Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brief/Email CDA betreft F3 verbod.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Brief/Email CDA betreft F3 verbod.

    Verwijderd op eigen initiatief
    Laatst aangepast door lbanoa; 22 December 2019, 14:31.

    #2
    Prima initiatief, laurence. Misschien het mailadres van het CDA nog vermelden?

    Comment


      #3
      Het initiatief is prima dat vooropgesteld, maar in je betoog geef je indirect deels de schuld aan fonteinen, cakes en boxen??

      Met andere woorden, buiten het illegaal vuurwerk geef je categorie F2 vuurwerk deels de schuld van letsel ontstaan door vuurwerk. Dit is de grootste categorie van de markt in NL.
      LET OP!! Ik zou als politicus dit bericht als bovenstaande lezen vanwege de wijze van beargumenteren en dat zou dus negatief kunnen uitpakken.

      Persoonlijk had ik de de nadruk meer gelegd op de tendens van minderen van het aantal slachtoffers door voorlichting en de opvoeding omtrent bepaald vuurwerk. Tevens had ik nogmaals de aanpak van illegaal vuurwerk onder de aandacht gebracht.

      Volgend kan op kritiek stuiten van members maar ik zeg het toch...ik zie liever F3 verdwijnen en F2. Ik heb dan ook niks met rollen en singleshots.

      Comment


        #4
        Ik zou idd de f2 voorbeelden eruit halen, alleen zeggen dat het niet door f3 komt.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
          Prima initiatief, laurence. Misschien het mailadres van het CDA nog vermelden?
          Haha das een goeie


          Heeft u vragen? Neem contact op met de Tweede Kamerfractie of het Partijbureau. U kunt ons bereiken via de telefoon, of stuur ons een mail.


          Hier staat mail en postadres en kan je ook via de website een bericht achterlaten.



          Ik snap de kritiek hierboven maar ze stemmen over een F3 verbod en niet over een F2 verbod,, dat is een andere discussie.


          Ook is dat rapport leidend in de politieke discussie helaas dus daar kunnen we moeilijk omheen.

          Maargoed iedereen is vrij om zijn eigen betoog op te sturen

          Comment


            #6
            De uitslagen wat betreft oorzaken van vuurwerkletsel zijn volgens mij ook vertekend. Het is natuurlijk slim om te zeggen dat het door een verdwaalde vuurpijl komt die je niet zelf afgestoken hebt. I.p.v. dat je bijvoorbeeld zelf hebt lopen kloten. Dit ivm verzekering etc.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
              De uitslagen wat betreft oorzaken van vuurwerkletsel zijn volgens mij ook vertekend. Het is natuurlijk slim om te zeggen dat het door een verdwaalde vuurpijl komt die je niet zelf afgestoken hebt. I.p.v. dat je bijvoorbeeld zelf hebt lopen kloten. Dit ivm verzekering etc.
              Snap ik, maar de politiek houd het onderzoek aan, en dit gaat puur over F3 verbod.

              Mocht het F2 verbod voorstel komen dan houd ik ook zeker die argumenten tegen het onderzoek aan.

              Nu wordt aan de hand van het rapport een beslissing gemaakt over F3 terwijl het rapport dat niet aanwijst.

              Maargoed iedereen is vrij om zijn mening in te sturen. Is ene kleine moeite

              Comment

              Working...
              X