Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 157
  1. #121
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Idd ook benieuwd naar de snowstorm

  2. #122
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.473
    Thanks
    3.719
    1.166 waarderingen in 546 posts
    Hoe waren de single shots uit sonnet 9? Net te laat ingeklokt op de livestream, alleen de finale gezien. Die Noi-Z is wel echt een prachtbak als het per 2 geschoten wordt.

  3. #123
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.406 waarderingen in 557 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Idd ook benieuwd naar de snowstorm
    Die was zeker goed, ook qua tempo. Kan niet beoordelen of ie echt dikker is dan de 1.0

  4. Deze gebruiker waardeert Rico voor het bericht:


  5. #124
    VWC-Lid Leet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 augustus 2008
    Berichten
    355
    Thanks
    135
    331 waarderingen in 91 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
    Die was zeker goed, ook qua tempo. Kan niet beoordelen of ie echt dikker is dan de 1.0
    Vond hem wel snel afgelopen.. Maar zeker als vanouds!
    Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

  6. #125
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
    Hoe was de snowstorm 2.0?
    Presteerde gewoon goed, zeker vergelijkbaar met de originele versie. Komt volgend jaar zeker op de lijst

  7. Deze gebruiker waardeert MagicSjefke voor het bericht:


  8. #126
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    En weer uit mijn mandje
    Wat viel die bak enorm tegen zeg, vond het eerst de mooiste bak uit de nieuwe lijn maar dit exemplaar was gewoon slecht

  9. #127
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Bedankt voor de prima verzorgde demo, aan alles was gedacht en een mooie locatie zo aan het water. Aantal oude toppers gezien en mooie nieuwkomers. Van sommige producten waren mijn verwachtingen misschien te hoog, maar echte afraders heb ik niet gezien.

  10. #128
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2014
    Berichten
    334
    Thanks
    357
    251 waarderingen in 117 posts
    Naam: OI000018.jpg
Bekeken: 268
Grootte: 139,0 KB

    Bedankt heb genoten! Zal binnenkort wat meer foto's uploaden

  11. #129
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Bedankt voor de top demo! Heb weer een mooie wishlist kunnen maken
    Laatst gewijzigd door RickGAE; 24 september 2019 om 00:08

  12. #130
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.406 waarderingen in 557 posts
    Alles top geregeld, wat een mooie locatie! Natuurlijk wat haperingen (leek toch op vocht) en tegenvallers, maar heb ook een paar regelrechte toppers gezien:

    - Noi-Z: perfect tempo, stevige crackling en de finale met 3 rijen achter elkaar maakt hem af.
    - The Branco: de mines zijn in het echt nog indrukwekkender, zo breed en het lanceergeluid is heerlijk.
    - Mega Willows: vorig jaar mijn cakebox van het jaar en dit jaar wellicht weer, zo breed en luchtvullend en ook een heerlijke lancering.
    - Snowstorm 2.0: minimaal net zo goed als de 1.0
    - Hellfire Thunder: goeie fluit, prima knal.
    - MJB cake: net als de Insane gewoon goed qua schietrichtingen en effecten.

    Bij de Kingsmen heb ik een mwah-gevoel. De manier waarop de bombettes uit de tube schoten was wat lafjes en daardoor miste het echt wow-effect. Fluit vond ik acceptabel.

  13. #131
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Bedankt voor de super verzorgde demo, vond het echt gaaf hierbij aanwezig te zijn.

    Heb echt wel een hoop mooie producten gezien. Weet niet of het een vochtprobleem was maar vond over het algemeen de producten uit de Renaicanse lijn tegenvallen, alleen de Otello vond ik redelijk goed presteren. Jammer dat de laatste cake niet is afgegaan.

    Snowstorm 2.0 dikke prima, blijft een heerlijke bak alleen jammer dat je met compound beetje afhankelijk bent van de knoopkunsten van een Chinees. Zeker bij een bak als de Snowstorm wil je eigenlijk geen vertraging.

    De Golden Sky Twister, MJB cake en Unity of Lights vond ik heel goed en ben ook blij dat ik deze reeds heb besteld. Is de Dragon Box 2 aangepast tov 2018 batch? Vond ik van de boxen een van de betere van de avond.

    The Branco, Mega Willows en Noi-Z zijn toch wel van een apart kaliber. Dat waren voor mij toch echt wel de uitblinkers van de avond waarbij ik het lanceergeluid van The Branco nog het meest indrukwekkend vond.

  14. Deze gebruiker waardeert MagicSjefke voor het bericht:


  15. #132
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.646
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Evo, enorm bedankt voor een geweldige demo! Erg genoten van de vele prachtige producten die er voorbij kwamen.

    Hoogtepunten voor mij:

    De kleine Ruffneck had super boeketten, goed uitgewerkt.
    Eccentric shots waren echt geweldige dingen, enorme klappen met enorm grote boeketten.
    Ook de Showtails is mooi spul.
    Blushing Crossettes waren super fel en staan nog op mijn lijstje voor dit jaar.
    Ook Golden Sky Twister en Unity of Lights vond ik erg goed.
    Dragon Box 3 was een super bak met veel kleur en variatie en ook de Limited Edition 3 vond ik goed overkomen.
    De Noi-Z was erg goed, wat een enorm gevulde lucht.
    The Branco is een unieke box met prachtige effecten, echt een super blok. Die lancering met die dikke mines is echt enorm genieten.
    De Kingsman, hoewel wat aan de prijs voor mij, vond ik ook heel dik. Schoten leken even heel laag te blijven hangen maar daarna brachten de fluiters ze naar flinke hoogte.

    En ja, de finale, die was echt enorm dik! Heel gaaf met alle single shots en de toppers van Evo zelf.

    Een zeer geslaagde en heel goed geregelde demo, enorm bedankt en hopelijk tot volgend jaar!
    Laatst gewijzigd door \_niels_/; 24 september 2019 om 01:27

  16. Deze gebruiker waardeert \_niels_/ voor het bericht:


  17. #133
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Samen met the cigarman deze goed verzorgde demo bezocht. Het was geslaagd en de finale was wel gaaf,Evo nog bedankt.Naam: IMG_20190923_195801.jpg
Bekeken: 238
Grootte: 115,8 KB
    Naam: IMG_20190923_200652.jpg
Bekeken: 238
Grootte: 147,2 KB
    Naam: IMG_20190923_195953.jpg
Bekeken: 238
Grootte: 113,9 KB
    Naam: IMG_20190923_200220.jpg
Bekeken: 228
Grootte: 122,8 KB

  18. #134
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Zo, ook weer thuis.

    Ik vond dat Evo (en GBV Weco) een prima visitekaartje hebben afgegeven richting hun klanten. Locatie, entourage, hapje, drankje, echt top!

    Over het vuurwerk zelf heb ik nog een uurtje in de auto na zitten denken. Een korte samenvatting:

    Unity of lights vond ik best oke. Best grote klappen voor 20mm, goed tempo (niet te sloom, niet te langzaam) en heel divers. Salutes op het einde zijn niet erg hard, maar vormen wel een leuke, originele afsluiter.
    Color Ghost Als eenling vond ik niet zo bijzonder en zag ik meer plum- dan ghosteffecten. In groepsverband (in de finale) vond ik ze erg mooi.
    Eccentric shots Lag niet in de lijn der verwachting, maar deze ga ik zeker aan mijn collectie toevoegen!
    Twinkeling Bauhinia Nee, erg goed geprobeerd maar ik zag toch wel een flop. Overall was de uitwerking klein en vaak kwam het farfalle effect niet goed de verf.
    MJB Cake Echt een topper. Zeker qua prijs/kwaliteit. Proefde ik ook bij de mensen om me heen.
    Hellfire Thunder Mooi stukje vuurwerk. Goede fluit en goede knal.
    Dragon Box 3 Vond ik echt onverwacht goed
    Limited edition 3 Voor mij de verrassing van de avond. Komt met een beetje geluk ook zeker in mijn collectie. 3 voor mij erg mooie effecten in 1 doos en ook de uitwerkingen waren erg goed.
    Snowstorm 2.0 Erg mooi uitgevoerd en voegt ook wel degelijk wat toe in vergelijking met de originele variant.
    Color Storm Ik vond 'm eigenlijk best goed qua burst en kleurtjes. Maar voor mij net wat te eentonig.

    Verder vond ik de 'oude boxen' erg goed presteren. The branco, Mega Willow, Noi-Z, daar doe je echt nooit een miskoop mee.

    En tja, dan de Renaissance lijn… Deze viel voor mij wat tegen. Misschien had ik (mede door de hele hype, de prijzen en de marketingstrategie eromheen) wat te hoge verwachtingen, maar ik vond ze er niet echt uitspringen. De 'koning en koningin onder het vuurwerk', ik zag het niet zo.
    Sonnet 9: als single shot misschien best prima, maar het kon mij niet echt bekoren.
    Tempest: deze viel mij nog het meest tegen. Van die enorme hoeveelheid goud op het eerder filmpje heb ik maar weinig terug gezien vandaag.
    Otello: best oke, maar ook weer niet bijzonder
    Hamlet: die was ook best oke, lekker divers en met name de tails op het einde waren erg goed
    Kingsmen: erg goed uitgevoerd en mooi stukje vuurwerk. Puur voor de echte liefhebber een must have, maar ook wel erg aan de prijs.

    Finale I love it, gewoon lekker rammen. Maar toch hebben de steps gewonnen. Erg mooi en gevarieerd.

    Kortom, ik heb me prima gemaakt en heb alles bij elkaar toch wel heel mooi vuurwerk gezien!

  19. Deze gebruiker waardeert bonzo26 voor het bericht:


  20. #135
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Zelfde principe als Fireval van GBV. Betekent, keurig geregeld en een mooie locatie.

    Toppers van de demo:
    Blushing Crossettes - elegant, sierlijk, kleurrijk, helder
    MJB cake - variatie, mooie effecten
    Golden Sky Twister - prijstechnisch gewoon dikke prima
    Limited Edition 3 - verrassend goed voor die prijs, mooie effecten
    Branco - indrukwekkend
    Mega Willows - groots en indrukwekkend
    Noi-Z - gewoonweg heel goed, goede crackling
    Eccentric shots - goede burst en grote boeketten
    Snowstorm 2.0 - mooie effecten, blauw komt goed tot zijn recht

    Floppers van de demo:
    Memorial shot - te lastig effect en is het net niet
    Twinkeling Bauhinia - te lastig effect en is het net niet
    Tempest - blijft zeer ver achter bij de productvideo
    Skyline on Fire - miste behoorlijk wat tempo en kwam futloos over
    Sonnet - blijft achter bij de Eccentric shots, meer van verwacht

    Ik vond de Renaissance lijn ergens toch wel beetje tegenvallen. De Otello vond ik ten overstaande van de productvideo wel goed overkomen en de Kingsmen was prima. De Hamlet en Sonnet konden me niet bekoren. Wellicht speelde vocht een rol of was de verwachting simpelweg te hoog. Ik laat het nog even in het midden en wacht af.

    De finale was overigens echt heel gaaf! Van begin tot eind van genoten!

  21. Deze gebruiker waardeert firekwakkers voor het bericht:


Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •