Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
    Vraagje: betreft dit de oude versie met 6 stuks per verpakking of de nieuwe versie met 5 stuks? Zijn dit dezelfde pijlen, indien het de nieuwe versie met 5 stuks betreft?
    Op de site staat de 5 pijlen versie. Maar die heeft ook nog een zeer felle fluit volgensmij en een leuke knal.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Giygas Bekijk bericht
      Ik neem aan dat het de originele Asian thunder singleshots zijn met verscheidene effecten?

      Wel mooie prijzen in de outlet, complimenten
      Bedankt!

      Klopt, we hebben de originele Asian thunders met verschillende effecten. Deze staan per 12, 24 en 36 in de op=opruiming. De eigen label Westen Thunders zijn vergelijkbaar met de Sterling Thunder single shots. Onder het kopje aanbiedingen hebben we ook nog de Asian Thunder bulkpack staan. Het kleinere broertje van de originele Asian Thunder met een minimaal effect. Deze worden hoogstwaarschijnlijk alleen online verkocht.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
        Vraagje: betreft dit de oude versie met 6 stuks per verpakking of de nieuwe versie met 5 stuks? Zijn dit dezelfde pijlen, indien het de nieuwe versie met 5 stuks betreft?
        Ze staan inmiddels online en het is de nieuwe versie met 5 stuks in een pak. Ze staan onder het kopje op=opruiming en worden per 2 verkocht. Deze pijlen hebben een goeie fluit en knal.

        Comment


          #19
          Jullie hebben best leuke producten maar ik dacht dat de asain thunders samen met andere producten die jullie hebben allang uit de productie waren? Is dit een restpartij waar jullie een paar van hebben?

          Verder misschien een kleine openingskorting voor de freaks hier? Dat maakt het rijden wellicht intressant
          Laatst aangepast door vuurwerkmike; 5 November 2019, 11:37.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkmike Bekijk bericht
            Jullie hebben best leuke producten maar ik dacht dat de asain thunders samen met andere producten die jullie hebben allang uit de productie waren? Is dit een restpartij waar jullie een paar van hebben?

            Verder misschien een kleine openingskorting voor de freaks hier? Dat maakt het rijden wellicht intressant
            We hebben een mix van restpartijen en nieuwe productie op onze site staan. Zo zijn de Asian Thunders restvoorraad en de Thunder Rockets opnieuw geproduceerd.

            Zoals in een andere post aangegeven, houden wij geen speciale (freak)actie. Niet omdat we het niet willen, maar simpelweg niet kunnen. Onze afhaalblokken zitten ieder jaar heel erg vol, dus dat geeft geen ruimte voor dergelijke acties. Er komt anders teveel druk op onze afhaalservice te staan. Service hebben we hoog in het vaandel staan.

            Tevens aangegeven dat we naar grote bestellingen luisteren. Deze kunnen echter niet via onze webshop worden geplaatst, maar wel tijdens de voorverkoop bij ons in de winkel.

            Comment


              #21
              Onze webshop is vanmiddag live gegaan en bestellen kan vanaf nu dus via www.bestelvuurwerk.nl/chinatown.

              Comment


                #22
                De eerste leveringen met artikelen voor onze outlet zijn inmiddels binnen:

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	CT1.png
Vertoningen:1
Grootte:768,9 KB
ID:	1575165

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	CT2.png
Vertoningen:1
Grootte:595,2 KB
ID:	1575166

                Comment


                  #23
                  Wij hebben momenteel de onderstaande actie via onze Facebookpagina lopen. De link naar onze pagina staat in de openingspost. Meedoen kost niks!

                  💥WINNEN! WINNEN! WINNEN!💥

                  We geven een fantastische prijs weg en jij kan hem winnen! Maak kans op een Bulldog 2.0 compound t.w.v €199,- door:

                  -Onze Facebookpagina te liken
                  -Het bericht openbaar te delen
                  -Je vrienden te taggen

                  De winnaar wordt op 25 december bekendgemaakt.
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1195F620-88EB-4164-897E-F411506824CD.jpeg
Vertoningen:1
Grootte:61,1 KB
ID:	1575643

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97
                    Vraagje: betreft dit de oude versie met 6 stuks per verpakking of de nieuwe versie met 5 stuks? Zijn dit dezelfde pijlen, indien het de nieuwe versie met 5 stuks betreft?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkwereld CT Bekijk bericht
                    Ze staan inmiddels online en het is de nieuwe versie met 5 stuks in een pak. Ze staan onder het kopje op=opruiming en worden per 2 verkocht. Deze pijlen hebben een goeie fluit en knal.
                    Ik moet mijn bovenstaande reactie herzien, maar dat is in dit geval geen probleem denk ik. We hebben namelijk bevestigd gekregen dat we de 'oldskool' Asian Thunder Rockets (6 per pakje) krijgen uitgeleverd.

                    In onze outlet worden ze 1+1 en per karton aangeboden. Nieuwe productie volgens het bekende concept! De foto op de website wordt aangepast zodra ze binnen zijn.

                    Comment


                      #25
                      Oke dus ik heb 6 pakjes van de Nieuwe versie besteld, maar ik krijg dus 6 maal de oude uitgeleverd? Dat zou nog eens goed nieuws zijn.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                        Oke dus ik heb 6 pakjes van de Nieuwe versie besteld, maar ik krijg dus 6 maal de oude uitgeleverd? Dat zou nog eens goed nieuws zijn.
                        Ja klopt!

                        De oude versie per 6 in een verpakking!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkwereld CT Bekijk bericht
                          Ja klopt!

                          De oude versie per 6 in een verpakking!
                          Weten jullie toevallig of dit ook voor de vestiging in Almere geldt?

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                            Weten jullie toevallig of dit ook voor de vestiging in Almere geldt?
                            Dat geldt ook voor onze vestigingen in Almere en Leerdam ja!

                            Comment


                              #29
                              Leuk om die foto's te zien hier, ooit voor ChinaTown Woerden een vuurwerk workshop aan het personeel gegeven in de tijd dat 500 gram nog nieuw op de markt was.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                                Leuk om die foto's te zien hier, ooit voor ChinaTown Woerden een vuurwerk workshop aan het personeel gegeven in de tijd dat 500 gram nog nieuw op de markt was.
                                Leuk! De tijd van de Best of 7 rows, Mega steps, Golden Glory en Triple Layer?

                                Ik zal zaterdag nog wat foto’s maken als de kluizen echt goed vol zitten.

                                Comment

                                Working...
                                X