Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 12 van 19 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 166 t/m 180 van 272
  1. #166
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    Nee daar heb ik niets mee te maken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ben je soms een member van AW Fireworks?
    075 zaantjee

  2. #167
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.468 waarderingen in 2.627 posts
    Dit jaar amper tot geen losse cakes ( was afgelopen jaar al een stuk minder geworden ) en proberen met een kleiner budget klaar te zijn. Gewoon een paar dikke cakeboxen en compounds en wat knalcakes om 00.00 in te rammen!

  3. #168
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2019
    Berichten
    203
    Thanks
    320
    316 waarderingen in 68 posts
    Vooral kijken in de freakacties voor leuke compounds in een kleinere straal van huis.
    En dus zeker niet de laatste week nog alles moeten bestellen waardoor ik veel te veel ritjes heb moet doen. In totaal bij 12 winkels geweest.(kwam ook door de single shots)
    Ik zag dat TP vuurwerk de 27ste online komt. Daar hoop ik gelijk wat te kunnen scoren....
    De brandstof wat ik heb verstookt en de niet gewerkte dag zijn nu een paar extra compounds
    En ook een stapel kleine cakes en pijlen kopen voor met mn dochtertje af te steken (lidl, aldi, kaufland)
    Ook ik ben bang dat dit ons wordt afgepakt.... dus de jaren dat het nog zorgeloos mag maar extra van genieten.

  4. Deze gebruiker waardeert pyrothijsje voor het bericht:


  5. #169
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Dit jaar toch wat dingen anders doen bij nader inzien. Een beter statief met houder regelen voor mijn telefoon, zodat ik makkelijker ook zelf kan filmen (nu elke keer aan vrienden gevraagd, wat op zich prima ging maar kan wel beter).
    Beter kijken hoe de waaiers moeten, toch 3x gehad dat ik hem verkeerd heb gezet.
    Zelf een pijlenrek maken, zodat ik die goed kan afsteken (daardoor ook weinig pijlen geschoten dit jaar).
    Kleine projecten ook vooraf doorlonten, geeft teveel gedoe anders.
    Betere heater voor in de tent halen, deze was net te klein waardoor mensen het net te koud hadden.
    Alles net iets verder naar rechts zetten zodat die irritante boom niet op film staat.

    Daarnaast wat ik wil blijven doen: Lekker opbouwen naar een finale tot 2u. Bleef voor mezelf een soort 'wauw' effect houden. Heerlijk om die losse cakes af te steken, ik vind het een genot elke keer. Wel moet er voldoende variatie zijn dan.

  6. Deze gebruiker waardeert flutsjah voor het bericht:


  7. #170
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Berichten
    146
    Thanks
    53
    163 waarderingen in 43 posts
    Dit jaar niet meer in Nederland o&n vieren. De stress van de 25 kg regeling,eventuele verraders,de producten die verboden zijn en gaan worden, ik heb er zo geen zin meer in. Daarnaast heb ik de afgelopen jaren zo ongeveer wel het meeste afgestoken wat ik op mijn bucket list had staan wat betreft NL vuurwerk. Ik ben dus plannen aan het maken om elders in Europa te gaan vieren. Een leuk huisje te huren en lekker zonder stress te gaan genieten. Waar ik dan het meeste aan denk is Polen, ergens rond de grens met Duitsland. Kan ik ook nog eens een dag eerder beginnen met stoken. En als ik zie wat je daar kan halen bij de lidl, biedronka, augan end. aan cakes...50mm gewoon in de supermarkt. Maar natuurlijk ook gewoon Funke, (nieuwe Iskra lijn) end. bij de vuurwerk winkels.

  8. Deze 4 gebruikers waarderen Traniet voor het bericht:


  9. #171
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Eigenlijk niet zoveel, maar nog meer genieten van de kleine dingen er omheen. De voorbereidingen en de dagen er voor vind ik net zo geweldig als het lontje zelf aansteken. De tijd vliegt altijd voorbij, en wil daar het komende jaar nog bewuster bij stil staan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  11. #172
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    De kogel is door de kerk. Alleen nog maar grote compounds kopen van 4000gram en meer en hier een show van maken

  12. #173
    VWC-Lid Tatanka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2008
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.031
    Thanks
    1.346
    2.967 waarderingen in 842 posts
    Ook dit jaar geen losse cake's meer m.u.v wat ik nog over heb, tenzij er echt iets fraais op de markt komt weer. Of wellicht nog 1 goeie assortiment. Voor de rest alleen maar cakeboxen en compounds.

    Duitsland alleen nog maar kwaliteit spul, blackboxx, funke etc etc!! Misschien daarin nog wel weer losse cake's

  13. #174
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboem Bekijk bericht
    zorg voor een externe opslag niet op jouw naam, ergens buiten de bebouwde kom, bereid daar alles voor en regel 1 of 2 busjes om het de 31ste op locatie te krijgen.

    hoe prachtig iedereen het ook vind, er gaat vroeg of laat iemand tippen en dan komen ze echt aan de deur of zelfs aan meerdere deuren en dan ben je een hoop vuurwerk kwijt.
    Ja, daar ben ik idd wel bang voor, maar om anderen op te draaien voor mijn hobby.. dan ik maar zelf de volledige verantwoordelijkheid.

  14. #175
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Eigenlijk niet zoveel, maar nog meer genieten van de kleine dingen er omheen. De voorbereidingen en de dagen er voor vind ik net zo geweldig als het lontje zelf aansteken. De tijd vliegt altijd voorbij, en wil daar het komende jaar nog bewuster bij stil staan.
    Dit heb ik ook wel moet ik zeggen. Het producten bekijken, de demo’s, de freakacties, het discussiëren hier op het forum, daar heb ik minstens zo van genoten dan van het 0.00 uur moment qua vuurwerk.
    Raar eigenlijk, maar de voorpret is bijna hoger dan het echte werk.
    O ja, in 2021 zeker naar Valencia !!!

  15. Deze gebruiker waardeert heho voor het bericht:


  16. #176
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    Dit heb ik ook wel moet ik zeggen. Het producten bekijken, de demo’s, de freakacties, het discussiëren hier op het forum, daar heb ik minstens zo van genoten dan van het 0.00 uur moment qua vuurwerk.
    Raar eigenlijk, maar de voorpret is bijna hoger dan het echte werk.
    O ja, in 2021 zeker naar Valencia !!!
    Dit is toch echt wel de spijker op de kop slaan. het hele jaar naar toe leven dat je eindelijk je vuurwerk kan ophalen na eindeloze discussies hier op het forum. heerlijk! de voorpret is ook zeker bij mij groter dan het moment zelf.

  17. Deze gebruiker waardeert kloesje voor het bericht:


  18. #177
    VWC-Lid BENZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2017
    Berichten
    967
    Thanks
    146
    420 waarderingen in 237 posts
    Minder uitgeven aan vuurwerk ongeveer -40%

  19. #178
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Net als al gemeld hierboven: nóg meer genieten van de voorpret. Het vuurwerk afsteken is leuk, maar zonder maanden voorpret op het forum, met de decembermaand en alles wat daarbij hoort, is het vuurwerk voor mij echt niet hetzelde... Ik móet het voortraject erbij hebben, ervan genieten en alles op en top beleven, anders geen tof oud & nieuw!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  20. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  21. #179
    VWC-Lid Biertje&Co's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 december 2017
    Berichten
    107
    Thanks
    50
    157 waarderingen in 39 posts
    wat ik anders ga doen is meer aanschaffen, door nu een 2e huisje te hebben over de grens gaat ik ook daar vuurwerk kopen. zou wel graag weer in Nederland willen stoken, maar heb me buik vol van de halve waarheden en leugens. Mensen bekijken je of je een crimineel bent, wat je ook afsteekt over 1 kam.

  22. #180
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Hoeveel was het en hoeveel is het nu je budget?
    Ben je overigens niet na 15min klaar met stoken met alleen maar compounds? Klein spul meestal leuk om 18 en 22u nog te stoken
    Is geen budget issue. geen haast en niets over!! In het verleden wel eens met een opgejaagd gevoel staan stoken en dan nog veel over houden.

    We waren 1,5 uur aan het stoken. Biertje erbij, lekker praatje tussendoor met buren en omstanders. Was perfect. We hadden met zijn vieren rond de 20 compounds en 20 cakes dit jaar. En nog een aantal dubbele compound boxen. Was prima maar de cakes laat ik dit jaar staan....denk ik

    Ander voornemen is om niet meer in het hele land te bestellen maar gewoon bij 1 adres in de buurt. Zitten er genoeg met een assortiment wat uit meerdere importeurs bestaat....

Pagina 12 van 19 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •