Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[FREAK-ACTIE] 25% KORTING op vuurwerkexpert.nl!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Bunkxxl Bekijk bericht
    Dus we moeten nu zelf even gaan uitzoeken welke winkels wel mee doen en welke niet. Had broekhof zelf niet even de moeite kunnen nemen om dit er bij te plaatsen bij de begin post.
    Ach kleine moeite toch! Wij zijn al blij dat broekhoff een freak actie aan ons geven.
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #62
      Het verhaal met het inloggen is helder, zijn we mee bezig! Het zou mogelijk moeten zijn om ook zonder account gewoon te bestellen. De actiecode is aangepast in de startpost, hij bleek niet te kunnen werken met een #.

      Een lijst met (niet) deelnemende winkeliers hopen wij binnenkort hier te kunnen delen.
      ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
        Wel raar dat ene winkel wel meedoet en de ander niet, Dat betekend dat ik 30km verderop wel een winkel die meedoet, terwel er nog geen 500 meter afstand bij mij om de hoek een Vuurwerk expert dealer zit en die doet dus NIET mee.
        Het is natuurlijk aan een winkelier om te bepalen of deze wel of niet mee wil doen met een kortingsactie. Vergeet niet dat de korting die jij krijgt ten koste gaat van de marges van de winkelier (en mogelijk importeur) en dat zij dit direct in de portemonnee voelen. Voor de meeste retailers, dus winkels in het algemeen en niet alleen vuurwerkwinkels, is het nog steeds keihard buffelen voor elke Euro omzet en resultaat. Sommige winkels besluiten dan om alleen mee te doen met de reguliere Gratis Vuurwerk-acties.
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #64
          Een kleine moeite inderdaad daar heb je gelijk. Maarrrr als je nu al bij 5 winkels de code in hebt gevoerd en die blijken ook niet eens mee te doen ben ik er wel klaar mee en al helemaal als de 6e winkel die ik aanklik wel doet 150km verder op ligt dan laat maar zitten .

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Bunkxxl Bekijk bericht
            Een kleine moeite inderdaad daar heb je gelijk. Maarrrr als je nu al bij 5 winkels de code in hebt gevoerd en die blijken ook niet eens mee te doen ben ik er wel klaar mee en al helemaal als de 6e winkel die ik aanklik wel doet 150km verder op ligt dan laat maar zitten .
            Magic in Noordwolde gaat wel mee doen en komt vandaag of morgen online met actie
            Moet je deze eens proberen: https://magicvuurwerk.vuurwerkexpert.nl/

            Comment


              #66
              Misbruik van de kortingscode gemaakt hoor!

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                Het is natuurlijk aan een winkelier om te bepalen of deze wel of niet mee wil doen met een kortingsactie. Vergeet niet dat de korting die jij krijgt ten koste gaat van de marges van de winkelier (en mogelijk importeur) en dat zij dit direct in de portemonnee voelen. Voor de meeste retailers, dus winkels in het algemeen en niet alleen vuurwerkwinkels, is het nog steeds keihard buffelen voor elke Euro omzet en resultaat. Sommige winkels besluiten dan om alleen mee te doen met de reguliere Gratis Vuurwerk-acties.
                Dat kun je natuurlijk ook van 2 kanten bekijken. In mijn geval: Ik ga samen met een maat een leuke bestelling doen van een aantal compounds. Er zit een dealer dicht bij mij in de buurt, maar die doet niet mee met deze actie. Nou geen probleem uiteraard, dan rijden we een stukje verder.

                Dat betekend wel dat hij nu geen ene euro van ons krijgt. Zijn "concurrent" 15km verderop nu wel. Als winkels keihard moeten buffelen voor elke euro omzet en resultaat, lijkt mij dit toch een gemiste kans. Zeker als er meer consumenten uit mijn buurt gebruik gaan maken van deze actie, maar die nu naar die andere winkel een stukje verderop gaan. Misschien vind hij het werk van deze bestellingen niet opwegen tegen zijn verdiensten wat hij nu zou hebben bij deze actie. Dat kan natuurlijk. De kans dat wij nu straks wat bij hem kopen in de normale voorverkoop is 0. De kans dat wij bij die andere winkel straks wat bijbestellen in de normale verkoop, is zeer aanwezig.

                Maar goed, de winkel zal een weloverwogen beslissing gemaakt hebben. En gelukkig voor ons zijn er genoeg andere winkels te vinden die wel meedoen met deze actie. Maar ik zou denken; nu met deze actie maar wat minder marge pakken, dan helemaal niets verkopen tijdens deze actie.
                https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                Comment


                  #68
                  100% eens. Als je nu 10% marge i.p.v. 30% marge pakt, waarom niet?

                  Anders pak je 0% marge, als je niet meedoet.

                  Je ziet het ook aan Black Friday, wat nu bijna 50% groter is geworden dan Kerst qua aankopen.

                  Dus dan ook minder marge, maar de aantallen maken een hoop goed !
                  https://youtube.com/@Pyroblom

                  Comment


                    #69
                    Deventer.vuurwerkexpert.nl doet mee met de freakactie hoor

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door tuinmani Bekijk bericht
                      Deventer.vuurwerkexpert.nl doet mee met de freakactie hoor
                      Het is toch https://tuinmani.vuurwerkexpert.nl/? Daar lijkt de code niet te werken.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                        Het is toch https://tuinmani.vuurwerkexpert.nl/? Daar lijkt de code niet te werken.
                        Idd. Ik zie dat het tuinmani.vuurwerkexpert.nl is geworden

                        Comment


                          #72
                          Ik heb net meerdere winkeliers getest en ze lijken het nu allemaal te doen.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door fAllAs Bekijk bericht
                            Ik heb net meerdere winkeliers getest en ze lijken het nu allemaal te doen.
                            Bij jou in de buurt waarschijnlijk wel! Zoals hierboven bij tuinmani werkt hij helaas niet, ondanks dat ze wel meedoen
                            https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                              Bij mij is het dan eindelijk gelukt om wat te bestellen. Vraag me niet hoe maar het is gelukt. Idd Squeak vreemd. Lekker vaag allemaal.
                              Heel vaag inderdaad. Nu kan ik ineens niet meer inloggen. Wachtwoord vergeten werkt niet, en opnieuw account aanmaken ook niet, dan klaagt ie dat m’n email adres al in gebruik is. En dus geen Paypal.

                              Top actie maar best lastig bestellen zo
                              Work is the curse of the drinking class

                              Comment


                                #75
                                Inmiddels zijn we erachter waar het probleem zat, en zijn we het (handmatig) aan het oplossen. Dat kost even tijd, maar komt écht goed. Één voor één gaan we alle codes inkloppen bij de dealers.
                                ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

                                Comment

                                Working...
                                X