Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 79
  1. #31
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Ik heb zelf vissen nou die knakkers trekken zich nergens wat van aan hoor! die worden pas wild als de bak staat te stuiteren en dat gebeurd niet zomaar! haha de garnalen kunnen wel schrikken van felle flitsen. Schiet weg en gaat daar waar die heen schoot weer verder chillen dus om nou te zeggen last??? lijkt me niet. Daarbij als een dier niet mag schrikken is natuurlijk ook waanzin alsof die in de natuur nooit ze eigen het leplazerus schrikt van de vijand of een ander hard geluid.

    Nu zal dit topic meer op hond en kat gericht zijn maar goed het zijn wel huisdieren

    Om toch even de hond toe te voegen. de hond bij mn ouders is ook als de dood voor vuurwerk maar dat wordt elk jaar minder en als die gewoon binnen blijft en voor 6 uur effe buitenspeelt is er niks aan de hand. Ja soms schrikt die.... maar dat heb geen flikker met vuurwerk te maken. Je kan hem overal van laten schrikken. JA en na 6 uur krijg je hem echt niet meer naar buiten. Als dat nou ergste is.... Hoop paniek wordt door de baas zelf veroorzaakt. Dieren die een trauma hebben tja lullig maar dat heb je altijd dat heb ook geen bal te maken met vuurwerk. Het volgende dier is als de dood voor mensen moeten we dan maar mensen verbieden??? hou toch op...
    365 days a year pyromaniac

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Voorheen een hond gehad en die gaf er niets om. Zat zelfs voor het raam om 00.00. Heb nu een kat die schrikt wel als hij buiten is daarom probeer ik hem meestal de verkoopdagen vroeg binnen te halen en 31e blijft hij sowieso binnen alhoewel dat lastig is voor kat die lekker op avontuur wil.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  3. #33
    VWC-Lid pyrostar88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2008
    Berichten
    724
    Thanks
    58
    208 waarderingen in 68 posts
    Histerisch kan nog praten ook houuuuuwwwww op met dat vuurwerk
    don't worry im fireworks crazy!!!

  4. #34
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Ik heb 6 tokkies (legkippen) en begin een paar dagen van te voren met Cat1 en bouw het dan op en geef ze dan wat lekkers. Tijdens o&n blijven ze wel wakker en kijken dan zo grappig met een scheef koppie omhoog naar het vuurwerk.

    Buren deden niets en twee kippen vielen dood om van de stress, zij sluiten ze op in het hok en ik laat mijn kippen juist buiten.

    De zwerfkat die ik deels heb (raar beest) geeft er geen moer om en loopt rustig naast de fontijnen en potten alsof er niets kan gebeuren.

  5. Deze gebruiker waardeert Steffets voor het bericht:


  6. #35
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Wij hebben 2 staffords, beide nagenoeg ongevoelig voor knallen. Oudste is als pup vaak mee geweest naar autorally's en de kleinste hebben we op tafel gezet voor het raam in de flat op 3 hoog tijdens zijn 1e oud&nieuw. Van alles een feestje maken zodat het positief benaderd word. Nu wonen we in een klein dorpje en reageren ze niet op knallen in de verte.

  7. Deze 2 gebruikers waarderen NiekB voor het bericht:


  8. #36
    VWC-Lid Stanxdxd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 augustus 2019
    Berichten
    47
    Thanks
    25
    3 waarderingen in 3 posts
    Mijn honden, katten en vissen geven er niks om gelukkig.

  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 december 2018
    Berichten
    192
    Thanks
    3
    505 waarderingen in 87 posts
    Onze kater is niet bang maar wel alert. Heb het idee dat onweer hem banger maakt. Ging verderop een doos de lucht in en dan doen we de deur bewust al even open, kan ie wennen...

  10. #38
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    Wij hebben 2 honden en 2 paarden.Allemaal nergens last van.Ze kijken bij de eerste knallen ff op maar daarma geven ze er nuks meer om.We hebben ook altijd normaal gedaam en geen extta aandacht gegeven.
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  11. #39
    VWC-Lid Vincmer19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2017
    Locatie
    Kinnum Terschelling
    Berichten
    189
    Thanks
    6
    267 waarderingen in 46 posts
    Wij hebben 2 katten, een is zo doof die kijkt niet op of om. De ander kijkt wel op van knallen maar niet extreem bang ofzo

  12. #40
    VWC-Lid eelco89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2008
    Berichten
    206
    Thanks
    182
    212 waarderingen in 63 posts
    Onze golden retriever die ligt gewoon te pitten of hij zit voor het raam te kwispelen dat hij buiten wil kijken. Als je deze dagen de avondronde met hem doet en iemand steekt een leuke cake af dan gaat meneer stilstaan, zitten en kijken. Ben alleen wel benauwd voor personen die knalvuurwerk bij hem voor de voeten gooien. Dan is het wel gedaan met de rust. Hoop dat t nooit gebeurd.

  13. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2012
    Berichten
    25
    Thanks
    5
    41 waarderingen in 7 posts
    Ik heb een hond en een kat. Onze hond gaat piepen en janken wanneer er in de buurt wat wordt afgestoken, niet omdat hij het eng vindt maar omdat hij naar buiten wil om het te zien.

    Hoe het met onze kat gaat weet ik nog niet omdat dit zijn eerste oud en nieuw is. Heb de afgelopen maand wel een paar keer cat.1 afgestoken in de tuin met onze kat op mijn arm. Dit vond hij allemaal prima en was rustig aan het spinnen. Verder reageert hij tot nu toe niet op de knallen in de buurt.

  14. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Berichten
    14
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Hier thuis bij me ouders zelf geen honden of andere huisdieren, me zus heeft wel twee franse bulldogs. Die zijn nergens bang voor, zitten voor het raam naar buiten te kijken. Het is dat ze geen van beide een staart hebben, anders zaten ze te kwispelen voor het raam.

  15. #43
    VWC-Lid Stanxdxd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 augustus 2019
    Berichten
    47
    Thanks
    25
    3 waarderingen in 3 posts
    Mijn vader schrikt eerder dan onze dieren dus dat is ook wel grappig.

  16. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Onze hond is vuurwerk gewend. Staat door het raam er zelfs naar te kijken. Kan hem ook gewoon uitlaten, uiteraard aangelijnd, als men in de vooravond aan het stoken is.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  17. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 april 2010
    Berichten
    674
    Thanks
    173
    491 waarderingen in 204 posts
    Ik heb de afgelopen 6 jaar gewerkt in de dierensector. Als voorzorg zetten we de dieren altijd binnen neer i.p.v. in de wei. Verder hebben de dieren er maar weinig last van bij ons.
    https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •