Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 21 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 311

Discussie: Sonnet 9

  1. #61
    VWC-Lid Fausto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.468
    Thanks
    1.452
    1.118 waarderingen in 408 posts
    Kom deze net tegen voor € 49,95 bij Orthen (normaal € 69,95)
    31/12 Knalle als een malle!

  2. #62
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
    Kom deze net tegen voor € 49,95 bij Orthen (normaal € 69,95)
    Is volgens mij de freak prijs voor dit seizoen, voor dezelfde prijs te verkrijgen bij Almere Haven. Zijn op dit moment volgens mij ook de enige die de nieuwe lijn al online hebben staan

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Vorig jaar eccentric shots voor 12,50. Dat X3 kom ik op 37,50 voor 9 shots....

    Waarom die meerprijs van sonnet.. ik zou juist goedkoper verwachten door meer bulk.

    Natuurlijk maar gebaseerd op 1 winkel maar de keuze is snel gemaakt zo.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen lbanoa voor het bericht:


  5. #64
    VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Locatie
    Stuck in the middle
    Berichten
    1.384
    Thanks
    1.839
    952 waarderingen in 549 posts
    Voor 5 tientjes neem ik ze mee hoor. Mooi spul dit.
    Work is the curse of the drinking class

  6. #65
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    €45,- was eigenlijk voor mij persoonlijk de maximale prijs.. Dit wordt een lastig verhaal zo, ga er nog een tijdje goed over nadenken. Misschien dat een impulsaankoop helpt om deze aan te schaffen, maar ja hoe kom je tot iets impulsiefs
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  7. #66
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    €69,95 betreft inderdaad de adviesprijs.
    https://www.houtse-bazar.nl

  8. #67
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    €45,- was eigenlijk voor mij persoonlijk de maximale prijs.. Dit wordt een lastig verhaal zo, ga er nog een tijdje goed over nadenken. Misschien dat een impulsaankoop helpt om deze aan te schaffen, maar ja hoe kom je tot iets impulsiefs
    Laatste jaar dat je die dingen kunt halen, 50 euro is opzich nog prima als je dat in je achterhoofd houdt. Daarnaast deed de Eccentric het top afgelopen jaar! Je kan hier hetzelfde van verwachten met een mooier/ander effect. Ongekende Evo kwaliteit

    Begrijp de kwestie wel 50 euro voor 9shots klinkt veel, maar Evo is ook niet gek. De beste effecten (meest divers) en het laatste jaar verkrijgbaar. Gewoon doen mits je het budget ervoor vrij hebt.

    Evolution heeft het goed bedacht voor dit jaar. Toevallig het genomen besluit van de overheid, verhoogt de prijs meteen. De laatste ferraris zijn ook kostbaar. Zie het als een salute cake 1

  9. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Laatste jaar dat je die dingen kunt halen, 50 euro is opzich nog prima als je dat in je achterhoofd houdt. Daarnaast deed de Eccentric het top afgelopen jaar! Je kan hier hetzelfde van verwachten met een mooier/ander effect. Ongekende Evo kwaliteit

    Begrijp de kwestie wel 50 euro voor 9shots klinkt veel, maar Evo is ook niet gek. De beste effecten (meest divers) en het laatste jaar verkrijgbaar. Gewoon doen mits je het budget ervoor vrij hebt.

    Evolution heeft het goed bedacht voor dit jaar.
    verbod is er nog niet he, dus niks is zeker.

    Maar ik ga zelf wel voor 3 pakjes eccentric shots, die heeft zich bewezen en is flink goedkoper.

  10. #69
    VWC-Lid vuurwerkboy023's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2012
    Berichten
    830
    Thanks
    207
    679 waarderingen in 342 posts
    Beetje teleurgesteld in de prijskaartje van 5 tientjes. Net boven de verwachte budget die uk ervoor max wou geven (Maar dit is iets van mijn eigen persoonlijke verwachtingen en niks negatiefs richting evo zelf)
    Had gewoon zelf andere verwachtingen omdat ik dacht met 9 shots bulk pak waar je niet de effecten kan kiezen/verschillend is toch wel wat milder prijsje d8 te hangen.

    Laat het voor nu even links liggen en kijken of ik de toch voor de overige 2 inch ga inslaan van 3-5 eu of de sonnet

  11. #70
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    verbod is er nog niet he, dus niks is zeker.

    Maar ik ga zelf wel voor 3 pakjes eccentric shots, die heeft zich bewezen en is flink goedkoper.
    Ow ik dacht dat toch echt dat dit het laatste jaar was voor dit type single shots?

  12. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Ow ik dacht dat toch echt dat dit het laatste jaar was voor dit type single shots?
    voorstel moet nog gedaan en besproken worden geloof ik. staat voor dit najaar op de planning, daarna valt pas de beslissing

  13. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  14. #72
    VWC-Lid pkd19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2014
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    764
    Thanks
    1.570
    555 waarderingen in 265 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Ow ik dacht dat toch echt dat dit het laatste jaar was voor dit type single shots?

    Wetsvoorstel ligt er wel schijnt het,maar besluis moeten ze nog t.z.t. nemen,maar kans dat het verbod er komt,is zeer zeker aanwezig..

  15. Deze gebruiker waardeert pkd19 voor het bericht:


  16. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pkd19 Bekijk bericht
    Wetsvoorstel ligt er wel schijnt het,maar besluis moeten ze nog t.z.t. nemen,maar kans dat het verbod er komt,is zeer zeker aanwezig..
    ik denk juist van niet, aangzien ze daar donder goed weten dat F3 weinig incidenten kent en het probleem niet uit die hoek komt. althans dat komt duidelijk naar voren in de brieven van de kamer dat ze dat zelf ook vinden.

    dus als ze het doen is het puur om de anti club een bot te geven. Symbool politiek dus.


    maargoed nogal offtopic :P

  17. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  18. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Het hele probleem komt sowieso niet uit de “vuurwerkhoek”. Het is een mentaliteitsprobleem. Het probleem met vuurwerk ligt in het verlengde van het problematische algemene beleid van de laatste 20/30 jaar. Pappen en nathouden, pamperen etc. Ze kunnen er campagnes en verboden tegen aan gooien wat ze willen, symptoombestrijding. Problemen oplossen kan Nederland niet met het huidige compromissysteem. Onze hobby lijd daaronder.

    -ontopic-
    ..

  19. Deze 6 gebruikers waarderen genius voor het bericht:


  20. #75
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.465 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
    Het hele probleem komt sowieso niet uit de “vuurwerkhoek”. Het is een mentaliteitsprobleem. Het probleem met vuurwerk ligt in het verlengde van het problematische algemene beleid van de laatste 20/30 jaar. Pappen en nathouden, pamperen etc. Ze kunnen er campagnes en verboden tegen aan gooien wat ze willen, symptoombestrijding. Problemen oplossen kan Nederland niet met het huidige compromissysteem. Onze hobby lijd daaronder.

    -ontopic-
    Perfect verwoord. De slappe mentaliteit en dwangmatig Links een groot podium geven en de angst voor rechts zorgt voor hele enge afglijding van ons land waar ik me erg zorgen over maak. En alleen maar MINDER qua vuurwerk en nooit een compromis. Niet flashknallers van 0,5 gram in ruil voor de kleine singleshots. Alleen maar alles verbieden en de vraag naar meer ( verboden ) vuurwerk vergroten. Het BPN moet daar een keer hard voor op de tafel slaan. Het probleem ECHT aanpakken en niet van die pleister-plak maatregelen nemen om maar de grote boze wolf ( de anti beweging en de onwetende niets interesserende politiek en behorende instanties ) een beetje kalm te houden voor een kort moment.


    Om het ontopic te houden, Marchel heeft al aangegeven dat je via andere wegen ( de winkelier zelf benaderen ) een andere prijs kan krijgen. Dus geen zorgen en gewoon een mailtje sturen. Maar voor wat hoort wat, je moet het wel aantrekkelijk maken tegenover de winkelier.

  21. Deze 4 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


Pagina 5 van 21 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •