Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 157
  1. #136
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts


    De eerste video online Aan de slag met de rest.

    Edit:
    Even wat belangrijke video's online gezet

    Complimeten voor Evo! Ontzettend mooi en goed geregeld. De finale was op en top prachtig en overtrof al onze verwachtingen. Compliment!

    Producten waar ik erg over te spreken ben:
    - Showtails
    - Eccentric Shots
    - MJB Cake
    - Blushing Crossettes
    - Unity of Lights
    - Dragon Box 2
    - Limited Edition 2
    - Snowstorm 2.0 (alleen jammer van die 20shots minder).
    - Evo Bomber
    - Noi-Z
    - Op nummer 1: The Branco (voor mij een WOW-factor).
    - Mega Willows

    Producten die ik minder vond:
    - Memorial Shot (had er meer van verwacht).
    - Color Storm (in vergelijking met vorig jaar de 4e cake van de Dragon Box 3).
    - Skyline on Fire (veels te traag)
    - De hele Renaissance lijn (misschien te hoge verwachtingen van).

    Alleen schrik toch wel van de hoeveelheid producten die niet af gingen. Kan altijd een keer gebeuren, maar in de finale stopte bijv. een Mega Willows er ook mee. Ik zie dit als een kleine steekproef en dan zijn ongv. 4 producten toch aardig wat.

    Freaks: compounds ook zelf even goed controleren (en niet alleen van Evo).
    Laatst gewijzigd door BurstDuo; 24 september 2019 om 01:12

  2. #137
    VWC-Lid chromeeh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2012
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    891
    Thanks
    108
    1.641 waarderingen in 659 posts
    Hierbij vast de finale: (YT is weer erg traag vanaaf)
    --> Vuurwerkevents.nl <--

  3. Deze gebruiker waardeert chromeeh voor het bericht:


  4. #138
    VWC-Lid postvoordennis's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Berichten
    419
    Thanks
    60
    248 waarderingen in 141 posts
    Bedankt voor de leuke demo, was allemaal heel goed verzorgd. Veel producten gezien waarvan er een aantal mij positief hebben verrast. Noi-Z en de Branco vond ik persoonlijk de beste.

  5. #139
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    608
    Thanks
    243
    297 waarderingen in 186 posts
    Om te beginnen dank aan Evolution (en GBV Weco) dat ik als liefhebber aanwezig mocht zijn. Mooie locatie, hartelijk ontvangst en hapje en drankje prima geregeld. Maar dat was natuurlijk niet de reden van mijn komst. Ik was zeer benieuwd hoe de nieuwe producten presteren. En ik kan zeggen, mijn verlanglijstje is behoorlijk gegroeid.

    Zoveel mensen zoveel smaken. Ik heb wel genoten van de Twinkeling Bauhinia en de Memorial shot. Dit ondanks dat ik het farfalle effect zeer recent nog als dikke shell's heb gezien. Zal wel een niche product voor liefhebbers zijn, maar ik wil ze hebben. MJB Cake, de golden sky twister en de single shots kunnen mijn bekoren. Was heel verast wat er allemaal uit de Unity of Lights kwam.

    Zal wel een persoonlijk dingetje zijn, maar compound is niet helemaal mijn ding. Begrijp mij niet verkeerd, het zijn prachtige boxen. Maar hoeveel lekkerder worden de boxen als deze lekker door zouden lopen. Ik hoop dat er ruimte komt om gewoon 2kg blokken voor consumenten te maken. Volgens mee nemen de risico's ook nog eens af (op zelf knutselen en/of ongelukken)

  6. #140
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Hartelijk dank voor de uitnodiging Evo!

    Ik vond het super geregeld, schitterende locatie ook! Zeer veel mooie producten gezien al viel de nieuwe lijn wat tegen (vocht?).

    Mega Willows/Noi-Z/Acentenango waren in mijn ogen de toppers.

    Van de losse cakes vond ik de Golden Sky Twister/MJB Cake/Unity erg goed overkomen.

    Sowieso kan je aan de Dragon Boxen en de LTD 2 en 3 ook geen miskoop doen.

    Al met al, een hele mooie demo met een AWESOME finale en maar maar paar 'missers' gezien.

    Hieronder alle producten op volgorde geschoten, ik heb de brandjes even er tussen uit bewerkt .

    Laatst gewijzigd door RaideR; 24 september 2019 om 09:16
    https://youtube.com/@Pyroblom

  7. Deze gebruiker waardeert RaideR voor het bericht:


  8. #141
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 januari 2016
    Berichten
    81
    Thanks
    133
    33 waarderingen in 20 posts
    Heren van Evo bedankt voor de topavond. Een schitterende locatie en een gezellige sfeer. Natuurlijk ook prachtige producten en super dikke finale gezien - daar kwamen we eigenlijk ook voor-. Kortom geweldig, nogmaals bedankt en hopelijk tot volgend jaar

  9. #142
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Evolution Fireworks bedankt voor meemaken demo was prima verzorgd en zag er profi uit allemaal, het ontbrak aan niets hapje en drankje alles was perfect. Mooie demo en prachtige finale gezien wat betreft producten waren in mijn ogen de toppers

    - Eccentric Shots
    - MJB cake
    - Mega Willows
    - The Branco
    - Golden Sky Twister
    - Snowstorm 2.0

    Jammer van een aantal keer dat de producten niet afgingen en in mijn ogen kan dat gebeuren zoals de Color Storm die op het eind tot nog het luchtruim verkoos in mijn ogen een prima bak beetje voortbordurend op de laatste cake Dragon box 3.

    Wat betreft de nieuwe lijn vond ik het allemaal beetje tegenvallen het is best aan de prijs dus verwacht je ook meer lijkt mij en als dat wat minder presteert valt t beetje tegen maar voor mijn gevoel speelde vocht ook een rol wat in sommige producten ook wel te zien was o.a met wat laag schietende bombettes en wat minder harde burst, is gewoon gevalletje drogen lijkt mij.

    Als je maand verder bent kan t op een demo weer veel anders zijn wat we ook wel s meemaken vind de Color Storm wat dat betreft wel een voorbeeld dat die nog echt nog beetje uit de verf moet komen hetzelfde als de Twinkling Bouhinia ook briljante cake die echt nog wel beter gaat presteren uniek uit een 30mm cake.

    Verder superfinale gezien t leek eerst of het al stopte maar het ramde er lekker overheen al met al prima avond. Evo bedankt nogmaals!

  10. #143
    VWC-Lid chromeeh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2012
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    891
    Thanks
    108
    1.641 waarderingen in 659 posts
    Een playlist met de geschoten artikelen vind je hier
    En de gehele demo:
    Laatst gewijzigd door chromeeh; 24 september 2019 om 15:24
    --> Vuurwerkevents.nl <--

  11. #144
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 november 2016
    Berichten
    69
    Thanks
    7
    15 waarderingen in 9 posts
    Evolution hartelijk dank voor een zeer goed verzorgde avond op een toplocatie!
    Zeer veel prachtige producten gezien met in mijn persoonlijke top 3 de Snowstorm 2.0, Mega Willows en op de absolute nummer 1 plaats: The Branco. Dit was de eerste keer dat ik hem live zeg en man, man, man wat een fantastische box is dat zeg.

    De avond uiteindelijk afgesloten met een super gave finale. Ben met een grote grijns naar huis gereden.

  12. #145
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2015
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    191
    Thanks
    33
    69 waarderingen in 40 posts
    Heren van evolution en GBV-WECO ontzettend bedankt voor deze fantastische avond. Super georganiseerd! Toppers waren voor mij de Noi-z, the branco en de goedkoopste cakes. Stond echt met verbazing te kijken wat er uit die kleine cakes voor effectgrootte behaald werd.

  13. #146
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    En bij deze ook nog de finale video waarbij vooral de vele single shots mij zijn bijgebleven!

    https://youtube.com/@Pyroblom

  14. Deze 4 gebruikers waarderen RaideR voor het bericht:


  15. #147
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Ik wil graag voorstellen om voortaan de Mega Willows net meer de Mega Willow te noemen maar de Huge Willow. Niet normaal die bak. Zowel afgelopen jaar in de straat, als op Burning Airfield en gisteren de topper van alle boxen.

    Verder vond ik de Evo Bomber een erg mooie bak. Het zou kicke zijn als jullie de pauzes in die box iets korter konden krijgen. Verder top producten over het algemeen.
    "I came in like a crackling ball."

  16. #148
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2014
    Berichten
    334
    Thanks
    357
    251 waarderingen in 117 posts
    Wil bij deze Evolution en GBV-Weco bedanken voor deze mooie avond en ervaring. Heb genoten van jullie mooie producten! Alles was super geregeld, hopelijk tot volgend jaar

  17. #149
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Live mee kunnen genieten via de livestream! Branco en Mega Willows waren super! MW is toch echt één van de beste bakken die Evo heeft! Noi-Z is ook zeker de moeite waard! Overigens ook een super finale! TOP!
    Eind goed, Knal goed!

  18. #150
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Is er soms ook een lijst van de producten die in de finale geschoten zijn? Het meeste herken ik wel maar ook niet alles helaas... Iemand enig idee welke z-shape met blauwe comets naar crackling er wordt geschoten rond 04:00 in het filmpje van RaideR? En die cakes net voor/tegelijk met de Blue Thunder? ik denk dat die uit Profire lijn komt, maar kan er ff niet opkomen...

    Edit: die tegelijk met de Blue Thunder is denk ik de Golden Willows, nu die andere nog...

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •