Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 118
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    @Laurence

    Je aanname in de laatste alinea van je poging tot eeuwige roem, zegt me dat je zelf ook wel weet dat dit niet de bedoeling is. Een importeur steekt tijd en geld in de presentatie van een nieuwe lijn. Met een beetje inlevingsvermogen moet je dit voor jezelf kunnen houden in plaats van (ondanks dat het mag) openbaar online gooien. Je bereikt er echt helemaal niks mee. Volgend jaar lekker klagen dat alle info van de nieuwe producten zo laat bekend worden gemaakt? Uit respect naar de importeur toe zou het netjes zijn om je bericht te verwijderen. Genoeg mensen die het nog niet hebben gelezen...

    On-topic: leuke teaser en ik kijk uit naar de eerste bewegende beelden! Alle spanning tussen de teaser en de bewegende beelden zijn helaas al weggenomen.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen firekwakkers voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    Kan een moderator niet gauw die post eraf halen? Zodat de mensen die het nog niet gezien hebben het ook nog niet weten? Wel een beetje jammer Laurence, oneerlijk tegenover Evolution..

    Ontopic: erg benieuwd naar het beeldmateriaal! Die teaser was ook gaaf, dat je echt moest zoeken naar die nieuwe naam. Ik dacht eerlijk gezegd dat jullie voor Revolution gingen

  4. Deze gebruiker waardeert Fireworkfanatic voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    ben wel benieuwd waarom die ene box 108 shots is, beetje raar getal.
    Zijn de Mega Willows en The Branco niet ook 108 shots? 4 x 27 (3 x 9)

  6. #34
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Dames en heren...

    Ik heb de post met afbeeldingen wat aangepast, met een klikbare spoiler afbeelding. Een ieder die ze wil zien kan dat nog steeds, een ieder die dat niet wil heeft de keuze.

    Laten we de persoonlijke aanvallen achterwege laten en terug on topic gaan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze 4 gebruikers waarderen Scav voor het bericht:


  8. #35
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    *** Post Aangepast ***
    Spoiler alerts zijn klikbaar...wie het wil zien kan het zien, wie het niet wil zien hoeft het niet te zien...
    *** Post Aangepast


    Aangezien ik niet zo ben van de clickbait artiekelen en dergelijken ben ik zelf maar even gaan zoeken of er al wat ECHTE info is te vinden.

    Er zie hier:
    Mooie post!
    Wat een drama weer zeg. Als je als fabrikant iets geheim wil houden moet je ook zorgen dat het geheim blijft en niet met een simpele Google search gevonden word.

    Dit is simpelweg de tijd waar we in leven.
    Vinden jullie het ook zielig voor Volkswagen als de nieuwe Golf uitlekt? Of Apple als de nieuwe iPhone uitlekt?

    Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe producten, vooral de nieuwe single shots. Als er maar niet een exceptional prijs tegenover staat.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  9. Deze 9 gebruikers waarderen Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  10. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    En ik maar denken dat de echte freaks liever producten zien dan promotiefilmpjes.

    Persoonlijk wordt ik liever niet een aantal weken aan het lijntje gehouden maargoed ieder zijn ding.

    nou maar hopen dat de volgende filmpjes iets substantieels laten zien zoals effecten etc.

  11. #37
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Ben benieuwd maar de designs en de effecten (heb gelukkig nog niks gezien). Persoonlijk vind ik het wel leuk zo'n teaser. Schept toch een bepaald verwachtingspatroon. Zo vroeg in het seizoen is dit een erg gave manier om de spanning wat op de bouwen. Er zijn meer leveranciers die zoiets doen dit jaar, ik kan het wel waarderen.

    Spannend

  12. Deze gebruiker waardeert Pyroguy voor het bericht:


  13. #38
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Beste Laurence.

    Het gaat om het principe.
    We hebben een berg tijd en geld geïnvesteerd om de nieuwe lijn op een aparte en leuke gefaseerde manier te introduceren.
    Dit is gewoon marketing.
    Dat jij dit als persoon niet waardeert kan zijn, echter lijkt het me dan niet dat je je op deze manier moet opstellen, dit werkt namelijk averechts naar de initiatief nemers toe en dit soort actie's.

    Dat de afbeeldingen te vinden waren kwam door een kleine miscommunicatie welke ik nog redelijk snel in de kiem had gesmoord, echter is het concept nu een heel stuk kapot gegaan door jouw gedrag, en voor wat.....5 afbeeldingen!
    Vanaf januari moet je ook weer minimaal een halfjaar of langer wachten op nieuws, dus waarom dan nu zo moeilijk doen om een veel kortere tijd.

    gr


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    En ik maar denken dat de echte freaks liever producten zien dan promotiefilmpjes.

    Persoonlijk wordt ik liever niet een aantal weken aan het lijntje gehouden maargoed ieder zijn ding.

    nou maar hopen dat de volgende filmpjes iets substantieels laten zien zoals effecten etc.
    Extreme Pyromaniac for life.

  14. Deze 14 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  15. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Beste Laurence.

    Het gaat om het principe.
    We hebben een berg tijd en geld geïnvesteerd om de nieuwe lijn op een aparte en leuke gefaseerde manier te introduceren.
    Dit is gewoon marketing.
    Dat jij dit als persoon niet waardeert kan zijn, echter lijkt het me dan niet dat je je op deze manier moet opstellen, dit werkt namelijk averechts naar de initiatief nemers toe en dit soort actie's.

    Dat de afbeeldingen te vinden waren kwam door een kleine miscommunicatie welke ik nog redelijk snel in de kiem had gesmoord, echter is het concept nu een heel stuk kapot gegaan door jouw gedrag, en voor wat.....5 afbeeldingen!
    Vanaf januari moet je ook weer minimaal een halfjaar of langer wachten op nieuws, dus waarom dan nu zo moeilijk doen om een veel kortere tijd.

    gr
    Beste marchel,

    Ik snap best dat het vervelend is maar VWC is naar mijn ogen niet een verlengstuk van uw marketing apparatus. Het is jammer dat de afbeeldingen al online stonden maar dat is niet mijn schuld.

    Marketing is ook niet in het belang van de consument maar in het belang van de producent, ik snap dat maar dat betekent nog niet dat ik daarvoor moet zwijgen en zwichten;). Ik ben immers een consument en dit forum is daar ook voor bedoeld.

    Ik vond het persoonlijk al opmerkelijk dat er al een reactie werd weggemod waarin de naam rennesaince al stond voordat het filmpje bekend was.


    Zullen we deze discussie anders voortzetten in PM's ?

  16. Deze 2 gebruikers waarderen lbanoa voor het bericht:


  17. #40
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Beste marchel,

    Ik snap best dat het vervelend is maar VWC is naar mijn ogen niet een verlengstuk van uw marketing apparatus. Het is jammer dat de afbeeldingen al online stonden maar dat is niet mijn schuld.

    Marketing is ook niet in het belang van de consument maar in het belang van de producent, ik snap dat maar dat betekent nog niet dat ik daarvoor moet zwijgen en zwichten;). Ik ben immers een consument en dit forum is daar ook voor bedoeld.

    Ik vond het persoonlijk al opmerkelijk dat er al een reactie werd weggemod waarin de naam rennesaince al stond voordat het filmpje bekend was.


    Zullen we deze discussie anders voortzetten in PM's ?
    Laten we het er over eens zijn, dat we het er niet over eens zijn en het laten voor wat het is.
    Verdere discussie lijkt me niet nodig want ik heb het erg druk met andere dingen aangezien 1 september voor de deur staat en de echte drukte voor ons dan ook aan de klopt.

    gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

  18. Deze 3 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  19. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Ik heb gelukkig nog niks gezien, dus laat het lekker op mij afkomen. Ben zeer benieuwd!

  20. #42
    VWC-Lid vpyrofan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Berichten
    204
    Thanks
    83
    292 waarderingen in 90 posts
    Het is jammer dat niet iedereen hier de teaser evenveel kan waarderen, maar in mijn ogen zit deze video uitstekend in elkaar. Ik kan zien dat er qua decor en cinematografie veel tijd en moeite in is gestoken, de 'premium' uitstraling van de labels spreken mij zeker aan én ik ben erg benieuwd hoe de producten uiteindelijk (door jullie zelf) gepresenteerd zullen worden.
    Stookverslaafde

  21. Deze 2 gebruikers waarderen vpyrofan voor het bericht:


  22. #43
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
    Het is jammer dat niet iedereen hier de teaser evenveel kan waarderen, maar in mijn ogen zit deze video uitstekend in elkaar. Ik kan zien dat er qua decor en cinematografie veel tijd en moeite in is gestoken, de 'premium' uitstraling van de labels spreken mij zeker aan én ik ben erg benieuwd hoe de producten uiteindelijk (door jullie zelf) gepresenteerd zullen worden.
    Jij was het niet stiekem he die de video heeft gemaakt?

  23. #44
    VWC-Lid vpyrofan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Berichten
    204
    Thanks
    83
    292 waarderingen in 90 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Jij was het niet stiekem he die de video heeft gemaakt?
    Haha! Jammer genoeg niet nee, al zou het me natuurlijk wel een tof project lijken om aan mee te mogen werken.
    Stookverslaafde

  24. #45
    VWC-Lid Magnum Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2019
    Berichten
    103
    Thanks
    199
    754 waarderingen in 100 posts
    Ho ho... rustaagh!
    www.magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD World!

  25. Deze 9 gebruikers waarderen Magnum Vuurwerk voor het bericht:


Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •