Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ganelon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ganelon

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Ganelon
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 38sh
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Heerlijke cake. Gaat er zeker komen.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #3
      Top cakje, wordt die ook ergens geschoten binnenkort ?

      Comment


        #4
        Hoe komt een I-shape cake aan 38 shots? Volgens mij moet dit 36 zijn, want ik zie volgens mij 6 salvo's van 6 shots.

        Comment


          #5
          Mooie cake! Toppertje
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            #6
            Prachtig paars

            Comment


              #7
              Mooie bak met mooie kleurtjes, echter wordt het filmpje abrupt afgebroken want je hoort nog eens salvo uit de tubes komen en dan is het filmpje klaar ?
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Mooie bak met mooie kleurtjes, echter wordt het filmpje abrupt afgebroken want je hoort nog eens salvo uit de tubes komen en dan is het filmpje klaar ?
                Ik denk dat hierboven een typefoutje heeft en geen 38 maar 36 shots heeft. Op film zie je 6 salvo's van 6, dus ik neem aan dat hij zo hoort te zijn als je hem op film ziet en dat geluid van iets anders is. Maar lekker scherp hoor

                Comment


                  #9
                  Online prijs 2019: 39,95
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                    Ik denk dat hierboven een typefoutje heeft en geen 38 maar 36 shots heeft. Op film zie je 6 salvo's van 6, dus ik neem aan dat hij zo hoort te zijn als je hem op film ziet en dat geluid van iets anders is. Maar lekker scherp hoor

                    Is dat wel zo? Zijn het op de film wel 6 x 6 shots? Volgens mij komen er in de video meer schoten voorbij!
                    Heb het idee dat ik hier naar een losse cake uit een of andere box zit te kijken.
                    Had graag wat variatie in de kleuren gezien. Verder een nette cake.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                      Is dat wel zo? Zijn het op de film wel 6 x 6 shots? Volgens mij komen er in de video meer schoten voorbij!
                      Heb het idee dat ik hier naar een losse cake uit een of andere box zit te kijken.
                      Had graag wat variatie in de kleuren gezien. Verder een nette cake.
                      Je hebt gelijk. Je telt 5 salvo's van 6 voordat de finale begint en dan krijg je ook nog 6 shots met paars voordat je 6 groene krijgt. Ik heb het filmpje op 25% afspeelsnelheid gezet en telde toen 42 shots

                      Maar goed, ik vind de cake sowieso niet interessant qua effecten, Gebrek aan variatie, hetzelfde als wat jij zegt

                      Comment


                        #12
                        Nieuwe productvideo ontvangen van FFA.
                        Heel andere cake (maar wel een goede, gevarieerde cake).

                        Comment


                          #13
                          Vreemd dat is met de Vexillium ook al zo. Dus wederom mijn vraag welke is het nou?
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #14
                            Foto gemaakt bij Vuurwerk Riezebos.

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	ganelon.jpg
Vertoningen:1
Grootte:191,5 KB
ID:	1576799
                            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                            Comment

                            Working...
                            X