Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is voor jou de ideale stooklocatie?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat is voor jou de ideale stooklocatie?

    Vuurwerk afsteken valt of staat met de locatie waar het wordt ontstoken. Zo dient de locatie veilig en overzichtelijk te zijn en sfeer te hebben. Waar steek jij het liefste vuurwerk af? Een open grasveld, een parkeerplaats of toch liever voor de voordeur? Laat het ons weten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1524568_556135701138222_1964023301_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:299,6 KB
ID:	1573325 Mijn vaste plek,bij een kruispunt. Klein stukje vanaf het verkeerspaaltje,op de vlakke grond. Moet hem wel eens delen haha.
    Light some fireworks, and see who answers.

    Comment


      #3
      Oeps,dubbelpost. Dacht die ander werkt niet. Hij kan weg!
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #4
        Op het kruispunt bij ons genoeg ruimte!
        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

        Comment


          #5
          Op het industrieterrein van een maat van mij, klinkt fantastisch tussen de gebouwen, en ook niemand die klaagt

          Comment


            #6
            Gewoon lekker voor het huis

            Comment


              #7
              Gewoon bij ons voor op het kruispunt. Alleen voor het 00.00 uur project moet ik noodgedwongen uitwijken naar het volgende kruispunt ivm plaatsgebrek

              Comment


                #8
                Ik woon naast een supermarkt, dus heb tijdens de jaarwisseling altijd een gehele parkeerplaats tot mijn beschikking, ideaal stookterrein! Aan het einde van de avond ligt er altijd een nieuw stukje wegbedekking.
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20190101_012108.jpg
Vertoningen:2
Grootte:248,5 KB
ID:	1573331
                Laatst aangepast door DTCsjoerd; 30 August 2019, 22:18.

                Comment


                  #9
                  Voor de seur van het huis waar ik het vier. Ergens waar wat ruimte is om af te steken, maar ook ergens waar ik om middernacht eerst de buurt en omgeving kan bewonderen
                  -Step outside the box to see the real picture-

                  Comment


                    #10
                    Afgelopen jaar een zeer overzichtelijk stook veld gehad, normaal is het in de straat waar dan zeer veel publiek zig ophoopt om het vuurwerk te aan schouwen en dan altijd de vraag krijgen “hoeveel geef je nouw uit er aan” . Voor over dag de laatse 3 jaar het zelfde pleintje waar toch nog de jeugd met een rugzak samen komt !
                    Kruitkoorts !

                    Comment


                      #11
                      voor de deur in de straat.

                      Comment


                        #12
                        Mijn ideale stooklocatie ziet er als volg uit, een parkeerterrein, aan de rand van de bebouwing. Het liefst langs water want dat geeft mooi geluid. Er om heen enige vorm van beschutting zodat je lekker rustig kan stoken.
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          #13
                          De laatste jaren thuis geweest met de jaarwisseling, waarbij er een groot grasveld ligt wat vroeger bebouwd gebied was. Ideale locatie om vooral ook de W-shape cakes af te kunnen schieten, zonder dat er gevaar is. Komend jaar echter op een andere locatie, waarbij er aan ruimte geen gebrek is, tussen de weilanden.

                          Vaak kun je niet zoveel aan de locatie veranderen (in de straat waar je het viert), maar veiligheid staat daarbij wel op 1 voor mij.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Gewoon op een kruispunt in de straat, dat heeft de meeste sfeer en ruimte genoeg. Gezellig met de gene met wie je het viert en de buurt samen zijn. Zo zie je het meeste vuurwerk en je hebt de meeste gezelligheid.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Kruispunt in de wijk voor mijn huis, 200m links, 200m rechts om het te zien.

                              Comment

                              Working...
                              X