Nogmaals het verslag doorgelezen, want wat blijft dat altijd sfeervol. Top verslag weer Adriaan, leest lekker weg en duidelijke antwoorden. Inmiddels staan ook de nieuwe artikelen online en als ik kijk naar de productafbeeldingen, prijzen en omschrijvingen zitten daar weer een aantal artikelen bij die ik zeker in de gaten ga houden. Zo staan de single shots (Sunflower) al op de wensenlijst. Ik vind dat China Red een enorme groei heeft doorgemaakt de afgelopen jaren, met toppers in veel verschillende productcategorieën. Maar wat ik dan wel enorm jammer vind is dat de 16 en 19 schots cakes eruit gaan waaronder de Mistral en Manipulator. Op het forum was er veel aandacht in de polls voor de Monster Ride en Heavy Legengd 16, maar dit zijn ook echt toppers die zeker in dat rijtje thuis horen. Aanraders voor de liefhebbers voor in de vooravond en ook erg populair onder de jongere stokers en daar valt nu wel een beetje een gat. Desalniettemin kijk ik erg uit naar de decemberdemo's om de China Red artikelen in actie te zien.