Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 131
  1. #1
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts

    [Vuurwerktotaal Winactie 1] Win een HFF Swat Team! WINNAARS BEKEND!

    Naam: actie 1 - 2019 (1).jpg
Bekeken: 1093
Grootte: 440,4 KB

    In samenwerking met Vuurwerktotaal hebben wij een actie opgesteld waarbij je kans maakt op een HFF Swat Team.

    De komende 10 dagen kan je meedoen aan deze actie en voor iedere dag is er een winnaar.
    Na de actie zullen er dus maar liefst 10 winnaars worden uitroepen die de HFF Swat Team eind 2019 af kunnen halen!

    Om kans te maken hoef je de komende 10 dagen enkel mee te doen aan deze prijsvraag. De heren van vuurwerktotaal zullen de inzendingen beoordelen en daar de winnaars van uit kiezen.

    De prijsvraag:
    Welke nieuwkomers van Vuurwerktotaal doen jouw hart sneller kloppen? Maak een top 5 uit de volgende producten en zet dit in dit topic waarom je deze producten gekozen hebt!

    De producten:
    Triple Riot
    Punisher
    Swat Team
    Shots of Anarchy
    Alpha
    Code Red
    Voltbrothers
    Wick@ Sick Fan
    Saluted
    Pyro + Papel


    Regels:
    * Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
    * Je mag 1 x deelnemen aan deze prijsvraag
    * Vuurwerktotaal beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
    * Over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden.
    * Bij deelname aan deze prijsvraag geef je Vuurwerktotaal automatisch het
    recht om het ingezonden reacties te gebruiken voor marketingdoeleinden.
    * Prijzen dienen te worden opgehaald bij een Vuurwerktotaal dealer tijdens
    de verkoopdagen van 2019


    Hoe doe je mee?
    Zet jouw top 5 in dit topic en stuur jouw top 5 inclusief onderstaande gegevens naar [email protected] met als titel “VWT Winactie 1”.

    De volgende gegevens hebben wij van je nodig;
    Nickname op VWC:
    Voornaam en achternaam:
    Emailadres:

    Je krijgt bij deze prijsvraag géén bevestiging van ontvangst. Als je geen melding ontvangt dat de mail niet goed is aangekomen, mag je er dus van uit gaan dat ie goed is ontvangen.

    Hoe lang loopt deze prijsvraag?
    Deze prijsvraag loopt van 18 september 2019 t/m 27 september 2019 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 28 september 2019 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl, de winnaars ontvangen tevens een pm van Vuurwerktotaal.

    Privacy
    Bij vuurwerkcrew.nl hebben we frequent een prijsvraag. Hiervoor dien je contactgegevens in te vullen. De hebben wij nodig om de winnaars bekend te maken dat zij iets hebben gewonnen. De gegevens die ingevuld worden, worden niet op onze servers bewaard. Deze worden direct naar ons gemaild. Deze mailbox hebben wij bij GMAIL. Nadat de 10e prijsvraag is verlopen en de winnaar van de extra prijs bekend is worden de e-mails direct verwijderd uit onze e-mailbox. Deze gegevens worden niet doorgespeeld aan externe partijen.

    Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze actie en hopen veel inzendingen te krijgen.

    Wij danken Vuurwerkvisie voor hun medewerking aan deze actie en het ter beschikking stellen van de prijzen.
    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 18 september 2019 om 19:30
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 21 gebruikers waarderen Viva la Bang voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid Fausto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.468
    Thanks
    1.452
    1.118 waarderingen in 408 posts
    Top actie weer zeg! Vanavond maar eens goed voor gaan zitten dan
    31/12 Knalle als een malle!

  4. #3
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    1. Triple Riot. Dit is gewoon een reincarnatie van The Force en dat vind ik nog steeds 1 van de leukste consumenten cakes.

