Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10:00 opening.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    10:00 opening.

    Helaas laat de regelgeving het al een aantal jaren niet meer toe om vanaf 10:00 te stoken, echter blijven de foto's en films van het overdag stoken voor velen dé oud & nieuw sfeer uitstralen. Deel hier jouw meest sfeervolle beelden van het overdag stoken van voor 2014. Let wel, enkel Nederlands consumenten vuurwerk!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Vroeger toen het nog mocht heerlijk!

    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #3
      Oke, dus overdag beelden van na 2014 zijn niet meer toegestaan?
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        #4
        Jawel joh! Lekker posten. Heerlijk! Ik ben niet zo'n overdag stoker, maar wanneer ik wakker wordt altijd een lekker knalblokkie. De kinderen uit de straat stoken lekker door vanaf 10. Moet ook prima kunnen als 't normaal gaat vind ik.

        Comment


          #5


          Bij 2017-2018 ben ik alleen met een matje de dag begonnen. Het project van 2018-2019 zal later volgen.
          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

          Comment


            #6
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7


              Echt een heerlijk moment. Altijd leuk daar projecten voor te bedenken. En de wereld laten weten dat het weer begonnen is!
              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                Wat zijn al die langwerpige cakes?
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  #9
                  Heerlijke beelden !!
                  Kruitkoorts !

                  Comment


                    #10
                    Heerlijk om die filmpjes te zie

                    Aangezien er nieuwe regels zijn al een x aantal jaren, kom ik rond 10uur een keer me nest uitgerold en ga meestal rond een uur of 12 in de middag naar een stel vrienden, waar we zo rond half 1 beginnen met stoken en de buurt vind dat prima, aangezien de rest van het dorp dan ook flink bezig is.

                    Comment


                      #11
                      Komen al leuke filmpjes voorbij! Heb er zelf helaas geen, omdat ik destijds nog niets filmde. Misschien dit maar weer eens een klein projectje neerzetten om 10 uur. Desnoods op een beetje afgelegen locatie, of gewoon bestaande uit alleen een berg cat.1.

                      Ik kan mij trouwens nog wel herinneren dat er bij de speeltuintjes hier in de wijk, ooit eens een heerlijk herrie-openings-projectje was gemaakt. Met minstens 15 (misschien wel meer) van die 200 & 300shots fluit bakjes.
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                        Wat zijn al die langwerpige cakes?
                        Asian thunder cakes 100 shots (GBV) Heerlijke rambakken, meerder van kunnen stoken

                        VWC stookte er gewoon 8 te gelijk in die tijd haha

                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment


                          #13
                          Dat waren nog eens tijden, konden we dat nog maar eens over doen.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                            Asian thunder cakes 100 shots (GBV) Heerlijke rambakken, meerder van kunnen stoken

                            VWC stookte er gewoon 8 te gelijk in die tijd haha

                            Toch jammer dat dit soort grote salutebakken tegenwoordig minder voorkomen.
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              #15
                              Hij komt dit jaar terug, hier te vinden:

                              Verzamelplaats voor artikelen welke niet meer te verkrijgen zijn van St8ment Fireworks.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X