Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sonnet 9

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik zal dan maar roet in t eten gooien aangezien er alleen maar vol lof over de sonnet 9 wordt gesproken... ik vond ze zeer slecht voor de prijs, niet eens de grootte van een 25mm boeket, en effecten kwamen rommelig over, zelfs de big shots deden het beter, die hadden grotere effecten en doffere klappen en waren een stuk goedkoper

    Comment


      Hmmm vreemd maandagochtend produktie? had ze zelf dus ook en dikke boeketten die lang genoeg bleven hangen. Uniek stukje vuurwerk

      Comment


        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5378.jpg
Vertoningen:1
Grootte:144,4 KB
ID:	1579035

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5379.jpg
Vertoningen:1
Grootte:129,2 KB
ID:	1579036

        Comment


          Mooi hoor, je zou nauwelijks vermoeden dat er vuurwerk in zit

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door het bergje Bekijk bericht
            [ATTACH=CONFIG]53565[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]53566[/ATTACH]
            Mooi spul he

            Comment


              Ik vond ze niet per se tegenvallen, maar ook niet het wauw-effect wat je zou verwachten van deze jongens met de bijbehorende marketing. Gelukkig voor een goede prijs van € 35 kunnen kopen, slechts 1 op film staan maar ik heb er nog een paar over voor volgend jaar. Alvast een teaser dus:

              https://www.youtube.com/user/flutsjah/

              Comment


                Comment


                  De hele set achter elkaar geschoten in 1 blokje.
                  Fluitfontein had eigenlijk aan het begin af moeten gaan als opening, maar deze pannekoek had de verkeerde kant aangestoken, foutje

                  Comment


                    1 tot en met 9 , mooi spul!

                    https://youtube.com/@Skoebievuurwerk

                    Comment


                      1 van de weinige setjes die ik nooit in de collectie heb gehad. Gaf in het laatste verkoopjaar voorkeur voor karton kometenbomben. Toen was er geen budget meer voor deze.

                      Mooie set zo op film.

                      Blijft intens droevig dat omwille van verkeerde argumenten/beweegredenen deze volstrekt veilige producten verdwenen zijn.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
                        1 van de weinige setjes die ik nooit in de collectie heb gehad. Gaf in het laatste verkoopjaar voorkeur voor karton kometenbomben. Toen was er geen budget meer voor deze.

                        Mooie set zo op film.

                        Blijft intens droevig dat omwille van verkeerde argumenten/beweegredenen deze volstrekt veilige producten verdwenen zijn.
                        Niks aan toe te voegen.
                        Na het bekijken van het filmpje van Skoebievuurwerk moest ik wel even vloeken dat ik deze toppers nooit heb gehad.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment

                        Working...
                        X