Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tempest

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Even uit officiële hoek!

    Het geschoten exemplaar betrof een sample welke een aantal zijn gemaakt van diverse artikelen.
    We hebben de hele lijst met geschoten producten doorgenomen en alle opmerkingen cq commentaren doorgezet naar onze producent om extra aandacht te geven op de nog te produceren en eventueel geproduceerde items.
    Zodra de productie binnen is gaan we kijken om de Tempest en ansdere z.s.m. op film te zetten zodat we kunnen laten zien dat deze is zoals op de 1e film welke het laatst is gefilmd in China.

    gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      Hmmm oke maar in je eerste eigen filmpje worden toch ook samples gebruikt? Hoe kan de sample in nederland zoveel afwijken met de sample in china?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
        Hmmm oke maar in je eerste eigen filmpje worden toch ook samples gebruikt? Hoe kan de sample in nederland zoveel afwijken met de sample in china?
        Nee dat eerste filmpje was geen sample maar ook productie, post #7

        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
        Voor de twijfelaars onder ons.

        Filmpje betreft geen sample maar productie!!!

        gr
        Evolution Fireworks

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
          Even uit officiële hoek!

          Het geschoten exemplaar betrof een sample welke een aantal zijn gemaakt van diverse artikelen.
          We hebben de hele lijst met geschoten producten doorgenomen en alle opmerkingen cq commentaren doorgezet naar onze producent om extra aandacht te geven op de nog te produceren en eventueel geproduceerde items.
          Zodra de productie binnen is gaan we kijken om de Tempest en ansdere z.s.m. op film te zetten zodat we kunnen laten zien dat deze is zoals op de 1e film welke het laatst is gefilmd in China.

          gr
          Marchel
          Dat geeft hoop om de Tempest toch zoals beloofd op eerste filmpje in de straat te hebben. Want zoals op het eerste filmpje is beloofd komt ie er echt bij. Afwachten dus.

          Bedankt voor je reactie marchel.

          Comment


            Thanks Marchel, hij is inmiddels weer terug op mijn lijstje.

            Comment


              Ik wacht mijn laatste bestelling wel even af totdat de nieuwe productiefilmpjes online komen.

              Comment


                Goed dat we de Tempest nog niet af hoeven te schrijven! Hoop doet leven! Hij staat iig nog steeds als reserve! Bedankt voor deze waardevolle reactie!
                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  Tja ik kijk de kat wel uit de boom eerst.

                  Samples slechter dan productie is gewoon raar. Het hele idee van een sample is toch dat het een "voorproefje" is van het product... Zeker als je deze ook nog op de demo gaat schieten. Vaak wordt er ook meer aandacht besteed aan een sample cake dan aan de productie cake.
                  Laatst aangepast door lbanoa; 28 September 2019, 16:35.

                  Comment


                    Het was op de dag van de demo ook erg regenachtig en daarbij zijn die samples laat binnengekomen. Er ging die dag wel meer mis en dat is vast geen toeval. Ergens hoop je dat dit product op termijn is uitverkocht, alle azijnzeikers naast de pot pissen en de Tempest uiteindelijk gewoon als een beest presteert in de straat. Ik ga hem ieder geval gewoon bestellen!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
                      Het was op de dag van de demo ook erg regenachtig en daarbij zijn die samples laat binnengekomen. Er ging die dag wel meer mis en dat is vast geen toeval. Ergens hoop je dat dit product op termijn is uitverkocht, alle azijnzeikers naast de pot pissen en de Tempest uiteindelijk gewoon als een beest presteert in de straat. Ik ga hem ieder geval gewoon bestellen!
                      Waarom dan gelijk azijnzeikers? Slaat dan weer helemaal nergens op.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Waarom dan gelijk azijnzeikers? Slaat dan weer helemaal nergens op.
                        Nee mischien is 89 euro voor hem klein geld dat kan natuurlijk . Voor mij is het veel geld ondanks een leuk budget 1400 eur wil ik toch graag weten wat ik kan verwachten ..

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Waarom dan gelijk azijnzeikers? Slaat dan weer helemaal nergens op.
                          Wil het best even toelichten hoor. Een azijnzeiker is iemand die altijd wat te zeiken heeft. Van toepassing op een aantal mensen hier die jaarlijks hetzelfde gedrag vertonen. Presteert een product goed op een demo, dan is het vast een opgevoerde sample. Presteert een product slecht en verklaart men dat het een sample was, wordt het weer in twijfel getrokken. Links en rechts is de prijs weer te hoog. Allemaal jaarlijkse rituelen, waarbij er dus altijd wel iets te zeiken valt.

                          Als je hier op een forum dan zo nodig alles in twijfel trekt, ga je lekker met je goeie gedrag in december bij een winkeliersdemo staan, vraag je op voorhand of je mag checken of er een geproduceerd exemplaar staat en als de uitwerkingen je bevallen, betaal je netjes de volle mep voor het product in kwestie. Alleen dat zal dan weer te duur zijn, dus beter in januari voor een mooie prijs aanschaffen. Alleen raakt het product uitverkocht, want presteerde immers erg goed. Volgende dilemma, de nieuwe batch zal vast niet zo goed presteren als het jaar daarvoor. Er is altijd wat...

                          Goed weekend!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
                            Wil het best even toelichten hoor. Een azijnzeiker is iemand die altijd wat te zeiken heeft. Van toepassing op een aantal mensen hier die jaarlijks hetzelfde gedrag vertonen. Presteert een product goed op een demo, dan is het vast een opgevoerde sample. Presteert een product slecht en verklaart men dat het een sample was, wordt het weer in twijfel getrokken. Links en rechts is de prijs weer te hoog. Allemaal jaarlijkse rituelen, waarbij er dus altijd wel iets te zeiken valt.

                            Als je hier op een forum dan zo nodig alles in twijfel trekt, ga je lekker met je goeie gedrag in december bij een winkeliersdemo staan, vraag je op voorhand of je mag checken of er een geproduceerd exemplaar staat en als de uitwerkingen je bevallen, betaal je netjes de volle mep voor het product in kwestie. Alleen dat zal dan weer te duur zijn, dus beter in januari voor een mooie prijs aanschaffen. Alleen raakt het product uitverkocht, want presteerde immers erg goed. Volgende dilemma, de nieuwe batch zal vast niet zo goed presteren als het jaar daarvoor. Er is altijd wat...

                            Goed weekend!
                            Wat een gezeik

                            Comment


                              Popcorn te koop! Popcorn te koop!
                              Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                              Comment


                                Voor mij is het teveel onzekerheid en geen goed gevoel bij, sla hem dit jaar over! Maar bakje popcorn lekker!
                                https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                                Comment

                                Working...
                                X