Banner China Red
Pagina 1 van 11 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 161
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2019
    Berichten
    78
    Thanks
    46
    145 waarderingen in 43 posts

    Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

    Beste liefhebbers,

    Wij van Vuurwerkwereld Chinatown in Woerden hebben besloten om een actieve rol aan te nemen op dit forum.

    Allereerst wat praktische informatie. Vuurwerkwereld Chinatown is al tientallen jaren de meest populaire vuurwerkwinkel in Woerden en omstreken. Geen shop-in-shop met een beperkt aantal vierkante meters, maar een heuse vuurwerkwinkel volledig ingericht op de verkoop van vuurwerk.

    Naam: 9F69795F-9157-441B-AB29-8400D0E8AE1C.jpg
Bekeken: 2225
Grootte: 132,1 KB
    Naam: 994459C5-B3D0-422C-B1BD-10F348F53B53.jpg
Bekeken: 2218
Grootte: 185,5 KB
    Leidsestraatweg 227
    3443 BT Woerden
    [email protected]
    https://www.facebook.com/chinatownwoerden/

    Assortiment
    Al vele jaren leveren wij vele producten van GBV-WECO, te weten: Proline, Weco, Excellent, Asian Budget en sinds vorig jaar natuurlijk ook de populaire St8ment lijn.
    Sinds dit jaar zijn wij ook trots leverancier van de producten van Evolution Fireworks. De Evo Specials lijn, Renaissance lijn en uiteraard diverse andere producten zoals de Eccentric Shots zullen bij ons te vinden zijn.

    Enorm populair is onze outlet. Ieder jaar bestaat een deel van ons assortiment uit producten of combinaties van producten, die tegen een zeer scherpe prijs worden aangeboden. Zo bieden wij jaarlijks een karton (216 stuks) single shots aan voor slechts €37,50.

    Ligging
    Woerden is zeer centraal gelegen en zorgt ervoor dat wij goed bereikbaar zijn. Tevens hebben wij nog een vestiging in Leerdam en Almere!

    Service
    Wij zien onszelf als een speciaalzaak in de vuurwerkbranche en daar hoort uiteraard een uitstekende service bij. Ons personeel bestaat al vele jaren uit een vast team vol met liefhebbers en zelfs freaks. Onze passie voor vuurwerk dragen we over naar de klant. Productkennis en ervaring zorgt voor veel tevreden klanten.

    Webshop en voorverkoop
    Onze webshop https://www.bestelvuurwerk.nl/chinatown gaat ieder jaar begin november open. Daarbij is onze winkel tijdens de voorverkoop in december enkele dagen open voor vragen, bezichtiging en het plaatsen van bestellingen.

    Vuurwerkcrew
    Wij denken met ons huidige assortiment, onze centrale ligging in het land en uiteraard onze uitstekende service, een interessant verkooppunt te zijn voor een aantal liefhebbers hier op het forum. De producten van St8ment en Evolution zijn hier immers populair en liggen bij ons onder één dak.

    Voor specifieke vragen of wensen kunnen jullie altijd via een PM contact met ons opnemen. Algemene vragen of opmerkingen in dit topic beantwoorden we uiteraard ook.
    Laatst gewijzigd door Vuurwerkwereld CT; 9 oktober 2019 om 09:32

  2. Deze 15 gebruikers waarderen Vuurwerkwereld CT voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Ik kende jullie winkel al, prijzen voor het kleine spul zijn echt interessant en zitten elk jaar leuke deals tussen. Dit jaar ga ik misschien een kijkje nemen in Leerdam, mocht ik daar in de buurt zijn.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  4. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Leuk dat jullie dit zo aankondigen via het forum! Maakt me gelijk nieuwsgierig. Zal se webshop in me agenda zetten!
    Ziet er goed uit!
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  6. Deze gebruiker waardeert dikkeeric voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 januari 2016
    Berichten
    174
    Thanks
    412
    34 waarderingen in 29 posts
    Mooi nieuws uitbreiding van het assortiment. Vroeger kwam ik hier veel nu waarschijnlijk ook weer met de Evo producten.

