Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 272
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Weer weinig aanpassingen. Eigenlijk was heel veel al goed. Kleine tweeks:
    - compoundbox ipv cakebox. Vier het komend jaar weer elders in het land, en een doorgelonte box door het land vervoeren vins ik minder geslaagd,
    - minder cakes, omdat ik nog wat over heb van dit jaar door de mist,
    - meer tijd gunnen voor klein spul
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  2. #62
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Komende jaarwisseling ga ik weinig kleinspul kopen. Ook ga ik mij meer focussen op het schieten van mooie projecten en ga ik meer 30mm en meer kwaliteitscakes halen.
    Ook wil ik mijn oud en nieuw met mede vuurwerkliefhebbers gaan vieren op een locatie waar je niet om je schouder hoeft te kijken of er geen groepen malloten singleshots over de grond staan te schieten.
    Laatst gewijzigd door RandomDaniel; 1 januari 2020 om 21:37
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. #63
    VWC-Lid XVIII's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2014
    Berichten
    254
    Thanks
    62
    246 waarderingen in 76 posts
    Komend seizoen hoop ik eenzelfde collectie samen te stellen met 5 of 6 cakeboxen en 1 assortiment met losse cakes om rond 22:00 te stoken voor het gevoel. Dit jaar ook nog wat losse zut gehaald voor erbij maar met al die plofjes raakt dat de charme ook kwijt. De magnesium flitsers daarentegen bewezen ook hun nut om het opstoken van de boxen op gang te helpen.

  4. #64
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.037
    Thanks
    1.306
    850 waarderingen in 342 posts
    Weinig wat ik anders zou doen. Sowieso alleen maar compounds ,geen losse boxen of kleine cakes.dit jaar minder budget gehad en eigenlijk is dat wel heel goed bevallen. 5 of 6 goede top compounds en dan vind ik het wel goed.
    -Step outside the box to see the real picture-

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 januari 2019
    Berichten
    45
    Thanks
    3
    75 waarderingen in 10 posts
    Grote boxxen, weinig pruttel. En eens wat freaksites bezoeken.

  6. #66
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Met meer mensen oud en nieuw vieren. Dit jaar was hectisch, in december de overdracht van het nieuwe huis, 30 december de overdracht van mijn oude huisje. In alle haast was ik om half 6 nog de kinderkamer in elkaar aan het schroeven.. Dus was een beetje gehaast waardoor ik minder van het vuurwerk kon genieten had ik in de gaten. Om 6 uur de kinderen achter het raam gezet en een paar pakketten er doorheen gejaagd. Om 8 uur samen met mijn vriendin al veel kleinere producten/ losse cakes afgestoken en dat was wel leuk om te doen. Om 12 uur waren we ook met zijn tweeën, alle buren waren er wel met vrienden maar die hadden niets met vuurwerk en die gingen ook vrij snel naar binnen ondanks dat wij echt een hoop en mooi vuurwerk hadden. Dus rond 1 uur stonden wij nog met zijn tweeën grote singleshots te stoken 'om het maar op te maken', uiteindelijk nog steeds een kleine 100 grote F3 singleshots over, helemaal niet erg natuurlijk. Maar wanneer er meer mensen bij zijn dan is het gewoon veel leuker, gezelliger en heeft het voor mij meer waarde om te stoken. Maar goed, volgend jaar vieren we het weer hier, tevens de verjaardag van mijn vriendin op de 31e zodat het huis vol is. Opgelost.

  7. #67
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    De compounds controleren op het doorverbonden fabriekswerk. Aardig vaak dubbel applaus gehad wat ik zelf als vervelend ervaarde haha.

    Voor de rest tevreden over afgelopen jaarwisseling, hele mooie show kunnen schieten en de straat genoot met mij mee!

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Meer compounds en geen losse cakes meer. Bepaald vuurwerk voor 0:00 afsteken zodat je er meer van kan genieten. De W Triple Layer viel in het niet bij alle rambakken die geschoten werden. En ik heb dit jaar erg genoten van de funke fonteinen en f3 single shots in de vooravond. Helaas zijn deze zometeen niet meer te koop maar wie weet komen de importeurs weer met andere mooie spullen. Heb nog wel 2 pakken bewaard

  9. #69
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Ik zeg ieder jaar wel iets dat ik anders ga doen maar meestal gebeurt het niet.... toch wel meer grotere cakes en minder klein spul maar ik vind het bezig zijn veel te leuk

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Berichten
    613
    Thanks
    17
    72 waarderingen in 50 posts
    betere kwaliteit kopen in 2020

  11. #71
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Dit jaar bij vrienden gevierd in een nieuwe buurt wat super gezellig was. Voor het eerst dat mijn eigen zoontje van anderhalf ook mee naar buiten ging en wat vondt hij het prachtig allemaal (de andere kleintjes ook die er waren).

    Volgend jaar wil ik me nog meer richten op het bijzondere kleine vuurwerk en fonteinen omdat ik er zelf ook heel vrolijk van wordt als ik zie wat het met de kinderen doet.

    voor 00.00 uur een paar goede sigaren kopen die was ik dit jaar vergeten

  12. #72
    VWC-Lid maasster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Berichten
    518
    Thanks
    222
    291 waarderingen in 136 posts
    minder uitgeven op de laatste 3 dagen....

    In de freakshops besteed ik al voldoende en dat was nu ook weer te zien... Als een doelloze maar even nog 80 sierpijlen de lucht injagen omdat het op moet...

  13. #73
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Minder in de freakactie, meer budget overhouden voor nieuwe artikelen! Dit jaar weinig nieuwe artikelen kunnen aanschaffen omdat het budget op was! Te gretig geweest in de vroege vogelacties! Daarom probeer ik nu wat meer terughoudend te zijn om genoeg over te kunnen houden voor nieuwe artikelen! ......we kijken wel of dat lukt!
    Eind goed, Knal goed!

  14. #74
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Misschien wat minder fonteinen voor de kinderen, had er 7 dit jaar, maar als je begint met de Popcorn van Vulcan valt de rest snel tegen.

    Ook wil ik wat meer unieke producten kopen. De Wicked Whistle moet er dit jaar echt gaan komen, eigenlijk een heel fluitproject. Hopelijk kan ik dit jaar nog een Something Different op de kop tikken, steeds maar getwijfeld en uiteindelijk niet gekocht, domme keuze.

    Verder voor waaiers wat meer afstand nemen. Als je er bijna recht onder staat vallen een groot deel van de schoten buiten je gezichtsveld. Dat is gewoon zonde.

    En als laatst, een iets ruimer budget. Had dit jaar 400 euro te besteden, waarvan een deel voor het ‘kinder uurtje’, waardoor er 300 euro over bleef. Nog steeds flinke cakes hoor, maar inmiddels kijken ze ook gewoon om 0:00, dus kinder uur komt te vervallen, in ieder geval qua groot spul. Dit jaar 400-500 voor compounds en project cakes, geen cakes die ik nog los ga schieten.

    Oh, en nieuwe stormaanstekers, 2 gingen stuk, tijd voor beter materiaal.

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    301
    Thanks
    115
    227 waarderingen in 99 posts
    ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had dit jaar teveel vuurwerk. ik keek om 2:00 snachts in de garage en zag nog 8 compounds en wat kleine potten staan pffff. de hele straat was al naar binnen en zelfs hier thuis hielden sommigen het voor gezien...stond ik in mijn eentje als een debiel nog af te steken en dan gaat de lol er wel vanaf.

    ik had van te voren ook helemaal ingepland wat ik wanneer af zou steken en zou filmen, maar op een gegeven moment voelde ik mij een soort robot en had ik geen enkel idee meer wat ik aan het afsteken was..wilde er gewoon zo snel mogelijk klaar mee zijn...en dat zeg ik als enorme freak echt niet snel...

    niet overdreven, maar ik heb nu gewoon spierpijn van het tillen. daar had ik mij ook op verkeken. helemaal omdat sommige grote compounds en blokken in de fik vlogen en ik er wat emmers water op had gegooid...met opruimen naderhand was het geen pretje om al die dingen te tillen haha. nu half dood op de bank.

    volgend jaar ga ik wat minder halen, en dan bijvoorbeeld gewoon tien grote dingen voor na twaalven. wel alles minimaal x2 tegelijk. dat had ik dit jaar bij de helft ook al gedaan en dat maakt zaken toch een stuk spectaculairder.

    verder had ik dit jaar wat zaken met snellont doorverbonden maar zat nog vaak teveel vertraging in, dus volgend jaar alleen nog maar timefuse gebruiken.

Pagina 5 van 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •