Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Insanity

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Insanity

    Artikelnummer: 6610
    Artikelnaam: Insanity
    Bruto Gewicht: 10.000 gram
    Netto kruitgewicht: 1.985 gram
    Aantal schoten: 200 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: Een complete show van bijna 2 minuten die achter elkaar doorgaat. Met een super finale bezorgt de Insanity jou een krankzinnig spektakel!
    Tijdsduur: 105 seconden
    Tube diameter: 20mm
    Kartoneenheid: 2/8
    Adviesprijs: €99,95
    O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl



    Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #3
      Lekker blokje hoor en ook heel divers en met een prima tempo. De prijs mag er ook zeker wezen!

      Comment


        #4
        Wat weinig reacties op deze box . Zie hem voor.80 voorbij komen het enige dat me dort twijfelen is dat het maar 20mm tubes zijn

        Comment


          #5
          tja gemiddeld 10 gram per schot....

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
            Wat weinig reacties op deze box . Zie hem voor.80 voorbij komen het enige dat me dort twijfelen is dat het maar 20mm tubes zijn
            Ik twijfel er ook over. Zie 'm zelfs voor een tientje minder staan. Best grote kans dat ik 'm alsnog aanschaf.

            Comment


              #7
              Idd ondanks het lage kruit gehalte per tube ziet hij erop op het filmpje wel erg goed uit

              Comment


                #8
                In die 25 tails in het begin zit misschien wat minder kruit? Waarmee het gemiddelde van de andere shots wellicht iets hoger wordt. In de Something Different zit minder kruit met evenveel schoten. De effecten daarvan zijn niet groot maar omdat ze 10 breed geschoten worden erg mooi.

                Comment


                  #9
                  Gevonden op youtube. Ik denk dat deze een iets beter beeld geeft. Hoewel de geluidskwaliteit beter kan denk ik zo en de beeldkwaliteit ook iets.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
                    Gevonden op youtube. Ik denk dat deze een iets beter beeld geeft. Hoewel de geluidskwaliteit beter kan denk ik zo en de beeldkwaliteit ook iets.

                    Deze is iig een stuk korter en haalt de in de omschrijving benoemde 2 minuten bij lange na niet. Wel een leuk blok maar mijn gevoel zegt dat hij behoorlijk is "opgepimt."
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
                      Gevonden op youtube. Ik denk dat deze een iets beter beeld geeft. Hoewel de geluidskwaliteit beter kan denk ik zo en de beeldkwaliteit ook iets.
                      Ziet er erg goed uit ! Zie dat het door vwc zelf is gemaakt iemand idee of dit een sample was of productie?

                      Comment


                        #12
                        ziet er nog steeds goed uit maar toch jammer dat hij nu zo snel is. Begin nu te twijfelen..

                        Comment


                          #13
                          Afgekeurd door wolff vuurwerk reden ben ik nog niet achter!
                          don't worry im fireworks crazy!!!

                          Comment


                            #14
                            hij is hier weer besteld voor dit jaar
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              #15
                              Hij was een beetje chaotisch, ramde wel lekker door!
                              Burst was erg hard voor 20mm, voor 79euro een leuke meepakker

                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment

                              Working...
                              X