Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 10 van 17 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 245

Discussie: Kingsmen

  1. #136
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    301
    Thanks
    115
    227 waarderingen in 99 posts
    vindt deze echt hartstikke gaaf. enige nadeel, net als bij veel van dit soort “fuut fuut” fluitbakken is dat ze pas echt een wow effect geven als je er vier of zes gebruikt (met 1 beginnen, dan 2 en eindigen met 3 oid)

    dat wilde ik met de katan special doen, maar dan kom je al snel op 450 plus voor 1 combi cake.....niet te doen....en bij deze zou het helemaal niet te betalen zijn.

  2. #137
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht
    vindt deze echt hartstikke gaaf. enige nadeel, net als bij veel van dit soort “fuut fuut” fluitbakken is dat ze pas echt een wow effect geven als je er vier of zes gebruikt (met 1 beginnen, dan 2 en eindigen met 3 oid)

    dat wilde ik met de katan special doen, maar dan kom je al snel op 450 plus voor 1 combi cake.....niet te doen....en bij deze zou het helemaal niet te betalen zijn.
    Wellicht off-topic, maar om bij het onderwerp te blijven: de bora bora/ The Gunner leent zich hier goed voor uit. Per karton 6/1 voor €100,- neem 2 karton en je hebt 12 cakes en genoeg keuze hoe je ze wilt schieten. Staat hier ook definitief op de lijst voor 2020/2021. Had em dit jaar 1x meegenomen om te proberen. Je kan bijv. 3-4-5 cakes doen of in setjes van 2 of 3.. x4 enz.. 1 Kingsman in adviesprijs staat gelijk aan 2 karton Bora Bora/The Gunner ook in Adviesprijs. Veel meer waar voor je geld, maar enkel geen Fan-Sape.

  3. #138
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Nog geen ervaringen of straatfimlpjes ?

  4. #139
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Nog geen ervaringen of straatfimlpjes ?
    Positieve ervaring hier, maar geen film. Fluiters gaan hoog en dus lang door. Hierdoor ontstaat ook een goede spreiding, waardoor de lucht helemaal wordt gevuld met de boeketten. De boeketten zelf zijn erg goed en sierlijk te noemen. Geen rommelig of veel te klein boeket, maar goede kwaliteit. Voor de prijs waar hij voor wordt aangeboden, haal je een dikke topper in huis welke ook nog eens goed te combineren is.

  5. #140
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Vond m zelf veel te duur. Maar gelukkig had de buurman dus heb ik hem toch mogen zien. En ik moet zeggen dat ie me niet tegen viel. Fluit is in orde en de boeketten zijn gewoon groot, zeker op de hoogte waar de fluiters naar toe gaan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Viva la Bang voor het bericht:


  7. #141
    VWC-Lid DW2000's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2007
    Locatie
    De LaGeLaNdEn
    Berichten
    1.152
    Thanks
    1.520
    1.623 waarderingen in 589 posts
    mooi breed, lekkere rauwe screamers en mooie boeketten, wij hebben er van genoten in ieder geval. Eerste 2 rijen iets minder in beeld door een vinger voor de lens.

    https://youtube.com/c/EindjePyro

  8. Deze 13 gebruikers waarderen DW2000 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  9. #142
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Oke deze gaat op de lijst om twee keer aan te schaffen volgend jaar. Wat een toffe bak!

  10. #143
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2012
    Berichten
    111
    Thanks
    0
    31 waarderingen in 20 posts
    Top bak had hem zelf ook

  11. #144
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DW2000 Bekijk bericht
    mooi breed, lekkere rauwe screamers en mooie boeketten, wij hebben er van genoten in ieder geval. Eerste 2 rijen iets minder in beeld door een vinger voor de lens.

    Geniaal apparaat, blijf m geweldig vinden

  12. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  13. #145
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Ik zag deze bij een buurman. Blijft echt een gave bak met zijn dikke strepen die hij in de lucht trekt, maar de fluit overtuigt mij niet. Hij is niet "rauw" zoals we hem kennen van bijvoorbeeld de Amazing Yellow Caps. € 100,00 zou een nettere prijs zijn.
    Vuurwerk is een passie!

  14. #146
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Fan-Shape, maar toch de lucht de ene keer meer links gevuld en de andere keer meer rechts lijkt het wel. Begrijp goed dat dit door de fluiters komt, maar toch had ik het liever anders gezien. I.c.m. met dat de fluiters niet een enorme hoogte bereiken zoals zijn concurrenten dat wel doen en de gevraagde freak-prijs, laat ik deze nu zeker staan. Was toch wel ergens benieuwd naar een filmpje tijdens o&n. Genoeg betere alternatieven in kwaliteit (het bereiken van hoogte) en in prijs. Enkel geen fan-shape effect.

  15. #147
    VWC-Lid Grand Pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2018
    Berichten
    352
    Thanks
    183
    75 waarderingen in 54 posts
    Een gave bak zo te zien! Voor deze box zou ik wel €1,- per shot willen betalen, wat ook mijn max is.

  16. #148
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ziet er toch wel fraai uit, boeketten zijn wel goed voor zo een fluitbak. Toch zit dat trage bij het lanceren er wel in, maar gaat blijkbaar goed.
    Doos met dat groene is overigens ook wel erg fraai hoor, maar de topping op de cakes moeten ze wel ff gelijk trekken haha, details.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #149
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    301
    Thanks
    115
    227 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Wellicht off-topic, maar om bij het onderwerp te blijven: de bora bora/ The Gunner leent zich hier goed voor uit. Per karton 6/1 voor €100,- neem 2 karton en je hebt 12 cakes en genoeg keuze hoe je ze wilt schieten. Staat hier ook definitief op de lijst voor 2020/2021. Had em dit jaar 1x meegenomen om te proberen. Je kan bijv. 3-4-5 cakes doen of in setjes van 2 of 3.. x4 enz.. 1 Kingsman in adviesprijs staat gelijk aan 2 karton Bora Bora/The Gunner ook in Adviesprijs. Veel meer waar voor je geld, maar enkel geen Fan-Sape.
    super bedankt, ik ga hier meteen wat research naar doen! 👍

  18. #150
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.467 waarderingen in 2.740 posts
    Heerlijke box! Lekkere rauwe fluiters en mooie boeketten. Al gingen sommigen fluiters in het begin wel horizontaal

    https://www.youtube.com/user/Originallover

  19. Deze 10 gebruikers waarderen Vuurwerkkoning voor het bericht:


Pagina 10 van 17 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •