Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 26 van 26
  1. #16
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Voorheen was er een lespakket voorhanden via veiligheid.nl. Zijn deze dit jaar via vuurwerkcheck te krijgen?

  2. #17
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Hoewel het jullie primaire taak is om voorlichting te geven: zouden jullie, voor mijn part op de achtergrond, alle dealers op willen roepen hun klanten via FB etc. zo spoedig mogelijk te wijzen op de mogelijkheid een 'vuurwerkblije zone' aan te vragen op vuurwerkfederatie.nl?

    Er zelf aandacht aan besteden op jullie FB-pagina zou ook wel prettig zijn.

    Bij voorbaat bedankt!

  3. Deze gebruiker waardeert Fegefeuer voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.991 waarderingen in 2.471 posts
    Toch een gemiste kans! Dat mensen een mailtje sturen om ze te helpen en geen reactie erop krijgen!
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  5. #19
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
    Toch een gemiste kans! Dat mensen een mailtje sturen om ze te helpen en geen reactie erop krijgen!
    Meneer Vuurwerkcheck is op FB naar eigen zeggen niet langer in staat om te reageren op berichten. Heb dus gisteren maar een mailtje gestuurd, benieuwd of ik antwoord krijg. Mikosje heeft kennelijk al weken lang niets gehoord.

  6. #20
    VWC-Lid VuurwerkCheck's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2015
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    29 waarderingen in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Hoewel het jullie primaire taak is om voorlichting te geven: zouden jullie, voor mijn part op de achtergrond, alle dealers op willen roepen hun klanten via FB etc. zo spoedig mogelijk te wijzen op de mogelijkheid een 'vuurwerkblije zone' aan te vragen op vuurwerkfederatie.nl?

    Er zelf aandacht aan besteden op jullie FB-pagina zou ook wel prettig zijn.

    Bij voorbaat bedankt!
    Dit hebben wij intern natuurlijk allang besproken, en diverse importeurs hebben het bericht al gedeeld. Omdat we de impact wilden verdelen kozen wij ervoor om dit tegen het weekend op Facebook te plaatsen. Inmiddels staat het online!

  7. Deze gebruiker waardeert VuurwerkCheck voor het bericht:


  8. #21
    VWC-Lid VuurwerkCheck's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2015
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    29 waarderingen in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Meneer Vuurwerkcheck is op FB naar eigen zeggen niet langer in staat om te reageren op berichten. Heb dus gisteren maar een mailtje gestuurd, benieuwd of ik antwoord krijg. Mikosje heeft kennelijk al weken lang niets gehoord.
    Dit is een Auto-reply, ingesteld om te zorgen dat de belangrijke vragen per mail worden gestuurd. Je kunt je voorstellen dat de importeurs nu in topdrukte zitten. Voor de beeldvorming: de meeste berichten die binnenkomen via Facebook gaan over "ik wil die box graag winnen" en "weten jullie waar ik visco kan kopen".

    Neemt niet weg dat de communicatie beter kan.

  9. Deze gebruiker waardeert VuurwerkCheck voor het bericht:


  10. #22
    VWC-Lid VuurwerkCheck's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2015
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    29 waarderingen in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
    Toch een gemiste kans! Dat mensen een mailtje sturen om ze te helpen en geen reactie erop krijgen!
    Dit is inderdaad vervelend. Dit had opgepakt moeten worden, want alle beetjes helpen. Ik geef door dat er contact opgenomen moet worden met degenen die willen helpen!

  11. Deze 4 gebruikers waarderen VuurwerkCheck voor het bericht:


  12. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Berichten
    54
    Thanks
    0
    125 waarderingen in 21 posts
    Wat wil je precies bereiken bij de lokale politiek? 'Vuurwerk in een positiever daglicht zetten' is iets te algemeen, lijkt mij. Praktisch gezien, kan elke burger spreektijd bij de Gemeenteraad aanvragen, maar dan is er wel een duidelijk onderwerp nodig en bovendien zijn raadsvergaderingen in principe bedoeld om lokale politieke besluiten te nemen en om vragen te stellen over het uitgevoerde beleid van het Dagelijks bestuur.

    Ik ben toevallig vrij deskundig wat betreft lokaal bestuur...

  13. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2019
    Berichten
    137
    Thanks
    78
    74 waarderingen in 30 posts
    Ambassadeurs dan moet je toch bekende Nederlanders vinden Tom Coronel hadden jullie toch ook? Meer van dat soort mensen. Wat dacht je van Youtube zat Youtubers maar artiesten heb je natuurlijk ook nog. Raymond is laat was toch ook een voorstander? Er is zoveel te bedenken...

  14. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2009
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    267
    Thanks
    297
    401 waarderingen in 157 posts
    dat wou ik net vragen hoe lang geleden hebben jij en rick dat aan aan geboden om te gaan doen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
    Toch benieuwd wanneer mensen die zich hebben aangemeld/email verstuurd wat krijgen te horen

  15. #26
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.991 waarderingen in 2.471 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edraketvuurwerk Bekijk bericht
    dat wou ik net vragen hoe lang geleden hebben jij en rick dat aan aan geboden om te gaan doen
    ik heb ze 11 oktober een bericht gestuurd zoals in de post gevraagd, daarna 2 berichtjes eruit gedaan of we nog wat zouden horen.

    Helaas niks gehoord, misschien hebben ze al voldoende mensen om het te promoten?
    Laatst gewijzigd door mikosje; 20 december 2019 om 13:06
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •