adviesprijs van 199e,dat komt meer in de buurt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nlmx5 Bekijk bericht
    Mensen worden niet zomaar geblokkeerd hoor. Alleen als men zich niet aan de regels houdt. Discussies zijn niet toegestaan onder de veilingen hier zijn andere topics voor die je in de groep kunt vinden.

Sinds deze week is de regel aangepast dat men de prijzen van het vuurwerk moet vermelden waarvoor het ook daadwerkelijk verkocht wordt tijdens de verkoop dagen ipv de fictieve adviesprijs.

De laatste dagen is er vuurwerk uitgegaan voor de helft en bij 1 zelfs voor de kwart van de verkoopwaardes

Als alles meezit komen er deze week dealers in regio Noord Brabant en Drenthe bij.
    Nog geen landelijke dekking maar er is steeds meer interesse!

Er lopen nu een 5tal veilingen waarvan de geboden prijzen nog best laag zijn.
    Sla je slag ;)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten