Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Gunslinger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    holymoly wat een leuke box is dit..
    deze ga ik zeker even op mijn whishlist etten

    Comment


      #47
      poeh dikke bak hoor.... alleen de prijs. auw

      Comment


        #48
        Gelukkig kunnen bemachtigen dit jaar voor €114,-

        Comment


          #49
          Ik weet niet helemaal wat ik van deze box moet denken, op de film van Koning vind ik de effecten erg snel vervliegen en wat eentonig qua effect keuze. De schietrichtigingen daarentegen zijn erg gaaf.

          De de aankoop prijs van net 100+ zoals hierboven natuurlijk een mooie bak.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
            Ik weet niet helemaal wat ik van deze box moet denken, op de film van Koning vind ik de effecten erg snel vervliegen en wat eentonig qua effect keuze. De schietrichtigingen daarentegen zijn erg gaaf.

            De de aankoop prijs van net 100+ zoals hierboven natuurlijk een mooie bak.
            Inderdaad. En de boeketgrootte lijkt ook heel matig. Op basis van zijn film zou ik 'm nooit kopen, maar met het idee dat dit een omlabeling is van de Prototype X ( wat wel een dikke box is ) dan zou ik het nog een kans kunnen geven.

            Comment


              #51
              Ik heb hem ook opgenomen in mijn collectie en ben erg benieuwd.

              Comment


                #52
                Hij lijkt er sprekend op maar toch zie ik kleine verschillen zoals dat effect met Gouden blink
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Inderdaad. En de boeketgrootte lijkt ook heel matig. Op basis van zijn film zou ik 'm nooit kopen, maar met het idee dat dit een omlabeling is van de Prototype X ( wat wel een dikke box is ) dan zou ik het nog een kans kunnen geven.

                Comment


                  #53
                  Op zich wel een fijne box met de fluit en salute
                  Vind deze zelf toch dan toch aan de dure kant.
                  Helaas verkeerd gefilmd en achter een boom maar zo krijg je toch een idee.
                  De omstanders vonden deze wel heel vet.

                  Laatst aangepast door Patronenvuurwerk; 15 January 2021, 07:40.

                  Comment


                    #54
                    Deel de mening van Patronen tikkeltje aan de dure kant. Prima box hoor, maar boeketten soms aan de magere kant.In de waaiers zijn ze wat voller. Salutes zijn vergelijkbaar met die van een air damage. Variatie maakt nog veel goed!!

                    Laatst aangepast door Tatanka; 20 February 2021, 19:50.

                    Comment


                      #55
                      Iemand enig idee of deze in Gelderland ergens te bestellen is?
                      https://www.youtube.com/watch?v=OirqDPxf56o&t=18s

                      Comment


                        #56
                        De gunslinger is een kopie en geen omlabeling van de prototype x.
                        Erg knap nagemaakt maar het is net geen echte prototype x
                        Fireworks it's an art not a crime

                        Comment


                          #57
                          Weet iemand de afmetingen van deze box?

                          Comment


                            #58
                            Deze afgestoken met oud en nieuw. Toch blij verrast. Mooie afwisseling, goede burst. Voor herhaling vatbaar!
                            Vuurwerk is geen misdaad!

                            Comment


                              #59
                              Ik had hem ook dit jaar. Hele mooie compound inderdaad. 100% voor herhaling vatbaar.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
                                Weet iemand de afmetingen van deze box?
                                75 bij 37 cm
                                Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                                Comment

                                Working...
                                X