Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Otello

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mooie box... persoonlijk hou ik wel van die dikke salvo's 30mm. De variatie is echt prima, mooi clean uitgevoerd. Wordt de variatie misschien als rommelig ervaren? Of komt dat meer door de volgorde van effecten?
    Asjemenou

    Comment


      #17
      Ik vind hem gaaf! Echter, ik vind dit tegelijkertijd ook de minste van de serie. De effecten zijn prima en goed uitgevoerd, maar ik mis toch een opbouw.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door zlotka Bekijk bericht
        Ik vind hem gaaf! Echter, ik vind dit tegelijkertijd ook de minste van de serie. De effecten zijn prima en goed uitgevoerd, maar ik mis toch een opbouw.
        Een echte opbouw in een salvo compound is vrij lastig, het zijn tenslotte salvo's dus ontbreekt het tempo verschil.

        gr
        Evolution Fireworks
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
          Een echte opbouw in een salvo compound is vrij lastig, het zijn tenslotte salvo's dus ontbreekt het tempo verschil.

          gr
          Evolution Fireworks
          Klopt! Ik doelde ook meer in de volgorde van de effecten. Ik snap ook dat dit lastig is, helemaal als elk salvo een ander effect heeft. Ik zal het filmpje nog eens een aantal keer kijken, misschien wordt het dan beter

          Comment


            #20
            een mooi mix blok,
            mooier dan menis 100s prof

            Comment


              #21
              De eerste 5 salvos zou ik persoonlijk liever aan het einde van de box zien.
              Voor de rest een prima bakje.
              Salvocakes zorgen altijd voor net wat meer geweld in de straat.
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                #22
                Vind dit de minste tot nu toe. Vind hem er niet echt bovenuit steken tov andere boxen. Misschien zijn we ook wel te verwend geraakt door de kwaliteit van EVO.

                Deze laat ik zeker staan.

                Comment


                  #23
                  Alleen het label is al waanzinnig mooi. Verder is het gewoon een vette salvo bak die de lucht goed blijft vullen.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    De gehele lijn vindt ik fantastisch maar deze denk ik wel persoonlijk de mooiste.

                    Comment


                      #25
                      Leuk blok, maar naar mijn smaak iets minder dan de eerder aangekondigde boxen. Niet alle effecten vind ik even goed uitgevoerd, andere zijn heerlijk, zoals hierboven al vaker genoemd. Het laatste salvo lijkt mij niet helemaal te gaan zoals hoort en niet zo goed uit de verf te komen, kan dat kloppen?

                      Comment


                        #26
                        Mooi blok hoor, en dol op salvo's hier. Zie alleen niet wat dit nu zo bijzonder maakt. Genoeg concurrentie op de markt die vergelijkbare blokken neerzetten. Gaat toch echt om de prijs in dit geval.

                        Comment


                          #27
                          Leuke box. Vind deze wel wat minder dan de Tempest en de Hamlet. Maar het is absoluut geen prut.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #28
                            Wauw, gewoon een deja vu naar een Bonbridge salvo blok die ik 10 tot 15 jaar geleden ooit eens kocht. Super fijne kwaliteit en stuk voor stuk goede effecten. Salvo tempo maakt het lekker af, ik zeg; topper!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                              Vind dit de minste tot nu toe. Vind hem er niet echt bovenuit steken tov andere boxen. Misschien zijn we ook wel te verwend geraakt door de kwaliteit van EVO.

                              Deze laat ik zeker staan.

                              had het zelfde, die tails vindt ik wel mooi tussen, de rest meer algemeen
                              effecten vindt het ook de mindere van wat er al is , blijft wel een goed boxje dit maar verwachten wow wow factor met al dat gehyp om deze lijn singel shots zijn wel weer wow die eerste box Tempest cake 1 ook een wow , super grote volle boeketten, zijn wel weer 4 de zelfde cakes jammer

                              Comment


                                #30
                                Niet geheel vernieuwend. Wel van goede kwaliteit, vooral die lekkere dikke zilvere staarten.
                                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                                Comment

                                Working...
                                X