Banner GBV-WECO - Wecovuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32
  1. #31
    VWC-Lid Klassieker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2021
    Locatie
    ...
    Berichten
    692
    Thanks
    778
    859 waarderingen in 382 posts
    Ik wil niet negatief doen maar ik zie het assortiment eerder kleiner dan groter worden..?
    En alle nieuwe artikelen zijn van de site af?
    Ik had al eerder gekeken namelijk en toen moest ik het bestellen en een week of 2 later kon ik het dan ophalen dat heeft niet mijn voorkeur als ik eerlijk ben, de bedoeling was om samen met mijn zoons wat producten bekijken in de winkel en dan een tasje aanschaffen en naar een rustig plekje ff uitproberen!

    Wordt het nog mogelijk om het in de winkel aan te schaffen of moet het overal eerst besteld worden?
    En komen de nieuwe producten nog terug?

  2. #32
    VWC-Lid vanderelst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2011
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    1.307
    Thanks
    1.060
    2.088 waarderingen in 543 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klassieker Bekijk bericht
    Ik wil niet negatief doen maar ik zie het assortiment eerder kleiner dan groter worden..?
    En alle nieuwe artikelen zijn van de site af?
    Ik had al eerder gekeken namelijk en toen moest ik het bestellen en een week of 2 later kon ik het dan ophalen dat heeft niet mijn voorkeur als ik eerlijk ben, de bedoeling was om samen met mijn zoons wat producten bekijken in de winkel en dan een tasje aanschaffen en naar een rustig plekje ff uitproberen!

    Wordt het nog mogelijk om het in de winkel aan te schaffen of moet het overal eerst besteld worden?
    En komen de nieuwe producten nog terug?
    Hallo Klassieker,

    Dat komt omdat we eerst alle artikelen uit de collectie inladen, en daarna de winkel zijn voorraad artikelen er in zet, nog niet alle nieuwe 2021 import is binnen, dan wordt het aanbod even kleiner.

    Het online bestellen is een extra optie, alle winkels op de site, hebben ook losse verkoop in de winkel zelf.

  3. Deze gebruiker waardeert vanderelst voor het bericht:


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •