Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 131
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Mijn Top 5:

    1: Code Red.

    Zeer populair schiet tempo zoals de laatste jaren wel is gebleken alleen nu nog sierlijker en vetter gemaakt !

    2: Wick@Sick Fan.

    Rainbow waaiers zijn er niet veel en deze is bijzonder goed uitgevoerd voor een mooie prijs !

    3: Saluted.

    rauwe Fluiters met harde knallen en chaos !? wie kicked daar nou niet op, zeer geslaagd product op de demo.

    4: Swat Team.

    Een echte 500 grammer met grote boeketten , een topper dus.

    5: Alpha

    Als liefhebber kan ik deze noviteit zeer waarderen

  2. #17
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Jaja, de 100daagse is weer begonnen bij Vuurwerktotaal! Dan weet je dat het weer lekker opschiet. Succes mensen! Toffe actie wederom.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #18
    VWC-Lid Micks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2019
    Berichten
    956
    Thanks
    1.157
    758 waarderingen in 328 posts
    #1 Code Red: Felrood! Heel mooie combinaties van effect en kleur. Sprak me direct aan en staat hoog op het verlanglijstje.

    #2 Shots of Anarchy: Een hoop kleur de lucht in rammen. Fantastische bak.

    #3 Wick@ Sick Fan: De verschillende kleuren voor de crackling geven maken het een verassende waaier.

    #4 Saluted: Als de fluiters zo hoog kopen als op de demofilmpjes is het een topper. Twee of drie tegelijk om de buren helemaal gek te maken?

    #5 Punisher: Een brute cake voor dat geld. Dikke salvo's, het tempo lijkt me prima in orde. Ook zeker het overwegen waard. Jubileumwaardig!

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    Punisher: Simpel, goedkoop en snel
    Swat Team: Sick label en soort ghost effect met aparte kleuren
    Code Red: ook lekker snel inclusief ghost effect, doet me denken aan een van mn favoriete blokken
    Wick@ Sick Fan: d3 nAaM_ sPr33kt MiJ AaN eN g3efT Kaos
    Saluted: mooie cake voor in de ochtend, hopelijk lekkere fluiters met fixe knallen

  5. #20
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.217
    Thanks
    3.824
    3.224 waarderingen in 1.246 posts
    1. Er is een Triple Riot uitgebroken in de stad,
    2. De Voltbrothers
    3. staan recht tegenover de Shots of Anarchy en ze hebben niet veel goeds in de zin ....
    4. Gelukkig staat het Swat Team al klaar om eventueel in te grijpen
    5. en hiermee een Code Red te voorkomen !!

    Dit was de vrije interpretatie van mijn top 5

  6. #21
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    1. Shots of Anarchy : Paars, blauw en meer kleuren, mega veel effecten, goed tempo.

    2. Punisher : Gewoon een geile rambak met een waanzinnig goede prijs.

    3. Alpha : Goede spreiding, blijft lang hangen en mooie bugettopper

    4. Code Red : Ghost effect samen met een kleurenpracht, gewoonweg geweldig.

    5. Swat Team : Brocade die zeer groot overkomen, met daar naast enkele mooie kleuren er in.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  7. #22
    VWC-Lid Vuurwerkfreak040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2017
    Berichten
    307
    Thanks
    310
    170 waarderingen in 91 posts
    En hier dan mijn top 5:

    1. Code Red, met stip op 1 deze beauty van een box. Mooie kleurencombi en dat met crackling en het ghost effect. Plus de finale die het heerlijk af maakt.
    2. Shots of Anarchy, gewoon een heerlijke box dit! Begin is meer dan prima met die salvo's om vervolgens op te bouwen naar een schitterende finale. Grote en goed gevulde effecten met mooie heldere kleuren.
    3. Wick@ Sick Fan, mooie combinatie van kleur en crackling waaier.
    4. Saluted, heerlijke schelle fluiters met lekkere doffen dreunen
    5. Punisher, topper voor die prijs, dikke salvo's en goed tempo.

  8. #23
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    1. Code Red
    De opbouw en de eenheid van het terugkerende rode ghost effect is heerlijk om te zien!

    2. Pyro + Papel
    Het is een flinke investering, maar wat een geweld aan kleuren, effecten, en schietrichting. zonder twijfel de topper van de avond!

    3. Triple Riot
    Heerlijke cake om te laten weten dat mijn eigen vuurwerkshowtje gaat beginnen!

    4. Punisher
    De bijna oneindige aanvoer van goud effecten met felle kleuren, en het schiet tempo, maken dit toch wel een topper!

    5. Shots of Anarchy
    De Combinatie van vrijwel alle mogelijke sier effecten, maakt deze cakebox tot een show opzich.
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  9. #24
    VWC-Lid Patronenvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    374
    Thanks
    170
    250 waarderingen in 95 posts
    Mijn top 5:

    1. Punisher. Heel lekker tempo, erg rap klinkt als een dikke box en de kleuren zijn mooi fel. Ook gaaf dat deze connected is. Mooie jubileum cake voor een mooie prijs!

    2. Swat team. Mooie betaalbare 25 shots cake. De burst en uitwerking is fantastisch. Het label is dik! Het lijken net shells. Deze zit er zeker bij dit jaar.

    3. Code red. Mooie cakebox en wederom een vet label! Scherpe prijs voor deze gave uitwerking!

    4. Wick@sick fan. Hele aparte kleuren combinatie in een mooie waaier form en dikke crackling. Een echte must have! Wederom een dik label.

    5.Pyro + Papel. Gaaf ontwerp, met de bekende netflix serie in je achterhoofd. Hiermee ben je de absolute straatbaas. Hier kan niemand meer tegen op!!

  10. #25
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    1 Swat Team - Totaal iets nieuws en met de kwaliteit van vwt is dit echt een topper !

    2 Code Red - Mooie volle boekten wat uit eindelijk lijd tot een volle rode lucht met een heerlijke finale

    3 Saluted - Een cake waar iedere fluitt/knalcake liefhebber op zat te wachten !

    4 Wick@ Sick Fan - Mooie aanvulling aan de lijn fanline want hier word je wel fan van !

    5 Punisher - Mooi blokje en ook eens laag geprijsd denk voor de "normale" consument een mooie aanschaf in de collectie. En voor de freak een leuke mee pakker.
    Kruitkoorts !

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 september 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    389
    159 waarderingen in 105 posts
    1- Wick@ Sick Fan:

    Geweldig heftige effecten in een heerlijk tempo, wat een geweldenaar!

    2- Code Red:

    Unieke effecten met super ghost, mooie crackling en een perfecte finale

    3- Shots of Anarchy:

    Perfecte show in strak tempo met goede afwisseling,, toppertje!

    4- Pyro + Papel:

    Perfect ingespeeld op een hype en daarnaast een mooie box met veel variatie.

    5- Swat Team:

    Mooie cake met flinke spreiding en natuurlijk top dat Vuurwerktotaal 10 van deze cakes weg geeft!

  12. #27
    VWC-Lid Fuifduif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Berichten
    769
    Thanks
    1.311
    1.056 waarderingen in 250 posts
    1. Pyro + Papel = ik heb alle afleveringen van La Casa De Papel gezien, gewoon een top serie. Al helemaal na de samenwerking met Neymar

    2. Wick@ Sick Fan = zoals in de beschrijving van jullie; deze waaier gaat gewoon helemaal leip! De crackling bij de staarten maakt dit een toppertje.

    3. Swat Team = deze cake laat me denken aan de tijden waarin ik veel Call of Duty speelde met mijn maten. Super leuke label met hele grote effecten. Staat bovenaan mijn whislist.

    4. Alpha = ‘slechts’ 9 schoten, maar dit lijkt me op een toppertje. Waarom? De crossettes blijven goed lang hangen met langdurige crackling.

    5. Punisher = tsja weinig over te zeggen, right? Goedkoop, schiet in salvo’s, prima uitwerking en mooie kleuren. Prijs kwaliteit verhouding is dit één van de betere blokken.

  13. #28
    VWC-Lid Noppes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Berichten
    713
    Thanks
    183
    236 waarderingen in 146 posts
    1. Wick@ Sick Fan - Enorm indrukwekkende cake
    2. Saluted - Heerlijk, doet mij wat denken aan vuurwerk (en de tijden) van vroeger
    3. Punisher - Prijs kwaliteit is gewoon top
    4. Swat Team - Heerlijke cake met supergrote boeketten en een lekker (rustig) geniet-tempo
    5. Pyro + Papel - Wellicht niet zo populair onder de freaks, maar toch zo'n bak waarvan je hoopt dat de buurman hem heeft

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2012
    Berichten
    292
    Thanks
    8
    139 waarderingen in 63 posts
    1: Swat Team
    2: Voltbrothers
    3: Pyro + Papel
    4: Code Red
    5: Saluted

    My heart beats faster working with a “Swat Team” and be "Voltbrothers” Like "Pyro + Papel” finishing the difficult “Code Red” mission as a team and to be “Saluted” in style, with beautiful VuurwerkTotaal Fireworks!

  15. #30
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    1. staat toch wel de Punisher dikke salvo's en voor weinig geld. kijk er al naar uit om er 2 tegelijk te schieten als de finale.

    2. Triple Riot heerlijke fluiters en salutes er tussen door! Echt voor mij gemaakt

    3. Swat Team heerlijke Brocade Crown effect! en grote helder kleuren!

    4. shots of Anarchy heerljke salvo's aan het begin en het eind! ondanks de grote verveelt de bak geen moment

    5. Wick@ Sick Fan om de buurt te laten zien dat het weer oud en nieuw is! en je beter bij mij kan kijken dan naar je eigen vuurwerk ;)
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •