Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Vuurwerkzoetermeer van Herwijnen 16 december 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    toevallig een livestream van deze demo

    Comment


      #17
      Tot zo..live stream dacht ik via zfm

      Comment


        #18
        Ben erbij!

        Comment


          #19
          Zoals altijd een goed georganiseerde demo gezien! Wat blijft het een prachtlocatie! Jammer van de regen..

          Een aantal topproducten van Red Wire gezien! Sowieso hebben deze allemaal een snoeiharde burst, dat viel echt op.

          Toppers:
          - Sweetlake Locomotion: deze omlabeling van de Wild Lion van Lesli vond ik het allerdikste, met name het goud in cake 3 is overweldigend!
          - Red Wire Autograph Box: de grote broer van de Red Maroon. Zo ontzettend helder rood en mooie spreiding. Slotsalvo kleurt echt alles rood!
          - Pure Gold 0.9K: wat blijft dit een gave dubbele goud waaier.
          - Dropbox Hero: vooral de tails en het laatste deel met de gouden palms met rode en groene glitter is erg mooi.
          - Titanium Peony: prachtige cake met een titanium hart en heldere peonies.
          - Double Camuro: prachtig met weinig wind. Vooral het koper goud komt dan mooi uit.

          Tegenvallers:
          - Alles van de Essentials lijn. Heb alleen maar ploppers gehoord en niks was mooi rond. Echt belabberde kwaliteit.

          Comment


            #20
            Heerlijke demo, mooie finale!

            Comment


              #21
              Mooie show met een gave finale!

              Weet niet of ik de enige ben maar ik vond de burst van de Red Wire producten echt snoeihard! Zulke harde burst heb ik nog niet bij veel Nederlandse cakes gehoord.

              Comment


                #22
                Erg leuke demo weer! Mooie finale.

                Even kort. Opvallend voor mij waren:
                - Drama king, leuke cake met goede burst.
                - Crisa cross crackhead, blijft dik!
                - Titanium Peony, mooie heldere kleuren.
                - Titanium Palms, aardig geweld van dit ding!
                - Sweetlake locomotion, Heel erg mooi, omlabeling van?
                - Double Camuro, voor mij een bevestiging dat ik het juiste heb gedaan om deze te bestellen!
                - Pure Gold 0.9k, prachtig ding!

                - Killa Gorilla was heel erg magertjes.
                Laatst aangepast door TryMike; 16 December 2019, 21:41.

                Comment


                  #23
                  Ja, het was weer top, zo staand op een bruggetje in de regen. Maar mooie locatie, olieboluitdelers, goed georganiseerd en overall mooi vuurwerk.

                  Eigenlijk wel eens met wat Rico hierboven zegt. Veel toppers gezien, maar de Sweetlake Locomotion, de Titanium Peony en het eindsalvo van de Red Wire Autograph Box waren voor mij echt buitencategorie. Heb me inderdaad ook verbaasd over de burst van de Redwire Producten.

                  Alles van de Essential Lijn was flop, en de Killa Gorilla is degradatiekandidaat nummer 1. Wat een scheetjes en slappe boeketjes, na daarvoor de Titanium Palms gezien en vooral gehoord te hebben.

                  Comment


                    #24
                    Ook net genoetn van een super demo op de meest prachtige locatie, daarnaast ook erg mooie producten gezien die hierboven al genoemd zijn. Ik was ook het meest weg van de sweetlake locomotion. En die finale, ja, heerlijk vooral het chaos einde natuurlijk

                    Comment


                      #25
                      Zat de special 4 van katan in de finale? Leek er wel op!

                      Comment


                        #26
                        Wat een lekkere demo weer, paraplu heeft goed geholpen tegen de regen. Paar goede producten gezien:

                        * Criss Cross Crackhead.
                        * Titanium Peony.
                        * Titanium Palms.
                        * Pure Gold 0’9 k.
                        * Double Camuro.
                        * Red Wire Autograph Box.

                        Finale was ook om te smullen.
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door hdpveen Bekijk bericht
                          Zat de special 4 van katan in de finale? Leek er wel op!
                          Ik dacht het ook even, maar het waren blokjes van 25 shots. Vanwege Lesli gok ik Bora Bora (dan dus 20 shots ).

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door hdpveen Bekijk bericht
                            Zat de special 4 van katan in de finale? Leek er wel op!
                            Nee, dat was inderdaad de Bora Bora (met fluit naar crackling) en The Gunner (met fluit naar boeket).

                            Stomme Special #4 gekte op dit forum
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
                              Erg leuke demo weer! Mooie finale.

                              Even kort. Opvallend voor mij waren:
                              - Drama king, leuke cake met goede burst.
                              - Crisa cross crackhead, blijft dik!
                              - Titanium Peony, mooie heldere kleuren.
                              - Titanium Palms, aardig geweld van dit ding!
                              - Sweetlake locomotion, Heel erg mooi, omlabeling van?
                              - Double Camuro, voor mij een bevestiging dat ik het juiste heb gedaan om deze te bestellen!
                              - Pure Gold 0.9k, prachtig ding!

                              - Killa Gorilla was heel erg magertjes.
                              Sweetlake Locomotion lijkt me een omlabeling van de Wild Lion.
                              Grote woorden, maar als dit van Evo of Rubro zou zijn, zou het topic vol staan denk ik zo. Echt een van de betere producten die ik heb gezien. En dat met 25mm!

                              Comment


                                #30
                                Top demo weer daar in Zoetermeer. Mooie producten gezien, en alles was productie vanavond!

                                Comment

                                Working...
                                X