  8. Deze gebruiker waardeert tivoli voor het bericht:


  9. #5
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Mooi om te zien en dan ook benieuw naar de webshop.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.991 waarderingen in 2.471 posts
    Welkom op het forum!
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  12. Deze gebruiker waardeert mikosje voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Welkom en uhhhh we zijn hier gek op acties, prijsvragen en freakkortingen
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  14. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Ik zou er wel serieus over nadenken om je shop 1 oktober open te gooien volgend jaar( als je die mogelijkheid hebt of mischien zelfs eerder). De meeste mensen gaan al vanaf januari al helemaal los in de outlet stores en hoe later je in het jaar opent hoe minder " freaks" je als klant zal zien want dan hebben de meeste hun geld al gespendeerd.

  16. Deze gebruiker waardeert sprinkhaan voor het bericht:


  17. #9
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
    Ik zou er wel serieus over nadenken om je shop 1 oktober open te gooien volgend jaar( als je die mogelijkheid hebt of mischien zelfs eerder). De meeste mensen gaan al vanaf januari al helemaal los in de outlet stores en hoe later je in het jaar opent hoe minder " freaks" je als klant zal zien want dan hebben de meeste hun geld al gespendeerd.
    Zeker, het ik zit bijvoorbeeld zelf al door 80% van mijn budget heen, en dan heb ik nog aardig wat voor de voorverkoop overgehouden.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  18. #10
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Hee, daar kwam ik bijna dagelijks langs rijden! Het huisje valt door het jaar heen nooit zo op, maar als het eenmaal ingericht is! St8ment en evo zijn altijd welkom hier! Benieuwd naar die kartonnen singelshots nu deze waarschijnlijk massaal worden ingeslagen! Denk dat ik in december maar eens een stop maak voor een bezichtiging!
    Eind goed, Knal goed!

  19. Deze gebruiker waardeert Black Dragon voor het bericht:


  20. #11
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Welkom op het forum en een leuke en goede omschrijving van alles!

  21. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  22. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2019
    Berichten
    78
    Thanks
    46
    145 waarderingen in 43 posts
    Leuk om te lezen dat wij hier als winkel bij sommige leden al bekend zijn! Veel klanten weten ons inderdaad te vinden vanwege het goed geprijsde kleine vuurwerk en natuurlijk de leuke deals.

    Zodra onze website online is zullen we dat hier melden, evenals leuke nieuwtjes en nieuwe foto’s van volle bunkers tot een aangeklede showroom. Onze folder wordt t.z.t. definitief gedrukt en hier kunnen we natuurlijk een kopie van online zetten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Welkom en uhhhh we zijn hier gek op acties, prijsvragen en freakkortingen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
    Ik zou er wel serieus over nadenken om je shop 1 oktober open te gooien volgend jaar( als je die mogelijkheid hebt of mischien zelfs eerder). De meeste mensen gaan al vanaf januari al helemaal los in de outlet stores en hoe later je in het jaar opent hoe minder " freaks" je als klant zal zien want dan hebben de meeste hun geld al gespendeerd.
    GBV-WECO opent de webshops altijd pas begin november en daar kunnen wij zelf niks aan veranderen. Daar hebben we zelf geen moeite mee, want onze klanten weten ons te vinden.

    We zijn ervan op de hoogte dat de vele freaks hier al vroeg in het jaar inkopen doen. We hebben er immers een aantal tussen ons personeel lopen!
    Wij richten ons echter niet direct op freaks en houden dan ook geen freakactie. Iets wat we misschien wel willen, maar simpelweg niet kunnen. Tijdens de vele pieken in onze afhaalblokken gaan er bij ons 50 bestellingen per uur de deur uit. Extra drukte kunnen we aan, maar een freakactie bovenop onze reguliere bestellingen is niet te doen. Als we ook nog een freakactie uit moeten leveren, gaat dat ten koste van onze service en kwaliteit. Daar ligt precies onze kracht in de vorm van een praatje met de klant, een complete bestelling en tevreden de deur uit. Heb je haast, sta je ook snel en compleet weer buiten.

    Online hanteren wij wel nette kortingen op de decemberprijzen. Belangrijk hierbij is dat we deze prijzen tot de verkoopdagen kunnen garanderen. Aangevuld met de leuke deals in onze outlet, zit er voor de latere bestellers in het jaar ongetwijfeld wat leuks tussen! Naar echt grote bestellers luisteren we natuurlijk ook. Maak daarvoor even een afspraak en kom bij ons langs in de winkel. Onder het genot van een kopje koffie komen we er samen waarschijnlijk wel uit.

    Ik heb onze Facebook-pagina https://www.facebook.com/chinatownwoerden/ aan de startpost toegevoegd. De afgelopen jaren hebben we daar diverse assortimenten en compounds als prijs weggegeven. Zeker het volgen waard dus!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Hee, daar kwam ik bijna dagelijks langs rijden! Het huisje valt door het jaar heen nooit zo op, maar als het eenmaal ingericht is! St8ment en evo zijn altijd welkom hier! Benieuwd naar die kartonnen singelshots nu deze waarschijnlijk massaal worden ingeslagen! Denk dat ik in december maar eens een stop maak voor een bezichtiging!
    Leuk om te horen! Tijdens de voorverkoop is onze winkel uiteraard ook geopend voor een bezichtiging en een bijbehorend praatje over vuurwerk. Graag zelfs! We zijn erg trots op ons pand en de aankleding daarvan, dus ik geloof zeker dat het leuk is om alleen al eens binnen te lopen. De openingstijden tijdens de voorverkoop zullen we dan ook hier op het forum communiceren.

    Wat betreft onze eigen label single shots in onze outlet, hier was vorig jaar al een extra run op ontstaan en dat zal dit jaar niet anders zijn. Gelukkig zijn we daar op voorbereid!

    Voor de nieuwsgierigen onder ons, je kan onze eigen label single shots online vinden door te zoeken op 'Het Westen Thunders'. Ze worden in staffels van 1 doosje (24 stuks), 3 doosjes (72 stuks) en 9 doosjes/karton (216 stuks) verkocht voor respectievelijk €7,99, €14,99 en €37,50.

  23. Deze 5 gebruikers waarderen Vuurwerkwereld CT voor het bericht:


  24. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2019
    Berichten
    78
    Thanks
    46
    145 waarderingen in 43 posts
    Ons assortiment en bijbehorende prijzen is te bekijken via https://www.bestelvuurwerk.nl/chinatown. De outlet is te vinden onder het kopje op=opruiming en daar vind je dus ook onze zeer scherp geprijsde single shots. Leuke bijkomstigheid: ook dit jaar verkopen wij de Asian Thunder Rockets weer! Deze zullen voor de start van de verkoop worden toegevoegd aan onze outlet.

    Op 15 november zal de webshop opengaan en kunnen bestellingen worden geplaatst. Vragen zijn uiteraard welkom via het forum of een PM.

  25. #14
    VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2018
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    717
    Thanks
    1.095
    651 waarderingen in 211 posts
    Ik neem aan dat het de originele Asian thunder singleshots zijn met verscheidene effecten?

    Wel mooie prijzen in de outlet, complimenten

  26. #15
    VWC-Lid Leendert97's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2011
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.132
    Thanks
    367
    486 waarderingen in 253 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkwereld CT Bekijk bericht

    Leuke bijkomstigheid: ook dit jaar verkopen wij de Asian Thunder Rockets weer!
    Vraagje: betreft dit de oude versie met 6 stuks per verpakking of de nieuwe versie met 5 stuks? Zijn dit dezelfde pijlen, indien het de nieuwe versie met 5 stuks betreft?
    The 31st of December..

Pagina 1 van 11 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •