Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 75
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 november 2013
    Berichten
    34
    Thanks
    15
    51 waarderingen in 14 posts
    dat gaat wel lukken denk ik! buurt heeft ruim 450 euro gedoneerd en zelf ben ik er niet vies van dus komt wel goed

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Wij vieren meestal oud en nieuw met de buren en na 2 uur komt de hele buurt vaak hier zitten, qua vuurwerk word het helaas wel ieder jaar minder al heb ik de laatste jaren wel een buurjongen in de straat aangestoken. Had vorig jaar plots ook 3 leuke compounds, wat natuurlijk altijd mooi is.

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2009
    Locatie
    Under the bridge
    Berichten
    102
    Thanks
    122
    31 waarderingen in 22 posts
    Dit jaar met de buren en vrienden een gezellige avond! Met aardig wat vuurwerk komt vast goed

  4. #49
    VWC-Lid rommetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    108
    Thanks
    125
    468 waarderingen in 56 posts
    Meeste buren kijken hier vaak toe wat ook gezellig is Woon gelukkig in een straat waar mensen niet snel klagen

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2016
    Berichten
    93
    Thanks
    7
    41 waarderingen in 15 posts
    Vorig jaar was het voor het eerst druk in de straat. Hopelijk dit jaar weer. In ieder geval nieuwe buren die ook van vuurwerk houden.

  6. #51
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Eerste keer dat ik in mijn eigen straat ga stoken, maar een achterbuurman ging vorig jaar voor 20u ook al lekker los met wat compounds dus ik verwacht dat het wel goedkomt. Zag de day-after ook best wat kleine fonteintjes nog staan dus in ieder geval voldoende mensen met kids.

  7. #52
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    我也喜欢年纪较大的烟花

  8. Deze 7 gebruikers waarderen ajaxciedjuhh voor het bericht:


  9. #53
    VWC-Lid nathanael's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Berichten
    579
    Thanks
    156
    835 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maffemaffie Bekijk bericht
    Opzich in de wijk gaat het wel aardig los alleen in het stukje waar wij zitten net niet ja Ike dan ze hebben dan nu ook met 4 straten geld ingezameld en aan mij gedoneerd om weer te zorgen voor een mooi showtje om 18.00 voor de Kids en om 0.15 voor de ouderen
    Wat een leuke buurt woon je dan! Daar kan je wel wat moois voor neerzetten.

    Hier in de wijk is het redelijk, in de straat vrij rustig. Buurman op de hoek, heeft wel altijd mooi en veel spul, maar voor de rest is het niet echt wat in de straat. Jammer, maar goed des te beter wordt er naar mijn vuurwerk en die van de buurman gekeken

  10. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    301
    Thanks
    115
    227 waarderingen in 99 posts
    Bij ons verschilt het enorm per jaar. heb het idee dat flink wat families en vriendengroepen om en om bij elkaar oud en nieuw vieren, waardoor het soms knetterdruk is in de straat en soms helemaal uitgestorven.

    in de straat achter ons word ook redelijk wat afgestoken en een straat voor ons zijn altijd twee families die flink wat triplex blokken en shells hebben.

    maar oke, wij laten natuurlijk ook wel van ons horen

    vorig jaar was het helaas zo dood als een pier, op wat families die handjes kwamen schudden na dan..

  11. #55
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    In mijn straat was ik meestal de enige, dit jaar was er nog iemand anders met vuurwerk.

    Wel voor het eerst wat zeikerds gehad, het vuurwerk dreunde boven de tv uit en vorig jaar had hij er al last van.
    Eerst netjes uitgelegd wat ik heb gedaan om buren te informeren:
    - In de buurt app geplaatst met verzoek een paar parkeerplaatsen vrij te houden.
    - Parkeerplaatsen afgezet met lint met vuurwerkblijezone poster er aan.

    Vervolgens kwam er wederom uit dat hij er last van had, toen gezegd dat hij een jaar de tijd gehad heeft om het aan te geven en dat ik moeilijk alle buren kan vragen de auto's weer te verplaatsen.
    En toen het gezeik verder ging heb ik hem geadviseerd in een hutje op de hei te gaan wonen als hij al last heeft van Vuurwerk met oud en nieuw.
    Ik doe mijn best zo min mogelijk overlast te veroorzaken, maar zeiken over dat je de tv niet kan horen gaat mij wat te ver.

  12. Deze 2 gebruikers waarderen RickGAE voor het bericht:


  13. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Dit jaar voor het eerst op ons nieuwe stekje de jaarwisseling gevierd. Ik ben eigenlijk van alle locaties gewend dat ik de enige ben die langer dan een half uur bezig ben.

    Nieuwe plek, nieuwe ervaring. De overburen op het plein hadden een compound of 20 denk ik. Achter elkaar vlammen daar.

    Zelf heel lang met fonteinen en kleinere potjes gestaan waardoor het wat door elkaar liep. Bij het schieten van de Pangu Colorfull City 2017 kwam er gejoel en gejuich vanaf de overkant van het plein en hebben we even een babbeltje gemaakt.

    Ik ben niet meer de enige met veel vuurwerk in de straat. Een aparte ervring, maar ik vind het leuk

  14. Deze 2 gebruikers waarderen kamikaze voor het bericht:


  15. #57
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Heb er helaas weinig van gezien dit jaar door de mist, maar het ging wel goed los hoor. Overal gingen dikke bakken de lucht in, goed te horen.

    Ook nu gaat het hier al helemaal los sinds het donker is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2017
    Berichten
    211
    Thanks
    161
    168 waarderingen in 60 posts
    Vorig jaar verhuisd dus was dit jaar erg benieuwd.

    Ik had voor de zekerheid nog extra vuurwerk gehaald voor het geval het tegen zou vallen. Had niet gehoeven.

    Meerdere mensen met veel en echt goed vuurwerk. Ook veel buitenlandse potten en grote mortieren. Was genoeg te zien dus.

  17. #59
    VWC-Lid maasster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Berichten
    518
    Thanks
    222
    291 waarderingen in 136 posts
    Positief verrast!

    Totaal andere plek na een verhuizing... Morgen ga ik even rondspeuren in mijn oude buurt ben benieuwd!

  18. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    108
    Thanks
    47
    42 waarderingen in 19 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    In mijn straat was ik meestal de enige, dit jaar was er nog iemand anders met vuurwerk.

    Wel voor het eerst wat zeikerds gehad, het vuurwerk dreunde boven de tv uit en vorig jaar had hij er al last van.
    Eerst netjes uitgelegd wat ik heb gedaan om buren te informeren:
    - In de buurt app geplaatst met verzoek een paar parkeerplaatsen vrij te houden.
    - Parkeerplaatsen afgezet met lint met vuurwerkblijezone poster er aan.

    Vervolgens kwam er wederom uit dat hij er last van had, toen gezegd dat hij een jaar de tijd gehad heeft om het aan te geven en dat ik moeilijk alle buren kan vragen de auto's weer te verplaatsen.
    En toen het gezeik verder ging heb ik hem geadviseerd in een hutje op de hei te gaan wonen als hij al last heeft van Vuurwerk met oud en nieuw.
    Ik doe mijn best zo min mogelijk overlast te veroorzaken, maar zeiken over dat je de tv niet kan horen gaat mij wat te ver.
    Pfff wat kunnen sommige mensen toch zeiken.. 1 avond per jaar mag dit en nog zeuren, iets te veel azijn gedronken denk ik.. Word daar zo moe van zeker als je leest wat je allemaal hebt gedaan om te informeren etc. Gelukkig is bij ons iedereen geïnteresseerd en vaak geef ik samen met een andere buurman die er ook gek van is een mooie show voor de rest van de straat vuurton om alles netjes op te ruimen kortom helemaal gezellig.

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •