Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts

    Tripreport 28 december 2018

    Helaas is het tripreport dit jaar zonder foto's. Ik ga proberen om dit jaar meer foto's te maken, en ook wat meer van de winkels te filmen. Enfin, laten we beginnen met het tripreport van het vuurwerk afhalen verleden jaar.

    Het is 27 december 2018. De laatste voorbereidingen zijn getroffen, lijsten zijn uitgeprint, alles is gecontroleerd, en dan nog een keer controleren. Alvast in de tuin wat kruit snuiven met categorie 1. 's Avonds meechatten op Vuurwerkcrew, en af en toe nieuwe posts door lezen.
    Dan is het al gauw 22 uur. Tijd om wat slaap te pakken, want de dag er na is uitslapen er niet bij.

    28 december 2018, de wekker gaat af. Eigenlijk was ik al even wakker, met dat bizarre gevoel in je buik. Snel er uit, de rest wakker maken. Die ene boterham gaat er maar met moeite in, komt door de spanning, vast en zeker. Het wordt dringen qua tijd, om 7 uur begint het eerste afhaalblok waar we aanwezig moeten zijn. Helaas rijden we pas rond 5 voor 7 weg. Dan is het 7:20 als we bij de eerste winkel aan komen, Vuurwerkland Steenbergen. Het is nog donker maar een drukte van belang. Toen leverde ik het bonnenboek in, daarvoor speciaal liep degene die de bonnen scant naar achteren. Enfin, even later werd mijn bestelling binnen gedragen. Door een miscommunicatie werd mijn bestelling niet omgeroepen, maar moest ik er zelf op afstappen. Enfin, dit kan de beste overkomen. Een doos en een paar kartonnen kratten vol vuurwerk gingen de auto in. We waren vergeten de achterste stoelen er uit te halen, dus het wordt proppen bij Haokan. Omdat het bij Steenbergen door eerder genoemde ongeregeldheden iets later was belde ik Haokan op dat ik iets later was, dat was geen probleem.

    Op naar Haokan dan. Haokan Roosendaal was gelukkig veel minder druk dan Steenbergen. Omdat ze hier maar één of twee mensen per kwartier zetten volgens mij gaat het afhalen veel beter. Samen met degen achter de balie liepen we de ellenlange lijst door, om vervolgens alles compleet mee te nemen. Nu werd het wel proppen in de auto, want we moesten nog door naar een andere winkel. Bij Haokan hebben we het grootste gedeelte opgehaald.

    We moesten nog naar Breda, echter niet naar Breda Vuurwerk, maar naar een aantal losse dealers. Eerst gingen we naar Vuurwerkgigant Breda. Hier binnen gekomen was het ook rustig. Dit was een vuurwerkwinkel in de categorie: dit is het net niet. Het personeel was zeker vriendelijk maar daar hield het ook wel mee op. Hier hadden we wat shocks opgehaald, en wat kleinspul. Na dit spul later getest te hebben heb ik met mezelf afgesproken: nooit meer Cafferata.

    Wat het goedmaakte was het spul wat we bij Intratuin Breda ophaalden. Hier hadden we wat shocks en een knalpakketje, en de gewonnen Crack Attack van China Red. Het was daar wel best druk, gelukkig redelijk snel geholpen. Daarna gingen we door naar Prinsenbeek om een setje Zena 50mm singleshots op te halen. Dit was het voor de 28e. Thuisgekomen alles uitladen en uitstallen, dit nam zoveel ruimte in dat het niet op één foto te vatten was.

    Naam: DSC_7057.jpg
Bekeken: 322
Grootte: 147,0 KB

    Naam: DSC_7062.jpg
Bekeken: 312
Grootte: 172,5 KB

    Naam: DSC_7067.jpg
Bekeken: 315
Grootte: 144,9 KB

    Naam: DSC_7070.jpg
Bekeken: 303
Grootte: 165,3 KB

    Naam: DSC_7071.jpg
Bekeken: 292
Grootte: 203,9 KB

    Dit was dan mijn eerste tripreport geschreven in 2019. Later zal er meer volgen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  2. Deze 11 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.473
    Thanks
    3.719
    1.166 waarderingen in 546 posts
    Leuk geschreven! Benieuwd naar je volgende reports

  4. Deze gebruiker waardeert Pyropinoy voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Hij is fraai! Ik heb er zelf ook nog een van 28 december, vorig jaar. Even kijken of ik die binnenkort eens online kan zetten. Ook benieuwd naar je volgende reports.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  6. Deze gebruiker waardeert Beastmode voor het bericht:


  7. #4
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ooh heerlijk zeg, bedankt voor het posten. Dit is wel ff een goede boost voor de kriebels weer.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Lekker verslagje! Vraagt om meer. Maaar, dit jaar wel een totale collectiefoto hè
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  10. #6
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Toppie kerel, inderdaad even een kwestie van de kriebels opvoeren!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •