Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2" Fall Out

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Ja er is meer van wckd met een omlabeling van Broekhoff of andersom.Is maar hoe je het wilt zien.
    Alles van Magnum is geïmporteerd door Broekhoff. Ik snap ook niet dat het als apart merk wordt weggezet, net als Vuurwerkmania Rubro is.
    There is no such thing as enough fireworks.

    Comment


      #17
      Magnum heeft dus producten aan Broekhoff aangeboden voor verkoop. Broekhoff verkoopt de om gelabelde producten van Magnum.


      Dus de producten zijn van Magnum.

      Comment


        #18
        Magic is about to happen!

        Dit gebeurt er als je straks twee van deze single shots afrekent in de webshop:

        www.magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD World!

        Comment


          #19
          [QUOTE=Magnum Vuurwerk;1066402]Magic is about to happen!

          Dit gebeurt er als je straks twee van deze single shots afrekent in de webshop:


          En telt dat dan ook door,dus 4=6 enz?

          Comment


            #20
            [QUOTE=pkd19;1066405]
            Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
            Magic is about to happen!

            Dit gebeurt er als je straks twee van deze single shots afrekent in de webshop:


            En telt dat dan ook door,dus 4=6 enz?
            Ehhhh.... ja in feite wel. Het is een 3=2 actie. Per stuk zullen ze €5,99 kosten, en je krijgt er dus 3 voor nog geen 12 piek!
            www.magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD World!

            Comment


              #21
              Dat is zeker een leuke aanbieding dan, top prijs voor 3 van deze single shots.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                [QUOTE=Magnum Vuurwerk;1066406]
                Oorspronkelijk geplaatst door pkd19 Bekijk bericht
                je krijgt er dus 3 voor nog geen 12 piek!
                12 piek... wow je kan met guldens betalen.
                Asjemenou

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                  Magnum heeft dus producten aan Broekhoff aangeboden voor verkoop. Broekhoff verkoopt de om gelabelde producten van Magnum.


                  Dus de producten zijn van Magnum.
                  Volgens mij is broekhoff al meer als 10 jaar eigenaar van het merk Magnum (vc vuurwerk) dus het lijkt me gek dat ze producten aan zichzelf verkopen....

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door mickeyzegtboem Bekijk bericht
                    Volgens mij is broekhoff al meer als 10 jaar eigenaar van het merk Magnum (vc vuurwerk) dus het lijkt me gek dat ze producten aan zichzelf verkopen....

                    100% waar ….
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #25
                      Vc (waar de Magnum series onder vielen) is inderdaad al een tijdje van Broekhoff. Dit jaar is ervoor gekozen om het als volledig nieuw merk in de markt te zetten met 2 volledig nieuwe lijnen erbij (WCKD en I like LEGAL). Een paar van de producten uit die lijnen zijn ook voor expert ingekocht om de prijzen scherp te kunnen houden in beide lijnen. Daar maakt Broekhoff geen geheim van, en dit is in het voordeel van iedereen.

                      Comment


                        #26
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
                          Magic is about to happen!

                          Dit gebeurt er als je straks twee van deze single shots afrekent in de webshop:

                          Poeh wat een magic zeg je krijgt echt niet de 3e gratis die betaal je gewoon aangezien jullie de 2" big chill maar 3'99 dus x 3 =11,97 dus wie hou je nou voor de gek

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bunkxxl Bekijk bericht
                            Poeh wat een magic zeg je krijgt echt niet de 3e gratis die betaal je gewoon aangezien jullie de 2" big chill maar 3'99 dus x 3 =11,97 dus wie hou je nou voor de gek
                            Huh ik zie toch staan 1 voor €5,99? Dan is het wel degelijk 3 halen 2 betalen.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Huh ik zie toch staan 1 voor €5,99? Dan is het wel degelijk 3 halen 2 betalen.
                              Maar als het een omlabeling is van een product wat 3.99 kost...?

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bunkxxl Bekijk bericht
                                Poeh wat een magic zeg je krijgt echt niet de 3e gratis die betaal je gewoon aangezien jullie de 2" big chill maar 3'99 dus x 3 =11,97 dus wie hou je nou voor de gek
                                Ik zie dit inderdaad ook als voor de gek houden. Subtiel gebruik maken van prijsperceptie van klanten.
                                Maar ik kan wel 20 voorbeelden noemen van winkeliers, die dergelijke trucs erop nahouden op dit moment. Is geen beginnen aan. Zo werkt het nu eenmaal binnen en buiten de vuurwerkbranche. Sommigen consumenten laten zich graag lokken, voor anderen wekt het alleen ergernis op. (die laatste groep groeit wel steeds meer overigens).

                                Comment

                                Working...
                                X