    2. Punisher. Super leuke jubileum box voor een prima prijs.

    3. Wick@ Sick fan. Echt een super dikke waaier die zeker in de collectie komt!

    4. Code red. Echt een gigantische gevarieerde bak die toch bij ieder element rood heeft.

    5. Saluted. Lekkere rauwe fluiters naar salute. Betere combinatie is er niet!

  5. #4
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts

    Lightbulb

    1 Shots of Anarchy : een geweldige box met alles er op en er aan..1 showbox om je buurman mee jaloers te maken. (alleen hopen dat je buurman niet de Pyro + Papel heeft ;) )

    2 Code Red : TTopper van een compound.. heeft alles van heldere Rood/groen kleuren tot en met crackling

    3 Punisher : Schitterde compound voor een geweldige prijs

    4 Wick@ Sick Fan: heel mooi en zou eigenlijk de Crackling Fan 6.0 moeten heten.

    5 Saluted : fluit met knal altijd een geweldige combinatie en mag niet ontbreken in je collectie

  6. #5
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    1 shots of anarchy (gewoon weg dikke box met heerlijke finale)
    2 punisher (ook voor degene met minder budget een dikke bak te koop)
    3 wick@ sick fan (een hele dikke waaier met mooie felle kleuren en dikke crackling)
    4 pyro + papel (groot grootser grootst, gewoon een hele hele dikke gevarieerde bak)
    5 saluted ( salute altijd goed en gecombineerd met rauwe fluiters moet je hem gewoon hebben)

  7. #6
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Jeej de winacties zijn weer begonnen!

    1. Code Red: ik hou van rood en dat is super goed uitgewerkt in deze box

    2. Wick@ Sick Fan: Wow wat een waaier, een betere naam was geweest super dikke waaier bak

    3. Swat Team: lijkt me een top cake om te stoken op het filmpje komt ie goed over

    4. Shots of Anarchy: Hier zit alles in wat je verwacht van een complete show, persoonlijk vind ik dit de mooiste cakebox van VWT

    5. Alpha: Klein maar fijn! Dit is echt een potje dat je schiet om het effect om er van te genieten. (graag een broer hier van maken)

  8. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    1.Pyro + Papel: Het mag wat kosten, maar dan heb je ook echt wel iets supers in huis.
    Prachtige kleuren, goede burst mooi tempo en verveeld nauwelijks waar ik dat bij andere boxen van dit formaat wel vaak heb..

    2.Code Red
    Leuke box, goed tempo mooie kleuren en prachtige finale

    3. Saluted. Nieuw effect voor de Nederlandse markt. Knal en fluit altijd+ 1

    4.Shots of Anarchy
    Leuk tempo veel variatie in effecten, goede finale

    5.Triple Riot
    Knal en fluit doen het altijd goed. laat staan met 3 traps fluit.

  9. #8
    VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2018
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    717
    Thanks
    1.095
    651 waarderingen in 211 posts
    Hierbij mijn top 5

    1 - Wick@ Sick Fan

    brute waaier met divers veel kleuren en crackling, topper!

    2 - Alpha

    geweldige crossetes met crackling, ook voor een leuk prijsje

    3 - Triple Riot

    flinke drie traps fluit met lekkere knal er tussendoor

    4 - Pyro + Papel

    wel een best prijskaartje aan, maar daarvoor terug krijg je een gevarieerd brute bak!

    5 - Saluted

    heerlijk rauwe fluit met salute, flinke jongen!
    Laatst gewijzigd door Giygas; 18 september 2019 om 22:16

  10. #9
    VWC-Lid vuurwerkboy023's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2012
    Berichten
    830
    Thanks
    207
    679 waarderingen in 342 posts
    hierbij min top 5:

    1. Wick@ Sick Fan: een topper van een waaier wat niet te vergelijken met andere waaiers! zeer uniek en mooie combi kleuren. mooie rainbow effect als ik ernaar kijk vind ik het een pracht/uniek stukje in de collectie.

    2. Code Red: heel simpel red is te fire you need to light up the sky. zeer mooie volle boeketten en ik hou wel van rood! hiermee trek je wel de aandacht van de buren i.p.v. de 1000e cake met goude standaard boeketten die wordt afgestoken. als ik ernaar kijk krijg ik zo'n young, wild & free gevoel. unieke producten hou ik wel van! nu nog hopen dat ik genoeg budget opzij kan leggen voor deze topper

    3. Swat Team: mooie volle boeketten met kleurige flitsstralen voor een leuke prijsje.

    4. triple riot: een goede gil potje met knal is al dikke +1. 30 schoten voor maar 23 euro is gewoon een goede meepakkertje. goede afwisseling in siercake's.

    5. Alpha: echt een pracht van een cake voor maar 7,50 eu! veel zullen het niet in hun top 5 zetten maar ik zie veel potentie in deze cake. voor dat prijsje 3 tegelijk afsteken en ik heb een unieke goed gevulde cake voor op straat. heb al veel cakes gezien en afgestoken, wordt er wel blij van als ik minder vaak voorkomende cakes zie

  11. #10
    VWC-Lid pyrodreams's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2017
    Berichten
    768
    Thanks
    3.152
    950 waarderingen in 540 posts
    Hoe doe je mee?
    Zet jouw top 5 in dit topic en stuur jouw top 5 inclusief onderstaande gegevens naar [email protected]
    De volgende gegevens hebben wij van je nodig;
    Nickname op VWC:
    Voornaam en achternaam:
    Emailadres:
    ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

  12. #11
    VWC-Lid pyrodreams's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2017
    Berichten
    768
    Thanks
    3.152
    950 waarderingen in 540 posts
    Zet jouw top 5 in dit topic lol twee keer dus foutje
    ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

  13. #12
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    Hier mijn Top 5:

    1: Code Red.

    Vind rood de mooiste kleur in vuurwerk. Na afgelopen jaren de Red Maroon van Mania te hebben gehad is het nu tijd om deze te proberen. Meer variatie in effecten en een goed tempo.

    2: Wick@Sick Fan.

    Prachtige waaiercake met veel crackling, elke jaar wel een cracklingwaaier in mijn collectie zitten, en dit jaar gaat deze er zeker komen!

    3: Swat Team.

    Hele gave cake met brocade crown effecten die lang blijven hangen. Houd ik ook heel erg van. Je krijgt echt waar voor je geld!

    4: Punisher.

    Dikke salvo cakes. De lanceringen van de salvo's klinkt mij al als muziek in de oren. Gevolgd door dikke effecten, groot spektakel in de lucht.

    5: Saluted.

    Heerlijk rauwe fluiters. Gaan heel hoog en knallen hard uit elkaar. Een cake die de buurt nog lang zal heugen
    https://www.youtube.com/user/Originallover

  14. #13
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Prachtige acties weer en fijn dat het weer begonnen is. Succes iedereen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #14
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    775
    Thanks
    1.682
    823 waarderingen in 347 posts
    Heel tof dat jullie deze actie weer organiseren! Hierbij mijn top 5 :

    1. Wick@ Sick fan - Heerlijke crackling cry waaier verrijkt met prachtige kleuren.

    2. Saluted - Lekker rauwe fluiters die overgaan in een dikke salute, do i need to say more?

    3. Shots of Anarchy - Flink rammen met een mooie variatie aan effecten en een hele dikke finale, heerlijk!

    4. Swat Team - Uniek effect, kleuren die overgaan in brocade crown. Die moet je gewoon eens met je eigen ogen gezien hebben.

    5. Alpha - Leuke meepakker met erg mooi uitgewerkte crackling crosettes die ook nog eens lang blijven hangen.

  16. #15
    VWC-Lid YoungPyroFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2019
    Berichten
    10
    Thanks
    3
    4 waarderingen in 1 post
    Dit is echt tof dat jullie dit doen hierbij mijn lijstje:

    1.De shots of Anarchy is ook een heerlijke box, heel veel crackling effecten met
    veel verschillende kleuren en veel schoten tegelijk, oftewel een echte family box, voor ieder wat wils.

    2.Pyro + Papel is ook een heerlijke cake, luide knallen met Heel veel effecten, een langdurige cake met Hoge kwaliteit,

    3. Ik vind punisher een super cake, omdat het heel veel verschillende kleuren met,
    een mooi effect de lucht in knalt.

    4. De Voltbrothers is ook een heerlijke cake, volt is een goed merk en levert normaal gesproken
    goede kwaliteit vuurwerk en dat hebben ze nu weer gedaan, veel verschillende kleuren en een langdurige cake.

    5.De Wick@ Sick Fan is ook een heerlijke cake, Hij duurt niet erg lang maar vult de lucht dan ook helemaal,
    met veel verschillende effecten, kleuren en crackling.

Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •