Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 110
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts

    Hulp nodig bij het maken van je show/project?

    Wil jij ook dit jaar weer een geweldige show neerzetten of leuke projecten maken.. maar heb je daarbij nog hulp nodig van de mede-liefhebbers hier?

    Laat het ons weten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Heb 2 keer de Red Maroon besteld en wil ook 2 keer de Neon Maroon bestellen. Wil ze achter elkaar schieten, twijfel echter welke eerst te doen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #3
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Heb 2 keer de Red Maroon besteld en wil ook 2 keer de Neon Maroon bestellen. Wil ze achter elkaar schieten, twijfel echter welke eerst te doen.
    Afsluiten met de Red Maroon, denk ik dan. Vooral omdat daarbij de spreiding net even wat dikker oogt. Met de Neon heb je natuurlijk wel een kleurrijk slot, maar ik zou toch voor de Red Maroon als laatste gaan.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  4. Deze gebruiker waardeert Beastmode voor het bericht:


  5. #4
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    Afsluiten met de Red Maroon, denk ik dan. Vooral omdat daarbij de spreiding net even wat dikker oogt. Met de Neon heb je natuurlijk wel een kleurrijk slot, maar ik zou toch voor de Red Maroon als laatste gaan.
    Klopt, maar heb meer het idee dat de spreiding van de Red Maroon groter lijkt doordat het enkel rood is. Ik denk dat ik ook met de Red Maroon eindig hoor, maar twijfel er nog even over verder.
    Laatst gewijzigd door omepje; 23 september 2019 om 08:53
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #5
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Voor het begin van de show gebruik ik de volgende producten: 2x E-pulz, 6x Triple Riot en 4x The Ultimate. Voor nu heb ik de volgorde aangehouden zoals hierboven beschreven, maar ik twijfel of ik niet met de Triple Riot moet beginnen. Dan heb je gelijk de aandacht en kun je wellicht rustig opstarten.

    Daarnaast heb ik voor de pre finale van de show de volgende producten: 4x E-Pulz, 6x Streetmuscle, 2x Red Maroon en 4x Angry Red Hornet. De E-Pulz en Streetmuscle zal ik tegelijk schieten, maar ik twijfel om laatst genoemde weg te laten omdat dat product multicolour bevat en de overige producten eigenlijk alleen rood.

    Tips zijn welkom!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. #6
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Voor het begin van de show gebruik ik de volgende producten: 2x E-pulz, 6x Triple Riot en 4x The Ultimate. Voor nu heb ik de volgorde aangehouden zoals hierboven beschreven, maar ik twijfel of ik niet met de Triple Riot moet beginnen. Dan heb je gelijk de aandacht en kun je wellicht rustig opstarten.

    Daarnaast heb ik voor de pre finale van de show de volgende producten: 4x E-Pulz, 6x Streetmuscle, 2x Red Maroon en 4x Angry Red Hornet. De E-Pulz en Streetmuscle zal ik tegelijk schieten, maar ik twijfel om laatst genoemde weg te laten omdat dat product multicolour bevat en de overige producten eigenlijk alleen rood.

    Tips zijn welkom!
    Klinkt dik! Je zou bij het begin de Three-Stage-Trouble van Redwire kunnen toevoegen, dat zijn alleen maar salvo's van 3traps fluiters, past mooi bij de Fast Riot! Overigens zal ik direct beginnen met aandacht, dus misschien een paar at-once cakes erbij?

    En waarom zou je Street Muscle weglaten? Voeg juist iets met blauw en groen toe! Een product met alleen groen en blauw kan ik zo niet bedenken, wel zijn er een aantal cakes met blinkers en multicolor, zoals de Massive of de Distraxion. Of de Stars over Vienna. Maar vraag me hardop af hoe dat gaat met de 'stille' effecten daarvoor.

    OF voeg van Broekhoff van die tail-kaarsen toe met blauw en groen. Tijdens de E-Pulz en Streetmuscle, kruislinks door elkaar die tail-kaarsen erbij. OF je voegt die kleurrijke tails-waaier van Cafferata (GLITTER MINE AND COLOR COMET) toe aan de E-Pulzen. Precies ervoor, of erna; ik zou erna doen. Sluit mooi aan bij de Streetmuscle. En dan toch weer iets met blinkers toevoegen vóór het rode stuk. Zo'n blinkercake / box met rode sterren erbij. Bijna elke importeur heeft da wel.

    Heel verhaal geworden, kijk maar wat je ermee doet

    Edit: KIJK EENS NAAR DE BLUE SHARKS VAN REDWIRE!!! Perfect ding voor erbij!!

  8. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  9. #7
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Klinkt dik! Je zou bij het begin de Three-Stage-Trouble van Redwire kunnen toevoegen, dat zijn alleen maar salvo's van 3traps fluiters, past mooi bij de Fast Riot! Overigens zal ik direct beginnen met aandacht, dus misschien een paar at-once cakes erbij?

    En waarom zou je Street Muscle weglaten? Voeg juist iets met blauw en groen toe! Een product met alleen groen en blauw kan ik zo niet bedenken, wel zijn er een aantal cakes met blinkers en multicolor, zoals de Massive of de Distraxion. Of de Stars over Vienna. Maar vraag me hardop af hoe dat gaat met de 'stille' effecten daarvoor.

    OF voeg van Broekhoff van die tail-kaarsen toe met blauw en groen. Tijdens de E-Pulz en Streetmuscle, kruislinks door elkaar die tail-kaarsen erbij. OF je voegt die kleurrijke tails-waaier van Cafferata (GLITTER MINE AND COLOR COMET) toe aan de E-Pulzen. Precies ervoor, of erna; ik zou erna doen. Sluit mooi aan bij de Streetmuscle. En dan toch weer iets met blinkers toevoegen vóór het rode stuk. Zo'n blinkercake / box met rode sterren erbij. Bijna elke importeur heeft da wel.

    Heel verhaal geworden, kijk maar wat je ermee doet

    Edit: KIJK EENS NAAR DE BLUE SHARKS VAN REDWIRE!!! Perfect ding voor erbij!!
    Bedankt voor je uitgebreide verhaal! Dat wordt zeker gewaardeerd! Het Red Wire vuurwerk zal ik zeker in overweging nemen, maar doordat mijn budget er wel redelijk doorheen is, zal ik dat wel even voor een goede prijs moeten tegenkomen... Een aantal All-At-Once cakes zijn misschien wel leuk voor ná de Triple Riot bedenk ik mij nu. Wellicht de One Loud Cloud?

    Voor de finale, met name het kleurengedeelte, daar moet ik nog even over uit. De Blue Sharks is daarbij inderdaad zeer fraai, maar ook wel prijzig om in meervoud te gaan schieten. Wellicht dat een blinkerbak daar wat meer houvast geeft. De tailbak van Cafferata doen de E-Pulz in het niet vallen denk ik... Het idee van de tailkaarsen kruislings laten schieten heb ik inderdaad ook gehad, maar vergt wel een beetje voorbereiding met standaarden maken. Dat zie ik niet zo zitten eigenlijk, hoewel het idee natuurlijk zeer gaaf is!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #8
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Volgende dilemma. Voor de finale staat oa 16 x secret salute op de planning en 12 x de whicked whistle. Twijfel echter welke ik eerst zou doen. Iemand tips ?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #9
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Volgende dilemma. Voor de finale staat oa 16 x secret salute op de planning en 12 x de whicked whistle. Twijfel echter welke ik eerst zou doen. Iemand tips ?
    Ik heb zeker tips, net als de Wicked Whistle. Die moet je als eerste doen (tijdsduur +/- 15 seconden), je kunt dan na 10 seconden de 16x Secret Salute instarten zodat je nog wat kleur door de crackling doorziet.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  13. #10
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Helemaal mee eens. Klein beetje laten overlappen want de Wicked Whistle brand nog even door maar die rust wil je niet hebben als je zo'n chaos wilt creëren.

  14. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  15. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2017
    Berichten
    54
    Thanks
    0
    75 waarderingen in 24 posts
    Heey Freaks,

    Ik ga dit jaar zoals afgelopen jaren weer proberen om een mooie show neer te zetten, en ben nu aan het nadenken over een finale van het project. In de hele show worden ongeveer 150 cakes verwerkt, en elektronisch ontstoken. was dus erg benieuwd naar jullie ideeën:

    De producten waarmee ik de finale zou willen maken zijn onderstaande:
    12x Wicked Wistle ( Volt )
    12x Return of the phoenix ( Wolff )
    5x Polyp Variations ( Funke )
    3x Kamuro Variations ( Funke )
    3x Chrys-Rain Variations ( Funke )
    12x Hyperblitz ( Zena )
    6x E-pulz ( Volt )
    2x Sunbeam 4 ( Evo )
    2x Long Willow ( Zena )
    2x Spinnerz 2 Colorz ( Volt )
    24x Excentric shots ( Evo - 8 pakjes )

    Verder is er nog een paar honderd euro budget, mochten er nog super ideeën zijn om toe te voegen.
    alvast bedankt voor jullie inspiratie!!
    Laatst gewijzigd door M. L. R. 24.07.; 29 september 2019 om 16:35

  16. #12
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Ik heb zeker tips, net als de Wicked Whistle. Die moet je als eerste doen (tijdsduur +/- 15 seconden), je kunt dan na 10 seconden de 16x Secret Salute instarten zodat je nog wat kleur door de crackling doorziet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Klein beetje laten overlappen want de Wicked Whistle brand nog even door maar die rust wil je niet hebben als je zo'n chaos wilt creëren.
    Daar dacht ik zelf ook al aan inderdaad om de wicked whistle voor de secret salute te doen. Staat nu iig een deel van de finale vast.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #13
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Iemand inspiratie voor een fictief overdag showtje?
    (Fictief omdat overdag vuurwerk afsteken niet mag natuurlijk)

    Welke cakes heb ik beschikbaar:

    Knal:
    - 3x Heavy Legend 15 shots (niet verwarren met de 16 shots, de 15 shots heeft iets kleiner kaliber en is 1+1 gratis)
    - 3x Delicious Thunder Rubro 36 shots
    - 10x Aftershock Color Insanity Mania 10 shots
    - 8x Nitraatcake 16 shots Pyrostar

    Fluit:
    - 1x Hyper Singleshot
    - 3x Tripping Skyflyer 100 shots

    Crackling:
    - 2x Juggling Bouncer 15 shots Rubro, crackling boeketten en tails
    - 6x Star Trooper 20 shots Rubro

    Welke producten zou ik meer moeten nemen? En in welke volgorde en per hoeveel kun je ze, fictief, schieten?
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  18. #14
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Iemand inspiratie voor een fictief overdag showtje?
    (Fictief omdat overdag vuurwerk afsteken niet mag natuurlijk)

    Welke cakes heb ik beschikbaar:

    Knal:
    - 3x Heavy Legend 15 shots (niet verwarren met de 16 shots, de 15 shots heeft iets kleiner kaliber en is 1+1 gratis)
    - 3x Delicious Thunder Rubro 36 shots
    - 10x Aftershock Color Insanity Mania 10 shots
    - 8x Nitraatcake 16 shots Pyrostar

    Fluit:
    - 1x Hyper Singleshot
    - 3x Tripping Skyflyer 100 shots

    Crackling:
    - 2x Juggling Bouncer 15 shots Rubro, crackling boeketten en tails
    - 6x Star Trooper 20 shots Rubro

    Welke producten zou ik meer moeten nemen? En in welke volgorde en per hoeveel kun je ze, fictief, schieten?
    Ik zou daar toch de Venom Box van Vuurwerkmania aan toevoegen. Die knalt waarschijnlijk elke cake eruit en heeft dikke ronde crackling boeketten. 1tje moet qua budget wel lukken, in de freak misschien 2 ook wel

    Leuke toevoeging is misschien ook een tail-waaier cake zoals de mega-mini oid. Overdag zie je dat namelijk nog best wel goed. Of de Cruel Cannon van Wolff, at once salutecakeje voor onder de 10 euro te vinden in freak. Als je Duitsland erbij pakt, is die fluit/hummer cake van WECO (Angry Wolff) allicht ook leuk voor erbij. Mamma Mia singleshots van Katan zijn ook wel een geinige toevoeging.

    Volgorde, snelle opzet.

    1x Cruel Cannon + 3 Mamma Mia (1 pakje) At once.
    2x Juggling bouncer + 4x Color insanity
    3x Tripping Skyflyer + 6x Color insanity
    1x Cruel Cannon
    1x Hyper
    3x Heavy Legend 15
    2x Angry Wolff
    6x Star Trooper + 2x Venom Box
    8x Nitraatcake Pyrostar
    3x Delicious Thunder + 6 stuks Mamma Mia (2 pakjes) at once

  19. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  20. #15
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Bedankt voor de reactie man.
    Toevallig heb ik de Venom Box al besteld, alleen dat kan zeker een leuke toevoeging zijn aan de show.
    Mama Mia kan ik best goedkoop krijgen, Duitsland is helaas te ver voor mij. Alleen het toeval wil wederom dat ik bij Steenbergen nog een leuke hummercake kan krijgen. Dus dat komt ook goed uit.
    All at once bakjes kan ik ook wel regelen. Bedankt voor het helpen in ieder geval.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •