Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 82 van 82
  1. #76
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 augustus 2010
    Berichten
    96
    Thanks
    82
    108 waarderingen in 17 posts
    Na 2 Funke kometenbomben 'getest' te hebben, toch maar snel nog 4 pakken besteld. Kon ze niet laten liggen

  2. #77
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Het plan was niet, maar ook ik ben gezwicht voor een pak Kometenbomben en Ball Phyton.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #78
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Normaal gesproken weet ik mezelf altijd wel in te houden en vind ik het zonde om vuurwerk voor de volle pond te kopen. Dit jaar ging het niet helemaal volgens plan. Tijdens de verkoopdagen een half karton Ball Python, Sonnet 9, Air Bombs, Don Vita, 100.000 klapper, Turbo Tubes en Marijn Cadeau 3 gescoord. Van die laatste morgen misschien nog maar een paar halen .

  4. #79
    VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2019
    Berichten
    1.100
    Thanks
    896
    1.025 waarderingen in 423 posts
    Was het niet van plan, maar uit nood wel gedaan en is gelukkig goed bevallen. Had de Vuurwerkmania Super Star 216’s als finale bedacht. Maar wilde er uiteindelijk niet op gokken nadat ik deze afgehaald had. Dus toen de kruitbuffel gehaald de 28e met opnieuw een overschrijding van m’n diverse keren overschreden budget. De kruitbuffel vond ik vorig jaar een mooie hekkensluiter. Maar hoe langer ik erover nadacht wilde ik niet met hetzelfde afsluiten als vorig jaar. Je voelt ‘em al aankomen

    Uiteindelijk in het happy hour met 40% korting de Artillery kunnen kopen. En dat is leuk! Denk dat ik dit jaar een klein deel van m’n budget reserveer voor het happy hour, hier compounds 40% korting en de rest voor half geld.

  5. #80
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    In Vathorst hadden ze mijn bestelling in een doos van de excentric shots gedaan. Had daar 4 pakjes gehaald, zag de doos, vroeg of ze nog voorraad hadden en zei; daar passen eigenlijk nog wel 2 pakjes bij.. dus daar met een half karton vertrokken. Bij el Banco laatste pakje luypaars shots gehaald. Dus viel mee, alle 3 voor prima prijs gehaald.

  6. #81
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.070
    Thanks
    3.490
    7.029 waarderingen in 1.557 posts
    Dat was niet moeilijk dit jaar, F3 single shots inkopen!
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

  7. #82
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Dit jaar weinig, alleen 5 sneeuwmannen van broekhoff meegenomen bij Holten. Ze keken me zo lief aan vanaf de Balie lolz.

    Overigens wel echt super dingen

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •