Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wild Lion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wild Lion

    Artikelnummer: 04639
    Artikelnaam: Wild lion
    Netto kruitgewicht: 1872 gram
    Aantal schoten: 144 schoten
    Effectomschrijving: De ultieme box voor iedere vuurwerkliefhebber. 1 keer aansteken en genieten van mooie kleuren gecombineerd met veel goud. Totaal 144 schoten met een brute finale.
    Max. tube diameter: 25mm
    Tijdsduur: 77 sec.
    Stijghoogte: 15-20 meter
    Kartoneenheid: 1
    Adviesprijs: €…
    O.a. te koop bij: Intratuin.nl





    Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door omepje; 5 October 2020, 23:47.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Even a broken clock is right twice a day.

      Comment


        #4
        Strakke bak hoor, vanavond gefilmd bij de demo van AR Feuerwerk, in Buurse

        Comment


          #5
          Dit was de allerdikste vanavond in Zoetermeer. Geschoten als omlabeling Sweetlake Locomotion.
          Ik durf te stellen als dit van Evo of Rubro zou zijn, dat het een kandidaat voor cakebox van het jaar is.
          Met name cake 3 met het overweldigende goud en de laatste cake met enorm brede crackling wolken zijn echt zeer imponerend.

          Comment


            #6
            Gisteren heb ik de omlabeling Sweetlake Locomotion gefilmd in Zoetermeer. Dikke box hoor!


            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #7
              Hmmm vanavond bij Vuurwerkbunker zaten er helaas 2 andere cakes in. De eerste goud met crackling, de laatste was hetzelfde als cake 2 met de multicolour.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                Hmmm vanavond bij Vuurwerkbunker zaten er helaas 2 andere cakes in. De eerste goud met crackling, de laatste was hetzelfde als cake 2 met de multicolour.
                Vond hem verder ook beduidend minder presteren als zijn omlabeling in Zoetermeer. Je gaat je afvragen of dat dan een sampel is geweest ?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Zijn er toevallig beelden van deze bak gemaakt gisteravond? Dit product na afloop van de Herwijnen demo besteld. Zelfs nog met de eigenaar gesproken. Het waren geen samples....geen van de geschoten producten. Daar vertrouw je dan maar op. Maar als je dan dit soort mindere berichten weer hoort. Wat is dat toch met die vervelende verschillen tussen wat in de straat komt te staan versus hetgeen we soms op de demo's zien :(.

                  EDIT: gevonden! Blijkbaar was dit een exemplaar met alleen de multicolor en goud+crackling. Beide cakes 2x. Ben er niet bij geweest maar op beeld valt 'ie me nog niet eens zo heel erg tegen. Uiteraar wel even checken of je 4 verschillende cakes hebt bij het afhalen .
                  Laatst aangepast door dabombe; 22 December 2019, 10:16.

                  Comment


                    #10
                    Gisteren maakte deze box lang niet zo veel indruk op me als bij de demo van Van Herwijnen, afgelopen maandag. Afgezien van het feit dat gisteren dubbele cakes zijn geschoten, waren de boeketten ook veel kleiner, minder gevuld en de burst zwakker. Mogelijk was er bij één van de twee demo's een sample geschoten? Andere optie is dat er verschil is tussen de batches; de omlabeling Sweetlake Locomotion zal ongetwijfeld een andere batch zijn dan de Wild Lion.
                    Hoe het ook zij, de Locomotion kan ik aanraden, maar de Wild Lion niet.

                    Oordeel zelf.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                      Gisteren maakte deze box lang niet zo veel indruk op me als bij de demo van Van Herwijnen, afgelopen maandag. Afgezien van het feit dat gisteren dubbele cakes zijn geschoten, waren de boeketten ook veel kleiner, minder gevuld en de burst zwakker. Mogelijk was er bij één van de twee demo's een sample geschoten? Andere optie is dat er verschil is tussen de batches; de omlabeling Sweetlake Locomotion zal ongetwijfeld een andere batch zijn dan de Wild Lion.
                      Hoe het ook zij, de Locomotion kan ik aanraden, maar de Wild Lion niet.

                      Oordeel zelf.
                      Dat is inderdaad even wat anders zeg. Ik denk dat de eerste mogelijkheid (dus sample bij Herwijnen) aannemlijker is. Anderszijds, omstandigheden waren in Zoetermeer veel beter, en uiteraard per 2 versus 1 met meer wind gisteravond. Maar goed, we gaan het zien, al krijg ik toch kriebels van dit soort berichten, in negatieve zin dan welteverstaan.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                        Dat is inderdaad even wat anders zeg. Ik denk dat de eerste mogelijkheid (dus sample bij Herwijnen) aannemlijker is. Anderszijds, omstandigheden waren in Zoetermeer veel beter, en uiteraard per 2 versus 1 met meer wind gisteravond. Maar goed, we gaan het zien, al krijg ik toch kriebels van dit soort berichten, in negatieve zin dan welteverstaan.
                        Heb bevestigd gekregen dat alles in Zoetermeer productie was, en als je de video op hun Facebook ziet van alle te schieten producten in de bunker dan zie je een -op het oog- productie-examplaar van de Locomotion staan. Ik ga dus uit van een andere batch.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                          Heb bevestigd gekregen dat alles in Zoetermeer productie was, en als je de video op hun Facebook ziet van alle te schieten producten in de bunker dan zie je een -op het oog- productie-examplaar van de Locomotion staan. Ik ga dus uit van een andere batch.
                          Fingers crossed Rico, hier staat 'ie in ieder geval over een ruime week in de straat. Ben benieuwd of 'we' getild zijn .

                          Comment


                            #14
                            Mooie box:

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                              Fingers crossed Rico, hier staat 'ie in ieder geval over een ruime week in de straat. Ben benieuwd of 'we' getild zijn .
                              Nu ben ik wel heel benieuwd hoe die uiteindelijk was? Heb wil interesse om hem dit jaar te bestellen namelijk, maar niet als het de mindere variant met 2 verschillende cakes is

                              Comment

                              Working...
                              X