Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 136

Discussie: Hamlet

  1. #31
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Persoonlijk doet mij deze box ook niet gelijk watertanden, het heeft het net niet.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  2. #32
    VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Locatie
    Stuck in the middle
    Berichten
    1.384
    Thanks
    1.839
    952 waarderingen in 549 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Tegenvaller. Ratjetoe. Ik zie de structuur niet. Het lijkt meer een verzameling effecten in een waaier gepropt. Middenin zit een cracklingsalvo die je juist eerder als afsluiter zou verwachten. Nu is het einde de van Acatenango bekende tail-anticlimax waar hier dan zelfs nog snel vervagend, niet opzienbarende gewone goudboeketten achteraan komen.
    Zit er eenmaal een lekker tempo in, dan wordt het onlogisch onderbroken door (zeker wel mooie hoor) rustige, of crackling, tails terwijl die beter als een kalmer intermezzo bij elkaar zouden passen, met bv de crackling tails om nieuwe hardere salvo's weer in te leiden.
    Rode ghost ontbrandt en vervaagt te snel. Verder zijn de meeste effecten an sich, zoals vrijwel altijd bij Evo, heel verfijnd (tot randje van "dun") uitgevoerd. als totaalplaatje is de structuur en opbouw een onlogisch bijeengeraapt zootje. Een goede kwaliteit waaierbox voor wie het niet uitmaakt wat er in welke volgorde de lucht in geknald wordt.

    Tja, als er gepretendeerd wordt hoge kwaliteit innovatief vuurwerk te presenteren, mag de beoordeling ook een stapje kritischer
    Grappig hoe meningen kunnen verschillen, ik vind de afwisseling tussen kalm en heftig juist een van de sterke punten van deze box. Geeft een soort 'flow' die je niet vaak ziet en die ik persoonlijk heel gaaf vind. Snap je kritiek volledig trouwens, puur kwestie van smaak
    Work is the curse of the drinking class

  3. #33
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Mooie kleuren, goede cracling, lekkere afwisseling en een uitstekend tempo. Tja meer hoef ik niet te zeggen dat ik deze bak wel heel erg gaaf vind.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  5. #34
    VWC-Lid Mustang68's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2009
    Berichten
    864
    Thanks
    662
    883 waarderingen in 227 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Tegenvaller. Ratjetoe. Ik zie de structuur niet. Het lijkt meer een verzameling effecten in een waaier gepropt. Middenin zit een cracklingsalvo die je juist eerder als afsluiter zou verwachten. Nu is het einde de van Acatenango bekende tail-anticlimax waar hier dan zelfs nog snel vervagend, niet opzienbarende gewone goudboeketten achteraan komen.
    Zit er eenmaal een lekker tempo in, dan wordt het onlogisch onderbroken door (zeker wel mooie hoor) rustige, of crackling, tails terwijl die beter als een kalmer intermezzo bij elkaar zouden passen, met bv de crackling tails om nieuwe hardere salvo's weer in te leiden.
    Rode ghost ontbrandt en vervaagt te snel. Verder zijn de meeste effecten an sich, zoals vrijwel altijd bij Evo, heel verfijnd (tot randje van "dun") uitgevoerd. als totaalplaatje is de structuur en opbouw een onlogisch bijeengeraapt zootje. Een goede kwaliteit waaierbox voor wie het niet uitmaakt wat er in welke volgorde de lucht in geknald wordt.

    Tja, als er gepretendeerd wordt hoge kwaliteit innovatief vuurwerk te presenteren, mag de beoordeling ook een stapje kritischer
    Dat vindt ik juist één van het mooie van deze box. Het dynamiek! Vindt dat mooi in muziek, maar ook zeker in vuurwerk. Als het op het eind maar naar een climax gaat.

  6. #35
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Tegenvaller. Ratjetoe. Ik zie de structuur niet. Het lijkt meer een verzameling effecten in een waaier gepropt. Middenin zit een cracklingsalvo die je juist eerder als afsluiter zou verwachten. Nu is het einde de van Acatenango bekende tail-anticlimax waar hier dan zelfs nog snel vervagend, niet opzienbarende gewone goudboeketten achteraan komen.
    Zit er eenmaal een lekker tempo in, dan wordt het onlogisch onderbroken door (zeker wel mooie hoor) rustige, of crackling, tails terwijl die beter als een kalmer intermezzo bij elkaar zouden passen, met bv de crackling tails om nieuwe hardere salvo's weer in te leiden.
    Rode ghost ontbrandt en vervaagt te snel. Verder zijn de meeste effecten an sich, zoals vrijwel altijd bij Evo, heel verfijnd (tot randje van "dun") uitgevoerd. als totaalplaatje is de structuur en opbouw een onlogisch bijeengeraapt zootje. Een goede kwaliteit waaierbox voor wie het niet uitmaakt wat er in welke volgorde de lucht in geknald wordt.

    Tja, als er gepretendeerd wordt hoge kwaliteit innovatief vuurwerk te presenteren, mag de beoordeling ook een stapje kritischer
    Deze omschrijving klopt ook haast bij de Acatenango en Serenity, al is daar het idee van een klein beetje volgorde al meer aanwezig. Maar alles wordt ( voor mij ) gecompenseerd door kwaliteit van de effecten an sich.

  7. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Is er eens een box die niet de geijkte standaard/opbouw volgt is het ook weer niet goed.

  8. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
    Is er eens een box die niet de geijkte standaard/opbouw volgt is het ook weer niet goed.
    Volgens mij is er genoeg variatie op de markt ;)

    Persoonlijk vind ik deze een stuk beter dan de Tempest die voor mij juist weer een standaard opbouw/uitvoering heeft buiten de effecten om.

  9. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    565
    Thanks
    0
    129 waarderingen in 98 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Persoonlijk doet mij deze box ook niet gelijk watertanden, het heeft het net niet.

    Zo ben niet de enige die deze box niet bijzonder vindt, effecten vindt ik wel heel mooi maar zit raar in elkaar lastig hoor verwachtingen hoog waar te maken kijk na vorig jaar met de specials en dragon box tot nu toe niet overtroffen

  10. #39
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    Waar ik vorig jaar al verliefd was op de Acatenango, lijk ik nu dezelfde crush te ontwikkelen ....
    Hopelijk is dit budgettair te verantwoorden voor mezelf. Daarnaast komen er nog meer producten uit deze lijn
    Hier precies hetzelfde! Wat een prachtig uitgewerkte box zeg. Deze komt op het verlanglijstje...

  11. #40
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    €199,- adviesverkoop
    https://www.houtse-bazar.nl

  12. #41
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    €199,- adviesverkoop
    Pfoe is toch een stukje hoger dan ik had verwacht. Maar ja is advies prijs zal vast nog wel de nodige tientjes vanaf gaan in de voorverkoop. Denk dat we na de demo meer weten over de daadwerkelijke prijzen

  13. #42
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    €199,- adviesverkoop
    Ben je hier nu de prijs aan het "lekken"?

    Eigenlijk weten we nu nog niks want de adviesprijzen zeggen tegenwoordig helemaal niks meer.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  14. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Zal wel dicht bij de prijsontwikkelingen komen van de acetenango en de serenity, speculatie, 105-110 euro in de komende freakacties?

  15. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
    Zal wel dicht bij de prijsontwikkelingen komen van de acetenango en de serenity, speculatie, 105-110 euro in de komende freakacties?
    Daar ga je hem niet voor vinden denk ik. Acatenango heeft een lagere adviesprijs en meen dat die voor €120,- werd aangeboden. Ik ga uit van €130,- tot €150,-.

  16. #45
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Prachtige bak met een strak label. Ben wel benieuwd naar de prijs...
    Ik heb een kort lontje.......

Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •