Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

W-shape Dominator

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
    Waar? ik zie de korting niet
    De 25% kortingscode is voorbij. Je kan nog wel "graaiweek" gebruiken voor 20% korting of bij de buren (Magnum) kan je bij de omlabeling "WCKDWEEKDEAL" gebruiken voor 25%

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
      Waar? ik zie de korting niet
      ** OPENINGSACTIE - 25% KORTING **
      Om te vieren dat onze webshop open is, gaan we er deze week met gestrekt been in! Je krijgt op een groot deel van ons assortiment namelijk 25% korting!
      Gebruik bij het afrekenen de kortingscode WCKDWEEKDEAL en de korting wordt automatisch verrekend!
      Let op! Er zijn een paar uitzonderingen: de actie is niet geldig op de WCKD Six, WCKD Warlord, en enkele stuntitems. De actie is wél gewoon geldig i.c.m. andere acties zoals 1+1 en 3=2. De kortingsactie is geldig t/m zondag 10 november.
      #Magnum #Vuurwerk #WCKDWEEK

      Dit geldt voor www.magnumvuurwerk.nl maar die heeft deze ook onder de naam W-triple Layer

      Comment


        #33
        Is dit nu dezelfde als de W Triple Layer?

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Hatertzuid Bekijk bericht
          Is dit nu dezelfde als de W Triple Layer?
          Ja is dezelfde

          Comment


            #35
            Wat een geweldige box! Altijd al wel fan geweest van Broekhoff producten. Ondanks de hogere prijzen van niet al te lang geleden. Ik had bijvoorbeeld de laatste jaren vaak de Willow Time in m'n collectie. Klein 2 cakes boxje, maar beste effecten en goede klappen.
            Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

            Comment


              #36
              Ja dit is een omlabeling van wat er gisteren werd geschoten:

              Op +- 75 meter

              Comment


                #37
                Dit is inderdaad dezelfde cake, volgens dat topic is dit productie:

                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #38
                  Moet straks mijn vuurwerk ophalen en krijg net bericht van de winkel waar ik deze besteld had dat hij niet geleverd is, dat is zeg maar best kut.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                    Moet straks mijn vuurwerk ophalen en krijg net bericht van de winkel waar ik deze besteld had dat hij niet geleverd is, dat is zeg maar best kut.
                    Bij mijn winkel in castricum hadden ze hem wel geleverd gehad, anders moet je ff bij andere crown dealers in je omgeving kijken of die hem wel hebben?
                    When you stand for nothing, you fall for anything.

                    Comment


                      #40
                      Goeie service als een winkelier de kooi er af haalt voor de klant, jammer als dan de binnendoos die je meekrijgt oersaai is. Klein en licht doosje voor de effecten die er uit moeten komen!

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
                        Bij mijn winkel in castricum hadden ze hem wel geleverd gehad, anders moet je ff bij andere crown dealers in je omgeving kijken of die hem wel hebben?

                        Mijn dealer kreeg hem later binnen, heb hem toch omgeruild voor de 1.2" Total Event Box. Had geen zin om weer terug te gaan en had ook mijn twijfel over zo'n grote W shape op mijn stook locatie, gaat dank ik niet heel goed werken.

                        Comment


                          #42
                          Hier mijn video van de omlabeling:

                          Comment


                            #43
                            Ik had de W-Triple Layer besteld maar kreeg deze, omdat ze het zelfde zijn natuurlijk dikke prima!

                            Broekhoff heeft mijn overtuigd, dit jaar weer meer van dit merk!

                            Comment


                              #44
                              Prima genoten van deze box! Alleen de vertragingen zorgde voor (te) vroeg gejuich. Verder een hele mooie box, sowieso volgend jaar weer. Misschien wel 2

                              Comment


                                #45
                                Onze afsluiter van de avond, en wat voor een! Geweldig blok met de nadruk op sierlijk geweld. Het afschieten blijft indrukwekkend, wat een klappen. Burst, kleuren, effecten en grootte echt fantastisch goed en het tempo zat er goed in bij ons!



                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_172412.jpg
Vertoningen:1
Grootte:95,9 KB
ID:	1578050
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_180359.jpg
Vertoningen:1
Grootte:111,5 KB
ID:	1578051
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_180447.jpg
Vertoningen:1
Grootte:99,2 KB
ID:	1578052
                                https://www.youtube.com/simansays

                                Comment

                                Working...
                                X