Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts

    Brief/Email CDA betreft F3 verbod.

    Verwijderd op eigen initiatief
    Laatst gewijzigd door lbanoa; 22 december 2019 om 13:31

  2. Deze 13 gebruikers waarderen lbanoa voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Prima initiatief, laurence. Misschien het mailadres van het CDA nog vermelden?

  4. Deze gebruiker waardeert Fegefeuer voor het bericht:


  5. #3
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Het initiatief is prima dat vooropgesteld, maar in je betoog geef je indirect deels de schuld aan fonteinen, cakes en boxen??

    Met andere woorden, buiten het illegaal vuurwerk geef je categorie F2 vuurwerk deels de schuld van letsel ontstaan door vuurwerk. Dit is de grootste categorie van de markt in NL.
    LET OP!! Ik zou als politicus dit bericht als bovenstaande lezen vanwege de wijze van beargumenteren en dat zou dus negatief kunnen uitpakken.

    Persoonlijk had ik de de nadruk meer gelegd op de tendens van minderen van het aantal slachtoffers door voorlichting en de opvoeding omtrent bepaald vuurwerk. Tevens had ik nogmaals de aanpak van illegaal vuurwerk onder de aandacht gebracht.

    Volgend kan op kritiek stuiten van members maar ik zeg het toch...ik zie liever F3 verdwijnen en F2. Ik heb dan ook niks met rollen en singleshots.

  6. Deze gebruiker waardeert jakhal voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    529
    Thanks
    2.580
    289 waarderingen in 149 posts
    Ik zou idd de f2 voorbeelden eruit halen, alleen zeggen dat het niet door f3 komt.

  8. Deze gebruiker waardeert KJ25 voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Prima initiatief, laurence. Misschien het mailadres van het CDA nog vermelden?
    Haha das een goeie


    https://www.cda.nl/contact/

    Hier staat mail en postadres en kan je ook via de website een bericht achterlaten.



    Ik snap de kritiek hierboven maar ze stemmen over een F3 verbod en niet over een F2 verbod,, dat is een andere discussie.


    Ook is dat rapport leidend in de politieke discussie helaas dus daar kunnen we moeilijk omheen.

    Maargoed iedereen is vrij om zijn eigen betoog op te sturen

  10. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    De uitslagen wat betreft oorzaken van vuurwerkletsel zijn volgens mij ook vertekend. Het is natuurlijk slim om te zeggen dat het door een verdwaalde vuurpijl komt die je niet zelf afgestoken hebt. I.p.v. dat je bijvoorbeeld zelf hebt lopen kloten. Dit ivm verzekering etc.

  12. Deze gebruiker waardeert San71 voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
    De uitslagen wat betreft oorzaken van vuurwerkletsel zijn volgens mij ook vertekend. Het is natuurlijk slim om te zeggen dat het door een verdwaalde vuurpijl komt die je niet zelf afgestoken hebt. I.p.v. dat je bijvoorbeeld zelf hebt lopen kloten. Dit ivm verzekering etc.
    Snap ik, maar de politiek houd het onderzoek aan, en dit gaat puur over F3 verbod.

    Mocht het F2 verbod voorstel komen dan houd ik ook zeker die argumenten tegen het onderzoek aan.

    Nu wordt aan de hand van het rapport een beslissing gemaakt over F3 terwijl het rapport dat niet aanwijst.

    Maargoed iedereen is vrij om zijn mening in te sturen. Is ene kleine moeite

  14. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •