Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 110
  1. #31
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Verstandige keus denk ik. Ik denk dat je met optie 3 echt de meeste chaos creëert. Crackling waaiers doen het altijd goed inderdaad.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #32
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    De knoop is doorgehakt! Uiteindelijk is het geworden:

    1> 1x Transbomber Champions Edition >
    2> 2x Wicked Whistle >
    3> 2x Wick@ Sick Fan + 1x Crackling Chry 2.0 >
    4> DumBum 16 Shots

  3. Deze 2 gebruikers waarderen Mavcovic voor het bericht:


  4. #33
    VWC-Lid PyroBrian's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2014
    Berichten
    595
    Thanks
    602
    202 waarderingen in 99 posts
    Beste mensen van dit gezellige forum,

    Ik heb voor jullie 2 vragen:

    1) Ik heb een aantal cakeboxen dit jaar:
    Snowstorm 2.0(EVO), EVO Bomber, Katan #4 Howling Comet to Cactus en de Immortal Gold (Rubro).
    De EVO en Katan boxen zijn prachtig maar vrij monotoon vandaar dat ik nadenk over een 'oplossing' om het voor het publiek spannend te houden en voor 2020 een iets heftigere show neer te zetten dan normaal. Het zijn alledrie boxen van 4 cakes zo goed als single effect met in de laatste cake een kleine finale. Dit heb ik zelf in gedachten:

    #4: 4
    Bomber: 1 > 4 > 2+3(I of V-shape?)
    Snowstorm 1 > 4 > 2+3(I of V-shape?)
    #4: 1+2+3(I of W?)

    Hebben jullie nog ideeën over hoe ik dit aan zou kunnen pakken? Ik wil een middenweg tussen tijdsduur en intensiteit.

    2) Verder nog een tweede vraag.. Is het nodig om pijlen in een pijlenrek af te schermen voor het geval er een niet omhoog komt? (40gr pijlen)

  5. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Ik ga dit jaar de Tropical Night en de Outblast van Elite in mijn 100€ showtje verwerken. Ik ben van plan om ze na elkaar af te steken richting het einde van de show. Welke volgorde zouden jullie aanraden, rekening houdend met burst en effectgrootte (opbouwend)? Gr Kees

  6. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Ik ben bezig om mijn 0:00 show voor te bereiden. Het is de bedoeling om dit keer te gaan fakkelen. Hieronder de producten die ik ga gebruiken en in welke volgorde ik ze ga aansteken. Advies over volgorde e.d. Is welkom.

    2x fast silver Whistling na elkaar
    3x splitting stars gelijktijdig
    3x volt distraxion gelijktijdig
    2x super (strong) celebration gelijktijdig
    3x wicked whistle gelijktijdig
    2x red maroon gelijktijdig
    2x grand pyro gelijktijdig
    2x glitter mine en color Comet achter elkaar
    5x gold strike achter elkaar overlappend + even immortal gold
    2x track mania box tegelijk
    2x katan special #4 tegelijk
    24x Royall artillery snellont alleen de tail
    2x white red rebel tegelijk
    3x snap shifter tegelijk
    1x W-triple layer
    2x ultimate achter elkaar
    2x sick six en 2x bushwackers tegelijk
    4x venom box tegelijk
    4x secrete Salute ltd tegelijk
    8x happy Thunder Q tegelijk

    Ik heb zo’n vermoeden dat dit een leuke afwisselende show is met een variëteit aan producten. Maar zoals in het begin geschreven, suggesties zijn meer dan welkom
    Laatst gewijzigd door happy4ever1968; 2 november 2019 om 07:13

  7. Deze 2 gebruikers waarderen happy4ever1968 voor het bericht:


  8. #36
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Ik ben bezig om mijn 0:00 show voor te bereiden. Het is de bedoeling om dit keer te gaan fakkelen. Hieronder de producten die ik ga gebruiken en in welke volgorde ik ze ga aansteken. Advies over volgorde e.d. Is welkom.

    2x fast silver Whistling na elkaar
    3x splitting stars gelijktijdig
    3x volt distraxion gelijktijdig
    2x super (strong) celebration gelijktijdig
    3x wicked whistle gelijktijdig
    2x red maroon gelijktijdig
    2x grand pyro gelijktijdig
    2x glitter mine en color Comet achter elkaar
    2x gold strike tegelijk
    3x gold strike tegelijk
    2x track mania box tegelijk
    2x katan special #4 tegelijk
    24x Royall artillery snellont alleen de tail
    2x white red rebel tegelijk
    3x snap shifter tegelijk
    1x W-triple layer
    2x ultimate achter elkaar
    2x sick six en 2x bushwackers tegelijk
    4x venom box tegelijk
    4x secrete Salute ltd tegelijk
    8x happy Thunder Q tegelijk

    Ik heb zo’n vermoeden dat dit een leuke afwisselende show is met een variëteit aan producten. Maar zoals in het begin geschreven, suggesties zijn meer dan welkom
    Ga je 24x Royal Artillery in I-shape schieten? Ik kan mij dat, ondanks het snellont, 24 shots achter elkaar een beetje 'verveeld'. Misschien in W-shape schieten, waardoor je 8x een W-shape hebt?

    Voor de rest ziet het er goed uit! Ik heb niet met elk product ervaring uit je show, dus ik kan soms niet helemaal goed inschatten of het een goede opbouw is.

    Wat ik mij eigenlijk ook afvraag: volgens mij is de Happy Thunder Q tegenlijk niet meer wat het geweest is en zal de Secret Salute Finale Edition misschien meer impact hebben? Misschien dat anderen dit kunnen bevestigen?

  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Ga je 24x Royal Artillery in I-shape schieten? Ik kan mij dat, ondanks het snellont, 24 shots achter elkaar een beetje 'verveeld'. Misschien in W-shape schieten, waardoor je 8x een W-shape hebt?

    Voor de rest ziet het er goed uit! Ik heb niet met elk product ervaring uit je show, dus ik kan soms niet helemaal goed inschatten of het een goede opbouw is.

    Wat ik mij eigenlijk ook afvraag: volgens mij is de Happy Thunder Q tegenlijk niet meer wat het geweest is en zal de Secret Salute Finale Edition misschien meer impact hebben? Misschien dat anderen dit kunnen bevestigen?
    Royall artillerie wordt in I-shape geschoten. Ik heb even zitten rekenen. Door het snellont zal het ongeveer 24 sec. duren. Tijdsduur lijkt mij acceptabel. Daarnaast vind het publiek over het algemeen tails leuk om te zien.

    Heb trouwens nog een kleine aanpassing gedaan. Door het aanschaffen van de immortal gold. Ga ik deze gelijktijdig schieten met de gold strike

    Bedankt voor je reactie
    Laatst gewijzigd door happy4ever1968; 2 november 2019 om 07:28

  10. #38
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroBrian Bekijk bericht
    Beste mensen van dit gezellige forum,

    Ik heb voor jullie 2 vragen:

    1) Ik heb een aantal cakeboxen dit jaar:
    Snowstorm 2.0(EVO), EVO Bomber, Katan #4 Howling Comet to Cactus en de Immortal Gold (Rubro).
    De EVO en Katan boxen zijn prachtig maar vrij monotoon vandaar dat ik nadenk over een 'oplossing' om het voor het publiek spannend te houden en voor 2020 een iets heftigere show neer te zetten dan normaal. Het zijn alledrie boxen van 4 cakes zo goed als single effect met in de laatste cake een kleine finale. Dit heb ik zelf in gedachten:

    #4: 4
    Bomber: 1 > 4 > 2+3(I of V-shape?)
    Snowstorm 1 > 4 > 2+3(I of V-shape?)
    #4: 1+2+3(I of W?)

    Hebben jullie nog ideeën over hoe ik dit aan zou kunnen pakken? Ik wil een middenweg tussen tijdsduur en intensiteit.

    2) Verder nog een tweede vraag.. Is het nodig om pijlen in een pijlenrek af te schermen voor het geval er een niet omhoog komt? (40gr pijlen)
    Je kan met silver folie werken voor de pijlen !
    Kruitkoorts !

  11. Deze gebruiker waardeert De Knalknapen voor het bericht:


  12. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Doordat ik de Golden Illusion heb aangeschaft ben ik van plan om de schietvolgorde aan te passen. Wat is de beste volgorde?

    Optie 1
    4x Venom box opeenvolgend
    4x Secret Salute LTD tegelijk
    4x Gold Strike opeenvolgend + Event Immortal Gold + Golden Illusion gelijktijdig

    Optie 2
    4x Gold Strike opeenvolgend + Event Immortal Gold + Golden Illusion gelijktijdig
    4x Venom box opeenvolgend
    4x Secret Salute LTD tegelijk

  13. #40
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Tsja wat is de beste volgorde?
    Beide opties zijn totaal verschillend, van opbouwend naar afbouwend en andersom.

    Net wat jezelf mooi vind.

    Ikzelf zou het zo doen:

    2x Goldstrike opeenvolgend, 2x tegelijk

    Golden Illusion

    2x Venom box opeenvolgend, 2x tegelijk

    Immortal gold, alle lonten tegelijk aan

    4x Secret Salute Finale Ltd tegelijk.
    (Als t niet de finale versie is, alle lonten tegelijk aan).

  14. Deze gebruiker waardeert firewire voor het bericht:


  15. #41
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Als ik dezelfde producten tot mijn beschikking zou hebben, zou ik voor de volgende volgorde zijn gegaan:

    - 1-1-2 Goldstrike
    - 4x Venom Box
    - 1x Golden Illusion
    - 1x Immortal Gold
    - 4x Secret Salute LTD

    Begin is rustig met sierlijke effecten, waarbij je het tempo dus wat opvoert door er 2 gelijktijdig te schieten. Daarna even een kleine finaleteaser weggeven met chaos en crackling, om vervolgens weer volop toe te werken naar een ultieme finale met sierlijke grote effecten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  17. #42
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Ik ben bezig om mijn 0:00 show voor te bereiden. Het is de bedoeling om dit keer te gaan fakkelen. Hieronder de producten die ik ga gebruiken en in welke volgorde ik ze ga aansteken. Advies over volgorde e.d. Is welkom.

    2x fast silver Whistling na elkaar
    3x splitting stars gelijktijdig
    3x volt distraxion gelijktijdig
    2x super (strong) celebration gelijktijdig
    3x wicked whistle gelijktijdig
    2x red maroon gelijktijdig
    2x grand pyro gelijktijdig
    2x glitter mine en color Comet achter elkaar
    5x gold strike achter elkaar overlappend + even immortal gold
    2x track mania box tegelijk
    2x katan special #4 tegelijk
    24x Royall artillery snellont alleen de tail
    2x white red rebel tegelijk
    3x snap shifter tegelijk
    1x W-triple layer
    2x ultimate achter elkaar
    2x sick six en 2x bushwackers tegelijk
    4x venom box tegelijk
    4x secrete Salute ltd tegelijk
    8x happy Thunder Q tegelijk

    Ik heb zo’n vermoeden dat dit een leuke afwisselende show is met een variëteit aan producten. Maar zoals in het begin geschreven, suggesties zijn meer dan welkom

    Mooie lijst. Gaat een leuke show worden. Over de finale is al het een en ander vermeld. Heb je de Happy Thunder Q al besteld? Ik heb deze cake zelf ook 2 keer gehad. 1x de 2012 batch, ging goed hard en een latere batch met witte blinkers welke ook gewoon goed was. De Happy Thunder Q is tijdens de Zena Trophy Battle shows meerdere keren in meervoud geschoten en dit product presteerde echt niet best. De burst was enorm slap en zorgde dus voor een anti climax. Ik weet niet om welke batch het ging en welke batch jij eventueel krijgt, maar wil het je in ieder geval meegeven.

    Daarnaast zou ik 3x Wicked Whistle naar het einde van de show verplaatsen en eigenlijk ook de Red Maroon (2x). Ik denk dat het tempo in het begin van de show anders al vrij hoog ligt en zie naar eigen zeggen een nog mooiere combinatie.
    Zo zou ik kiezen om na 2x The Ultimate, 3x de Wicked Whistle te schieten. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit een prachtige combinatie is en dit is tevens dan ook het begin van de finale. Na de Wicked Whistle zou ik dan 2x Red Maroon schieten om het kleurenbeeld compleet te maken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  19. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
    Ik ga dit jaar de Tropical Night en de Outblast van Elite in mijn 100€ showtje verwerken. Ik ben van plan om ze na elkaar af te steken richting het einde van de show. Welke volgorde zouden jullie aanraden, rekening houdend met burst en effectgrootte (opbouwend)? Gr Kees

    Leuk! Toevallig heb ik die ook in me finale verwerkt vorig jaar. 2 x outblast en 1x tropical night en 2
    x we own the night. Stuk voor stuk mooie
    20mm bakken. Ik zou de tropical night na de outblast doen. De TN geeft wat meer chaos. Outblast schiet in salvos en de TN schiet alles sneller de lucht in. Mijn TN was snel leeg. Maar wat komt daarna of is dat je slot?

  20. Deze gebruiker waardeert Pyropinoy voor het bericht:


  21. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Mooie lijst. Gaat een leuke show worden. Over de finale is al het een en ander vermeld. Heb je de Happy Thunder Q al besteld? Ik heb deze cake zelf ook 2 keer gehad. 1x de 2012 batch, ging goed hard en een latere batch met witte blinkers welke ook gewoon goed was. De Happy Thunder Q is tijdens de Zena Trophy Battle shows meerdere keren in meervoud geschoten en dit product presteerde echt niet best. De burst was enorm slap en zorgde dus voor een anti climax. Ik weet niet om welke batch het ging en welke batch jij eventueel krijgt, maar wil het je in ieder geval meegeven.

    Daarnaast zou ik 3x Wicked Whistle naar het einde van de show verplaatsen en eigenlijk ook de Red Maroon (2x). Ik denk dat het tempo in het begin van de show anders al vrij hoog ligt en zie naar eigen zeggen een nog mooiere combinatie.
    Zo zou ik kiezen om na 2x The Ultimate, 3x de Wicked Whistle te schieten. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit een prachtige combinatie is en dit is tevens dan ook het begin van de finale. Na de Wicked Whistle zou ik dan 2x Red Maroon schieten om het kleurenbeeld compleet te maken.
    Bedankt voor de hulp. Hier gaat ik gebruik van maken. Het is wellicht verstandig om de Happy Q uit de finale te halen. Ik zal als ik ze eenmaal heb kijken welke batch het is.

  22. Deze gebruiker waardeert happy4ever1968 voor het bericht:


  23. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Top bedankt voor je feedback. Na de Tropical Night komt de Night Screamers van Haokan gevolgd door een all at once siercake (Waarschijnlijk gemodde WCKD6) en een all at once (gemodde) Delicious Thunder.
    De complete schietlijst post ik nog op het forum. Met dit stuk van de show zit ik al op 50€ waardoor er nog 50€ over is voor het eerste deel. Start oa met 3 keer Xin vulcanos in W-shape

Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •