Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 33
  1. #16
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Ik moet altijd de kater wegjagen en de stinkende lucht, omdat als ik thuis kom een fles champagne open trek en die soldaat gemaakt heb.
    En omdat de kruitstress weg is, dus ik knaag flink wat oliebollen op.
    En na al die feestvreugde rook ik een sigaar, want ik moet mijzelf wel aan de goede voornemens houden.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  2. #17
    VWC-Lid pyro.tycho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2016
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    80
    Thanks
    71
    72 waarderingen in 19 posts
    Wat ik het mooiste vind om te doen na O&N, is een rondje lopen door de buurt. Spieken bij de buren wat er allemaal de lucht in is gegaan. Een praatje maken met de opruimers over het spektakel van de nacht ervoor. Heerlijk!
    Laatst gewijzigd door pyro.tycho; 9 november 2019 om 15:37

  3. Deze gebruiker waardeert pyro.tycho voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 september 2008
    Locatie
    Ede
    Berichten
    14
    Thanks
    4
    47 waarderingen in 3 posts
    Tegenwoordig valt het wel mee, vind het altijd nog wel jammer als het voorbij is maar niet meer zo erg als vroeger toen ik echt ff een paar weken een 'dip' had

  5. #19
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts
    Ik heb in januari altijd een soort depressief gevoel. Alle leuke dingen, zoals Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw zijn weer voorbij. Ik heb dit jaar 2 en 3 januari ook maar vrij genomen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #20
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Vroegâh was 1 januari voor mij gewoon hetzelfde als de dag er voor. Lekker op zoek naar niet afgegaan vuurwerk. Dus gewoon lekker doorknallen. Als je eenmaal weer naar school moest begon de dip en deze was enorm. In het voorjaar kwam ik er pas weer uit. Tegenwoordig heb na de dag der dagen zoiets van: Laat het maar weer snel voorjaar worden. Dan kan ik weer lekker gaan vissen en is het zo weer september.
    December Will Be Magic Again!!

  7. #21
    VWC-Lid Vlinderbommetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Berichten
    906
    Thanks
    6.287
    749 waarderingen in 281 posts
    Spierpijn als een malle altijd op 1-2 januari, vooral in de bovenbenen haha. Verder voel ik me wel oke de laatste jaren. Het euforische gevoel van weer supervette dagen (die oliebollen altijd poeh) gehad te hebben, overheersen de depressie bij mij de laatste jaren. Nagenieten en uitkijken naar weer een prachtig nieuw seizoen!

  8. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2015
    Locatie
    Dinteloord
    Berichten
    452
    Thanks
    107
    439 waarderingen in 112 posts
    Vroeger voelde ik me eigen kut en leeg. Weer een lange jaar wachten. Nu valt het wel mee, denk meer bij me eigen het was leuk nu hup naar volgend jaar.

  9. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Gewoon wat potjes over houden voor janauri en de rest van het jaar. Naar fallas gaan scheelt ook een hoop.

    Januari en februari zijn gewoon vreselijke maanden, boek een leuke vakantie ofzo ri de zon als break.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  10. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Berichten
    87
    Thanks
    133
    56 waarderingen in 23 posts
    Voorheen was ik altijd chagrijnig en moe, maar tegenwoordig voldaan en meestal op 1 januari de filmpjes bewerken, online zetten en de video's van andere bekijken. Maar de eerste week van januari ga ik toch meestal al weer opzoek naar de eerste acties.

  11. #25
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Gelukkig heb ik de januari depressie niet meer sinds Fallas nu bij de jaarlijkse traditie hoort. Je gaat in principe 2.5 maand later dan alweer naar Spanje en daar kom je echt niks te kort. Al blijf ik wel een klein dipje hebben en ik heb nu wel ieder jaar meer de gedachte van 'stel dat dit 1 van de laatste jaren was dat we nog konden stoken..'.

  12. Deze 4 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  13. #26
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ik heb al jaren geen last meer gehad van de dip, maar dit jaar is hij er weer eens. Vermoed dat het door de mist komt, dat heet tog een hoop plezier weg gehaald. Normaal is het de hele avond door stoken, nu maar 3 boxen voor 00:00 geschoten. Waar normaal 00:00 het moment is was dat nu drama, overal hoorde je wel dat het los ging, maar je zag er niets van. Zelf uiteindelijk pas om 01:00 begonnen, ook dat was anders qua gevoel.

    Maar vooral de kleine dingen, zoals de kerstreclames, versieringen, kerstmuziek, de folders met vuurwerk en het eten uit de supermarkten. Het is allemaal weer zo normaal nu, niets aan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  15. #27
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    De eerste dag ging het nog wel. De mist tsja die heeft het flink verpest. Maar heb toch wel genoten. Ik zit nu met een enorm kutgevoel. Dat komt met name door de steeds negatievere berichtgeving.Ik heb nu zoiets van, gaan ze mijn passie ook nog afpakken?
    Gemengde gevoelens dus de laatste dagen.
    December Will Be Magic Again!!

  16. #28
    VWC-Lid BENZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2017
    Berichten
    966
    Thanks
    144
    417 waarderingen in 236 posts
    Dubbel gevoel altijd, nagenieten van het moois maar ook dekende pfff wel heul veel centjes uitgegeven. Paar dagen beetje depresief gevoel nu over en alweer zin in next oud en nieuw

  17. #29
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Toch best wel wat katerig moet ik toegeven, vooral de laatste 2/3 dagen. Het oudjaar dat de mist in is gegaan, het gevoel dat ik toch niet op en top heb kunnen genieten daardoor, het overgebleven vuurwerk, de films die niet allemaal gelukt zijn en dan de start van de grijze grauwe januarimaand. Niet iets om naar uit te kijken. Het gevoel dat vandaag op het werk heerste, bezig op dezelfde klus als de laatste weken van december, terwijl de laatste keer dat je daar was je zo dichtbij was... is gewoon niet fijn. Maar ach, het normale leven begint weer, kop op, op naar Fallas!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #30
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Laatste dagen teveel nieuws meegekregen. Krijg steeds het het gevoel dat we allemaal een stempel crimineel krijgen omdat we liefhebbers zijn van een traditie omdat de nieuwe generatie 12/13 jarige het leuker vind om dingen op te blazen met illegaal vuurwerk, stenen van viaducten te gooien en mensen beroven en neersteken. Maar aangezien de eerste shops weer online gaan begint het nu alweer te kriebelen... beetje dubbel gevoel.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •