Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 19 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 272
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Wat ga jij volgend jaar anders doen?

    Iedere jaar zijn er wel dingen die je enorm goed zijn bevallen en andere momenten wat minder. Deel het hier met iedereen wat jij dit jaar anders gaat doen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Vorig jaar besloten om vanaf dit jaar alleen nog boxen te kopen. Gewoon een stuk of 10 mooie boxen en that's it.

    Wil ook niet meer. Altijd veel boxen en heel veel losse cakes gehad maar kreeg echt het idee dat ik het er door heen moest jagen waardoor ik er minder van kon genieten.

    Heb ook dit jaar pas 2 boxen besteld in de acties dus loop op planning om dit vol te houden....

  3. Deze 2 gebruikers waarderen the mighty two voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Afgelopen keer keek ik met open ogen wat er uit de 20mm cakes van Pangu kwam (Platinum Box). Anders dan afgelopen jaren steek ik graag 2 dergelijke assortimentjes af aan het begin van de avond om er even in te komen. Wel goed verstevigen die cakes!!

    Na klokslag 12uur; geen cakes meer. Ondanks er vele mooie cakes zijn, heb ik de voorgaande jaren gemerkt dat ze stuk voor stuk weg vallen tussen al het geweld in de omgeving. Ik hou graag de lucht vol en kies inmiddels enkel voor cakeboxen (of cakes per karton).
    Hierdoor steek ik dan wel 8-12x iets af na klokslag 12uur, maar dan haal ik wel het maximale eruit wat mogelijk is voor het budget. De cakes steek ik wel graag in de avond af.

    Oja, inslaan die 50mm single shots haha

  5. Deze gebruiker waardeert BurstDuo voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Minder geld uitgeven aan vuurwerk, laatste 2 jaar is het iets teveel uit de hand gelopen

    Denk dat ik volgend jaar geen losse cakes meer ga stoken. Een stuk of 15 boxen uitzoeken en dan vind ik het wel mooi geweest.

    Wijze les die ik dit jaar heb geleerd, minder vroeg in het jaar zo massaal bestellen. Dit jaar in mei zat ik ook op ruim 80% van mijn totale uitgaven 2018/2019. Vroeg in het jaar alleen de absolute musthave bestellen en de rest tegen de zomer of zelfs erna.

    Dit jaar komt er zoveel mooi nieuw spul online dat ik ondanks een ruim budget nog serieus keuzestress ga krijgen
    Laatst gewijzigd door MagicSjefke; 31 augustus 2019 om 08:04 Reden: Aanvulling

  7. Deze gebruiker waardeert MagicSjefke voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Het op één dorp houden, afgelopen jaar was ik 's ochtends en begin van de middag bij mijn oma, daar heb ik opzich lekker kunnen stoken. Maar als je dan een uurtje naar huis moet rijden is het weer half 4 zodra je kan beginnen met de rest van de stooksessie. Hierdoor heb ik niet echt tijd gehad om lekker achter elkaar te stoken. Daarom wil ik het dit jaar echt bij één dorp houden.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  9. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Ben sinds afgelopen jaar wel tevreden. Een handvol cakes en wat klein spul in de avond en dan na 12en wat boxen en 2 volle kartonnen om te eindigen. Prima, niet te gek en toch genieten met kwaliteit spul.

  11. Deze 2 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  12. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Wil dit jaar, als het budget het toelaat, om 20.00 een leuk showtje doen op een groot grasveld in de buurt. Dan kunnen alle kleine kinderen het ook nog zien en omdat daar de ruimte is, heb je ook veel meer zicht op de uitwerking van de pruducten.
    En dan om 00.00 nog een of twee boxen voor in de straat en wat los spul uit Duitsland.
    Maar het hoogte punt zal dan toch rond 20.00 zijn dit jaar.

  13. Deze gebruiker waardeert Edraket0802 voor het bericht:


  14. #8
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Niet heel veel bijzonders, maar mijn verbeter punten zijn:

    Meer aanstekers, lonten en/of pyrotorches

    Minder klein spul, aangezien ik me zelf er elk jaar weer op betrap, zodra ik de folder open sla allerlei dingen te gaan bestellen die eigelijk niet nodig zijn, allemaal van die kleine dingen die weer jaren blijven liggen.

    En meer grote single shots in huis halen.

  15. #9
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Meer single shots/fonteinen enzo kopen. Meer spul om gewoon in alle rust van te genieten en rustig te kunnen stoken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 augustus 2006
    Berichten
    300
    Thanks
    543
    280 waarderingen in 108 posts
    Ik koop nog meer grote singleshots en klein draaiend, opstijgend vuurwerk. Naast pijlen vind ik het heel fijn om daarmee een paar rustmomenten in te bouwen.

  17. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Dit jaar een andere locatie wegens verhuizing en maar meteen wat familie hier uitgenodigd. Dus er gaat heel veel anders dit jaar.

    Normaal moest ik alleen vuurwerk regelen, nu ook hapjes en drankjes. Wordt niets moeilijks, maar het moet we gebeuren. Beloven drukke dagen te worden haha
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  18. #12
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Wijzig de titel even in dit jaar ipv volgend jaar, nu lijkt het net als of het al over o&n 2020-2021 gaat
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  19. #13
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Wijzig de titel even in dit jaar ipv volgend jaar, nu lijkt het net als of het al over o&n 2020-2021 gaat
    Daar gaat het ook om toch juist?

  20. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juni 2019
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    276
    Thanks
    352
    119 waarderingen in 51 posts
    Dit jaar ga ik veel meer cakeboxen inslaan. Zodat ik om de tien minuten een box kan afsteken en dan tussen de boxen door gewoon normale cakes en the junks en wat pijlen ga afsteken. Mijn teller staat momenteel op 8 cakeboxen, maar dat moeten er uiteindelijk zo'n 15 worden.

  21. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Dit jaar ga ik meer voor de losse cakes en minder voor de cakeboxen/compounds. Er zit in bijna elke compound wel een mooie cake en een cake die ik zelf niet zo snel zou kopen (en die neem je dan voor lief). Dit jaar ga ik puur voor datgene wat ik zelf echt mooi vind in de vorm van losse cakes. Daar voeg ik dan een bepaalde volgorde aan toe en wat lont en dan heb ik een voor mij perfecte show.

Pagina 1 van 19 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •