Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 93 van 93

Discussie: Scala 100 A

  1. #91
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.028
    Thanks
    231
    1.055 waarderingen in 401 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht
    Ben benieuwd, mij is alleen de mindere yggdrasil opgevallen. De f3 heb ik nog niet live gezien, maar de filmpjes zien er wel goed uit.

    Heb ook flink wat nieuwe f4 voorbij zien komen waaronder ook doorlont versies van de tears en supernaut. Die zagen er ook best prima uit…

    Denk dus niet dat het merk snel kapot zal gaan, blijft toch nog steeds het beste merk uit de industrie…maar ook ik maak mij zorgen om de f2 producten…ze zijn flink prijzig en ik ga echt alleen de specifieke bakken kopen als de snowblind en laat de rest dit jaar links liggen..
    Als je 1 bak beter links kan maten liggen is het wel de snowblind. Dat kan je nabootsen met goedkopere cakes/compounds. Funke komt nu gewoon op een punt dat ze het dubbele vragen van een nl compound. Dan moet de kwaliteit heel heel goed zijn wil je mensen overtuigen. Het merk is een gevestigde naam, maar een naam kan heel hard omlaag kelderen als het nu ondermaats presteert.dan kan het snel gaan met een bedrijf. Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren.

  2. Deze 3 gebruikers waarderen uxenve voor het bericht:


  3. #92
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.109
    Thanks
    286
    986 waarderingen in 477 posts
    "Scala 100-A" - 100sh 30mm Color Dahlias with Titanium Burst [Batch 2021]



    Cakebox assortment of fast shooting colored tails to color dahlias with titanium burst in 5 different colors, with last 10 shots all at once.

    Judging by the video, it seems to be quite similar to the last batch.

    Attention, contains one 80 shots compound, and one 20 shots cakebox. Those still need to be connected to achieve the effect such as in the video! For this, the secondary fuse of the first cake neets to be knotted with the primary fuse of the compound. The fuses should be taped with the fireproof aluminium stickers to the side of the cakeboxes, as the fuse on the top would be shot out by the shottubes.
    Only connect the cakes if it is legal in your country.

  4. #93
    VWC-Lid JohnDoe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Berichten
    233
    Thanks
    1.160
    376 waarderingen in 114 posts
    https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

  5. Deze 4 gebruikers waarderen JohnDoe voor het bericht:


Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •