Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2" Total Event Box [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Deze staat toch erg ter overweging om er bij te nemen. De (helaas nog spaarzame) reacties in dit topic louter positief en hij komt echt briljant over op de straatvideos.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
      Pfff wat een mooie box! Komt echt onwijs goed over op je video Darksoul super netjes!
      Heeft Magnum hier ook een omlabel van? Of is deze alleen voor broekhoff?
      Eén van de weinige echt Broekhoff dacht ik, ik kon de Magnum versie nog niet ontdekken iig.
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #48
        Wat een geweldig dikke bak op de bovenstaande film zeg, effecten komen echt dik en groot over. Budget is op, eens kijken of het nogmaals overschreden kan worden
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49
          Hierbij mijn filmpje van deze goeie bak, gefilmd tijdens de Broekhoff Dealer Avond 2020:

          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
            Hierbij mijn filmpje van deze goeie bak, gefilmd tijdens de Broekhoff Dealer Avond 2020:

            Deze beelden spreken niet echt in het voordeel van deze box, de straatbeelden zijn toch erg overtuigend voor dit product.

            Comment


              #51
              Ben ik helemaal met je eens jakhal. Op de straatfilms lijkt het allemaal veel voller en ronder.

              Comment


                #52
                Wel grappig dat er nu al 2 reacties worden gegeven die in de kern om hetzelfde gaan, terwijl op de vorige pagina ook een video van dezelfde demo is geplaatst en dit niet tot deze reacties leidde...
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #53
                  Ha Erwin,

                  Ik heb me verder totaal niet verdiept in deze box en feitelijk alleen jouw beelden van demo gezien. De box werd me onder de aandacht gebracht door een kennis vandaar dat ik even een kijkje heb genomen.

                  Edit; tussen de beelden van demo en de volgende straatfilm zit precies 1 reactie...hahaha. Ook op deze demo beelden vind ik hem minder indrukwekkend ogen al lijkt de rechter een stuk beter als de linker. Toegegeven de burst is indrukwekkend.

                  Op basis van de straatfilms een must have in ieders collectie.

                  Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                  Wel grappig dat er nu al 2 reacties worden gegeven die in de kern om hetzelfde gaan, terwijl op de vorige pagina ook een video van dezelfde demo is geplaatst en dit niet tot deze reacties leidde...

                  Comment


                    #54
                    Deze box bij toeval tegen gekomen op youtube. Wat een bizar goed blok. Deze komt hoog op de lijst voor dit jaar!

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door slauger Bekijk bericht
                      Deze box bij toeval tegen gekomen op youtube. Wat een bizar goed blok. Deze komt hoog op de lijst voor dit jaar!
                      Mee eens, een top boxje

                      Comment


                        #56
                        Staat ook hier dikgedrukt op de lijst. Vette box!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #57
                          Inmiddels te bestellen bij vuurwerkexpert met 25% korting ben erg benieuwd naar deze compound.
                          Op de films ziet deze er erg dik uit.
                          Zojuist dan maar besteld

                          Comment


                            #58
                            Mannen en vrouwen, wie weet waar deze nog ergens met een mooie prijs te koop is in. De richting van Deventer?

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door bart Bekijk bericht
                              Mannen en vrouwen, wie weet waar deze nog ergens met een mooie prijs te koop is in. De richting van Deventer?


                              je hebt net de actie van broekhoff gemist vermoed ik

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ftg Bekijk bericht
                                https://tuinmani.vuurwerkexpert.nl/a...al-event-box-1

                                je hebt net de actie van broekhoff gemist vermoed ik
                                En precies dat vermoeden had ik ook, shit!

                                Comment

                                Working...
                                X